Psihologie Brasov an IV


Test Autoevaluare: Psihodiagnoza - Sem 1 - 2010-2011 (1358)
Test adaugat de :Stangaciu Oana

1 ) (107 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Scala „Aranjare imagini”a testului W.I.S.C. măsoară:
  • A. Abilitatea de a separa esenţialul de neesenţial
  • B. Abilitatea de a gândi secvenţial
  • C. Abilităţile imaginaţiei
2 ) (2 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Psihodiagnoza este domeniul care foloseste ca instrumente :
  • A. Teste de cunoştinţe
  • B. Teste psihologice
  • C. Probe docimologice
3 ) (166 - MULTI SELECT) (AC ai ales : )
   Interpretarea probelor de tip baraj:
  • A. Măsoară viteza de lucru
  • B. Tine cont de ritmul lent sau alert temperamental in care se rezolvă sarcina
  • C. Măsoară exactitatea
4 ) (48 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   In abordările teoretice ale inteligentei există:
  • A. Acceptarea unei definiţii comune a proceselor inteligentei
  • B. Pozitii teoretice diferite in definirea inteligentei
  • C. Consistenta teoretica, indiferent de abordare
5 ) (8 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Evaluarea formativă are ca scop:
  • A. Relaţia dintre invăţare si potenţial
  • B. Relaţia dintre invăţare si performanţă
  • C. Decelarea acelor factori cognitivi sau de natura non-intelectuală care determină calitatea adaptativă la o situaţie problematică
6 ) (59 - MULTI SELECT) (AB ai ales : )
   Scopul testului Raven este:
  • A. De a masura aptitudinile subiectului in perioada cand rezolvă proba
  • B. De a sesiza relaţiile care există între figurile fără semnificaţie definită ele
  • C. De a evalua factorul de comprehensiune verbală.
7 ) (57 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Principiul de constructie a Matricilor Progresive Raven se fundamenteaza in urmatoarele teorii ale inteligentei:
  • A. Teoriile factoriale
  • B. Teoriile ereditare
  • C. Teoriile psihomotricitatii
8 ) (61 - MULTI SELECT) (BC ai ales : )
   Exista urmatoarele variante ale testelor Raven:
  • A. Matrici progresive alb – negru
  • B. Matrici progresive standard
  • C. Matrici progresive colorate
9 ) (128 - MULTI SELECT) (BC ai ales : )
   Testele de tip screening (triere) in evaluarea vârstelor mici:
  • A. Culeg informaţii de la copil
  • B. Culeg informaţii de la părinte / ingrijitor
  • C. Culeg informatii de la frati / surori
10 ) (52 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   In raportarea rezultatului testului de inteligenta la etalon se tine cont de:
  • A. Mediul de provenienţa al populaţiei studiate
  • B. Valoarea esantionului
  • C. Caracteristicile populatiei pe care a fost elaborat etalonul
11 ) (84 - MULTI SELECT) (AB ai ales : )
   Studii de analiză factorială pe diferite grupe de vârstă disting printre cei trei factori de bază pentru W.A.I.S.:
  • A. factorul de comprehensiune verbală
  • B. factorul de organizare perceptivă
  • C. factorul spatial
12 ) (200 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   In bateria Torrace dimensiunea ‚elaborare’ masoara:
  • A. Aptitudinea de a produce idei indepărtate de ceea ce este comun
  • B. Aptitudinea de a produce idei conventionale
  • C. Aptitudinea de a produce idei cat mai largi, bogate
13 ) (193 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   In bateria Torrace dimensiunea ‚fluiditate’ reprezintă:
  • A. Aptitudinea de a elabora pe marginea unei idei
  • B. Aptitudinea de a genera idei variate
  • C. Aptitudinea de a produce un număr mare de idei
14 ) (152 - MULTI SELECT) (BC ai ales : )
   Proba de ‘Tapping’ MacQuarrie implică:
  • A. Inteligenţa generală
  • B. Coordonarea ochi-mână
  • C. Rapiditatea mişcării
15 ) (99 - MULTI SELECT) (BC ai ales : )
   Scala „Cuburi” a testului W.I.S.C. masoara:
  • A. Memoria imediată
  • B. Coordonarea vizual-motorie
  • C. Perceptia relatiilor spatiale

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: