Sociologie Bucuresti an III


Test Autoevaluare: Marketing si Studii de Piata 2 - Sem 2 - 2010-2011 (1635)
Test adaugat de :Kora

1 ) (12 - DA/NU) (F ai ales : )
   Macromediul intreprinderii este format din acei factori care actioneaza direct asupra acesteia, permanent si imediat.
  • DA NU
2 ) (71 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Distributia serviciilor financiar-bancare este formata din urmatoarele componente:
  • a. ) banca centrala, sucursala, filiala si agentia;
  • b. ) reteaua de distributie, canalele de distributie si sistemul de livrari
3 ) (81 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   In dimensiunea unei piete se inscriu:
  • a. ) structura, aria si capacitatea pietei;
  • b. ) piata controlata si piata planificata;
  • c. ) piata globala, piata intreprinderii si piata produsului
4 ) (70 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   In functie de aria teritoriala de desfasurare a activitatii, marketingul se diferentiaza in:
  • a. ) marketingul intern si marketingul extern;
  • b. ) macromarketing si micromarketing
  • c. ) marketingul economic si marketingul social
5 ) (2 - DA/NU) (T ai ales : )
   Marketingul urmareste cunoasterea pietei potentiale, actuale si viitoare, prin adaptarea productiei potrivit cererii consumatorilor si realizarii de profit, prin conceperea, promovarea, schimbul si distributia rationala si eficienta a bunurilor si serviciilor catre cumparator.
  • DA NU
6 ) (13 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Dimensiunile pietei se refera la:
   1 )structura pietei;
   2 )penetrabilitatea pietei;
   3 )libertatea de actiune in cadrul pietei;
   4 )aria pietei;
   5 )capacitatea pietei
  • a. ) 1+3+5
  • b. ) 3+4+5
  • c. ) 1+4+5
7 ) (6 - DA/NU) (T ai ales : )
   Prin termenul de marketing sunt desemnate deopotriva un domeniu bine determinat al stiintei, o anumita disciplina, un demers, o activitate practica, o functie a firmei etc.
  • DA NU
8 ) (9 - DA/NU) (T ai ales : )
   O definitie completa a marketingului ar trebui sa includa sintagma: „o conceptie moderna in orientarea intreprinderilor, concretizata intr-un ansamblu coerent de activitati practice, programate si organizate, prin utilizarea unor metode si tehnici stiintifice”.
  • DA NU
9 ) (11 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Principalele componente ale macromediului intreprinderii sunt:
   1 )concurentii
   2 )mediul economic
   3 )mediul stabil
   4 )mediul cultural
   5 )mediul natural
  • a. ) 1+2+3
  • b. ) 2+3+5
  • c. ) 3+4+5
10 ) (16 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Principalele elemente ale mixului de marketing sunt:
   1 ) produsul (serviciul);
   2 ) componentele corporale ale produsului (serviciului);
   3 ) pretul produsului;
   4 ) distributia;
   5 ) promovarea
   6 ) comunicatiile privind produsul
  • a. ) 1+2+3+4
  • b. ) 1+3+4+5
  • c. ) 3+4+5+6
11 ) (76 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Promovarea vanzarilor reprezinta:
  • a. ) o tehnica de marketing direct, promovata de firma;
  • b. ) o forma a activitatii promotionale;
  • c. ) o forma de sustinere a activitatii manageriale a firmei
12 ) (50 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Printre avantajele fortelor de vanzare sunt si urmatoarele:
   1 )sprijina procesul in concurenta cu serviciile
   2 ) mesajul publicitar este mult mai selectiv
   3 ) comunicarea personala este mult mai supla
   4 ) conduc la cresterea productivitatii muncii
   5 )se realizeaza si alte servicii, care in mod normal nu sunt asigurate de publicitate
  • a. ) 1+2+3
  • b. ) 2+3+5
  • c. ) 1+3+4+5
  • d. ) 2+3+4+5
13 ) (39 - DA/NU) (T ai ales : )
   In teoria deciziei, formele de incertitudine se pot structura in patru categorii, in functie de imprejurarile in care se plaseaza luarea deciziei, respectiv: universuri sigure, universuri aleatorii, universuri relative si universuri antagoniste (concurentiale).
  • DA NU
14 ) (53 - DA/NU) (T ai ales : )
   Conceptul modern de marketing este focalizat pe consumator.
  • DA NU
15 ) (14 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Componentele pietei de bunuri si servicii sunt:
   1 )mondializarea pietei;
   2 )oferta bunuri si servicii;
   3 )concurenta;
   4 )capacitatea pietei;
   5 )cererea bunuri si servicii
  • a. ) 2+5
  • b. ) 1+2
  • c. ) 4+5

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: