Psihologie Brasov an IV


Test Autoevaluare: Psihodiagnoza - Sem 1 - 2010-2011 (1358)
Test adaugat de :Stangaciu Oana

1 ) (64 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Matricile Progresive Standard se adreseaza:
  • A. Vârstei prescolare, vârstei scolare si adultilor
  • B. Vârstei scolare si adultilor
  • C. Doar vârstei adulte
2 ) (197 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   In bateria Torrace dimensiunea ‚originalitate’ reprezintă:
  • A. Aptitudinea de a genera idei elaborate
  • B. Aptitudinea de a produce idei indepărtate de ceea ce este comun
  • C. Aptitudinea de a gândi convergent
3 ) (65 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Matricile Progresive Colorate pot fi folosite in testarea:
  • A. Prescolarilor
  • B. Elevilor din ciclul gimnazial
  • C. Elevilor din ciclul liceal
4 ) (13 - MULTI SELECT) (AC ai ales : )
   Dintre teoriile inteligenţei fac parte:
  • A. Abordarea psihometrică
  • B. Abordarea psihodinamică
  • C. Abordarea cognitivă
5 ) (99 - MULTI SELECT) (BC ai ales : )
   Scala „Cuburi” a testului W.I.S.C. masoara:
  • A. Memoria imediată
  • B. Coordonarea vizual-motorie
  • C. Perceptia relatiilor spatiale
6 ) (158 - MULTI SELECT) (AB ai ales : )
   Tipurile de atenţie care se evaluează psihometric sunt:
  • A. Concentrarea atenţiei
  • B. Capacitatea de rezistenţă la distragerea prin perturbaţii
  • C. Sensibilitatea atenţiei
7 ) (47 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Interpretarea datelor trebuie integrată în:
  • A. Ansamblul personalităţii subiectului
  • B. Manualul testului
  • C. Instructajul pretestare
8 ) (140 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Scala de dezvoltare intelectuală Binet - Simon:
  • A. Se aplică incepând cu itemii de la o vârstă inferioară vârstei subiectului, pentru a determina vârsta de bază
  • B. Examinarea continuă până la vârsta la care subiectul nu mai rezolvă nici unul din itemii corespunzători vârstei plafon, fără a ţine cont de itemi izolati rezolvaţi corect
  • C. Examinarea se opreşte după două eşecuri consecutive.
9 ) (143 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Scalele de dezvoltare Binet-Simon si Stanford-Binet:
  • A. Se adresează mai multor nivele de vârstă prin sarcini variate de dificultate crescândă
  • B. Se adresează mai multor nivele de vârstă prin sarcini similare, dar de dificultate crescândă odata cu vârsta
  • C. Conţine in mod echilibrat itemi verbali si non-verbali
10 ) (175 - MULTI SELECT) (AB ai ales : )
   In testele de memorie materialului de memorat poate fi:
  • A. Auditiv
  • B. Vizual
  • C. Observational
11 ) (32 - MULTI SELECT) (AC ai ales : )
   Dintre teoriile inteligentei fac parte:
  • A. Abordarea psihometrica
  • B. Abordarea umanistă
  • C. Abordarea cognitiva
12 ) (179 - MULTI SELECT) (AC ai ales : )
   Probele de memorie pot furniza:
  • A. Un coeficient de memorie
  • B. Un indice de rapiditate a invăţării
  • C. O măsură a deteriorării memoriei
13 ) (50 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Coeficientul de inteligenţă are o valoare:
  • A. Stabilă in timp, indiferent de vârstă
  • B. Stabilă in timp, cu exceptia situatiilor de tulburare sau boala
  • C. Variabilă, in functie de nivelul abilităţilor rezolutive ale subiectului
14 ) (83 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Timpul de administrare al testului WAIS este de:
  • A. 120 minute într-o singură şedinţă.
  • B. 60 – 90 minute în şedinţe multiple
  • C. 60 – 90 minute într-o singură şedinţă.
15 ) (117 - MULTI SELECT) (ABC ai ales : )
   Administrarea Bateriei factoriale standard – Bonnardel se poate face:
  • A. Prin bateria în totalitate
  • B. Prin utilizarea separată a testelor
  • C. Ambele variante sunt corecte

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: