Psihologie Bucuresti an III


Test Autoevaluare: DEFECTOLOGIE - Sem 1 - 2010-2011 (1053)
Test adaugat de :ana

1 ) (42 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
  
   O vorbire intr-un tempo prea rapid se numeste:
  • a. logonevroza
  • b. bradilalia
  • c. tahilalia
2 ) (23 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Tulburarile cecitatii corticale constau in:
  • a. disfunctionalitatea centrilor vizuali superiori, prin instalarea asa-numitelor pete oarbe in campul vizual
  • b. tulburarea grava cauzata de cresterea tensiunii intraoculare
  • c. diminuarea acuitatii vizuale centrale ca si a celei periferice
3 ) (105 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   La deficienta auditiva severa pierderea de auz este situata intre:
  • a. 71 - 80 dB
  • b. 91 - 100 dB
  • c. peste 100dB
4 ) (83 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
  
   Vascozitatea genetica duce la :
  • a. dificultatea deficientului mintal de a progresa la niveluri superioare in stadiul operatiilor gandirii ;
  • b. carente in plan senzorio - motor si verbal
  • c. a si b
5 ) (79 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Debilitatea mintala este :
  • a. o afectiune usoara a functiilor intelectuale , cu posibilitati nelimitate de dezvoltare si integrare a individului in viata sociala ;
  • b. o dereglare a relatiilor de adaptare a individului la standardele sociale si culturale , cu un deficit ridicat in plan comportamental si afectiv
  • c. a si b
6 ) (103 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Deficienta auditiva lejera sau hipoacuzia usoara se situeaza intre :
  • a. 21 - 40 dB
  • b. sub 20 dB
  • c. 41 - 70 dB
7 ) (6 - MULTI SELECT) (D ai ales : )
   Persoanele cu CES sunt:
  • a. Persoanele care beneficiază de un tratament preferenţial in cadrul unei instituţii de invăţământ,
  • b. Persoanele cu nenecesităţi educaţionale speciale,
  • c. Persoanele care întâmpină dificultăţi de dezvoltare, adaptare, integrare cuprinşi în sistemul de învăţământ
  • d. b si c
8 ) (35 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   In aprecierea orientarii spatiale si a comportamentelor adaptative la nevazatori este necesar sa se tina seama de:
  • a. spatiul apropiat
  • b. spatiul mijlociu
  • c. spatiul apropiat, mijlociu si indepartat
9 ) (11 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
  
   Gradinitele speciale scolarizeaza copii cu:
  • a. deficienţă mintală,senzorială si asociată
  • b. deficienţă de orientare
  • c. deficienţă psihomotrică
10 ) (33 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
  
   Alfabetul BRAILLE este alcatuit pe principiul a:
  • a. patru decade
  • b. cinci decade
  • c. sase decade
11 ) (86 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
  
   Handicapul de intelect profund sau idiotia :
  • a. are un IQ sub 20 , corespunde varstei cronologice normale de pana la 3 ani
  • b. are un IQ intre 20 -50 , corespunde varstei cronologice de pana la 3 ani
  • c. are un IQ sub 20 , corespunde varstei cronologice de 3 - 5 ani
12 ) (1 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Psihopedagogia speciala este o stiinta aflata la intersectia dintre:
  • a. psihologie si pedagogie
  • b. sociologie si medicină
  • c. sociologie, medicină, psihopedagogie
13 ) (26 - MULTI SELECT) (D ai ales : )
   Pe langa cadrele didactice si psiholog munca în echipă este întregită prin activitatea desfăşurata de:
  • a. asistentul social
  • b. medical şcolii
  • c. administratorul
  • d. a si b
14 ) (99 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Nivelul intelectual al copiilor cu Sindrom Down este:
  • a. scazut
  • b. nu este afectat
  • c. este usor afectat
15 ) (115 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Handicapurile de comportament sunt cuprinse în mod sintetic in conceptul de :
  • a. delicventa
  • b. infractiune
  • c. delicventa si infractiune

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: