Sociologie Bucuresti an III


Test Autoevaluare: Marketing si Studii de Piata 2 - Sem 2 - 2010-2011 (1635)
Test adaugat de :Kora

1 ) (51 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Alegerea mijloacelor si tehnicilor promotionale se realizeaza eficient daca se respecta urmatoarele principii:
   1 )principiul selectiei argumentelor
   2 )principiul convergentei mijloacelor
   3 )principiul selectivitatii
   4 )principiul teritorialitatii
   5 )principiul uniformitatii publicitatii
  • a. ) 1+3+4
  • b. ) 2+3+4+5
  • c. ) 1+2+5
  • d. ) 2+3+4
2 ) (22 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Pretul produsului financiar-bancar este influentat de urmatorii factori:
   1 ) celelalte elemente ale mixului;
   2 ) obiectivele institutiei;
   3 ) planul de stat;
   4 ) factori externi ai bancii;
   5 ) strategia institutiei
  • a. ) 2+3+4+5
  • b. ) 1+2+4+5
  • c. ) 1+3+4+5
3 ) (63 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Politica de produs reprezinta;
  • a. ) conduita pe care o adopta firma in ceea ce priveste dimensiunile, structura si evolutia gamei de produse si servicii ce fac obiectul activitatii sale, conduita ce se raporteaza permanent la cerintei mediului, in general, ale pietei, in special;
  • b. ) combinarea judicioasa a celor patru elemente ale mixului de marketing (produs, pret, promovare, distributie)
4 ) (2 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Principalele functii ale marketingului sunt:
   1 )receptivitate fata de cerintele pietei;
   2 )investigarea pietei, a nevoilor de consum;
   3 )adaptarea firmei la dinamica mediului;
   4 )inventivitate, spirit creator, preocupari pentru innoire, diversificare si modernizare;
   5 )satisfacerea nevoilor de consum;
   6 )maximizarea eficientei economice, a profitului
  • a. ) 1+2+3+4
  • b. ) 1+3+4+6
  • c. ) 2+3+5+6
5 ) (19 - DA/NU) (T ai ales : )
   Operatiunile bancare pasive imbraca forma depozitelor la vedere, depozitelor la termen, rescontului, operatiunilor de lombardare, capitalului propriu si fondului de rezerva.
  • DA NU
6 ) (48 - DA/NU) (F ai ales : )
   Publicitatea reprezinta orice actiune prin care se urmareste formarea si cultivarea unui sistem de relatii cu diferite categorii de public, cu persoane influente, cu mass-media, lideri de opinie etc.
  • DA NU
7 ) (2 - DA/NU) (T ai ales : )
   Marketingul urmareste cunoasterea pietei potentiale, actuale si viitoare, prin adaptarea productiei potrivit cererii consumatorilor si realizarii de profit, prin conceperea, promovarea, schimbul si distributia rationala si eficienta a bunurilor si serviciilor catre cumparator.
  • DA NU
8 ) (35 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Lansarea unui produs pe piata presupune rezolvarea urmatoarelor probleme:
   1 ) stabilirea insatisfactiilor in consum sau utilizare (de ce?)
   2 ) stabilirea perioadei de lansare (cand?)
   3 ) stabilirea locului lansarii (unde?)
   4 ) urmarirea comportamentului produsului in consum
   5 ) alegerea pietei tinta (cui?)
   6 ) stabilirea strategiei de piata (cum?)
  • a. ) 1+2+3+4
  • b. ) 2+3+5+6
  • c. ) 1+3+4+5
  • d. ) 1+4+5+6
9 ) (1 - DA/NU) (F ai ales : )
   Marketingul urmareste cunoasterea aspectelor tehnologice si comerciale, prezente si viitoare, din viata unui agent economic, printr-o alocare rationala a resurselor.
  • DA NU
10 ) (36 - DA/NU) (T ai ales : )
   Trasatura dominanta a sistemului decizional de marketing in activitatea firmei este desfasurarea acestuia la nivelul conducerii inferioare, conducerea superioara a firmei neregasindu-se in acest sistem la varful piramidei.
  • DA NU
11 ) (39 - DA/NU) (T ai ales : )
   In teoria deciziei, formele de incertitudine se pot structura in patru categorii, in functie de imprejurarile in care se plaseaza luarea deciziei, respectiv: universuri sigure, universuri aleatorii, universuri relative si universuri antagoniste (concurentiale).
  • DA NU
12 ) (17 - DA/NU) (F ai ales : )
   Politica de produs este data de ansamblul actiunilor prin intermediul carora se realizeaza un flux continuu de informatii, idei si mesaje intre firma si mediul ei exterior, flux ce are un caracter biunivoc.
  • DA NU
13 ) (16 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Principalele elemente ale mixului de marketing sunt:
   1 ) produsul (serviciul);
   2 ) componentele corporale ale produsului (serviciului);
   3 ) pretul produsului;
   4 ) distributia;
   5 ) promovarea
   6 ) comunicatiile privind produsul
  • a. ) 1+2+3+4
  • b. ) 1+3+4+5
  • c. ) 3+4+5+6
14 ) (94 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Cand vorbim de componentele acorporale ce definesc un produs ne gandim la:
  • a. ) reprezentarile mentale ale consumatorilor privind produsul;
  • b. ) elementele „despre” produs (nume, marca, pret, licenta etc)
15 ) (28 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   In functie de pozitia intreprinderii fata de nivelul competitiei (concurenta), exista urmatoarele strategii de piata:
   1 )strategia exigentei ridicate
   2 )strategia nediferentiata
   3 )strategia ofensiva
   4 )strategia exigentei reduse
   5 )strategia defensiva
   6 )strategia concentrata
  • a. ) 1+2
  • b. ) 1+3
  • c. ) 3+5
  • d. ) 5+6

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: