Psihologie Brasov an III


Test Autoevaluare: Psihodiagnoza personalitatii (testarea personalitatii II) - Sem 2 - 2010-2011 (3435)
Test adaugat de :ichimmanuela

1 ) (175 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Teoria care fundamenteaza testul Szondi are ca baza conceptuala:
  • a. Teoria pulsiunilor elaborata de Freud
  • b. Teoria lui Young asupra inconsstientului colectiv
  • c. Analiza destinului
2 ) (191 - MULTI SELECT) (d ai ales : )
   Valoarea raportului psihologic este data de:
  • a. lungimea raportului
  • b. bateria de teste aleasa
  • c. relevante pentru ceilalti specialisti care vor lua decizii in interventiile lor de specialitate
  • d. B+C
3 ) (108 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Scalele de validare ale profilelor M.M.P.I sunt:
  • a. scala „?”; scala „L”; scala „F”; scala „K”;
  • b. scala „L”; scala „F”; scala „K”;
  • c. scala „?”; scala „L”; scala „F”.
4 ) (133 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Interpretarea rezultatelor testelor proiective se face:
  • a. Numai in urma validarii printr-un test de evaluare a „personalitatii totale”
  • b. Numai in contextul altor informatii obtinute prin interviu, anamneza etc.
  • c. Independent de alte informatii care ar putea influenta analiza si interpretarea testului
5 ) (148 - MULTI SELECT) (d ai ales : )
   In interpretarea testului familiei trebuie luate in considerare:
  • a. Observatiile membrilor familiei
  • b. Istoria subiectului
  • c. Rezultate de la alte instrumente diagnostice
  • d. B+C
6 ) (172 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Interpretarea testului Rorschach ne da informatii despre:
  • a. Trei categorii de clustere: cognitiv, afectiv si volitiv
  • b. Patru categorii de clustere: cognitiv, afectiv, volitiv si imaginea de sine
  • c. Patru categorii de clustere: cognitiv, afectiv, imaginea de sine si relationare interpersonala
7 ) (44 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   In functie de stadiile de dezvoltare a personalitatii, Cattell a construit urmatoarele instrumente de masura:
  • a. 16 PF, HSPQ, CPQ, ESPQ;
  • b. 16 PF, EPI, EPQ;
  • c. HSPQ, EPQ, EPI, 16 PF.
8 ) (23 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Comportamentul observabil este rezultatul interactiunii cu mediul si se masoara prin:
  • a. tehnici experimentale ;
  • b. tehnici de laborator ;
  • c. chestionare de personalitate.
9 ) (162 - MULTI SELECT) (d ai ales : )
   Analiza formala in interpretarea Testului de Aperceptie Tematica (T.A.T.) vizeaza:
  • a. Stilul grafic al imagibilor
  • b. Nivelul de conceptualizare
  • c. Coerenta discursului si tonul afectiv al povestirii
  • d. B+C
10 ) (43 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   In viziunea lui Cattell, personalitatea umana traverseaza, de-a lungul vietii:
  • a. 3 stadii;
  • b. 5 stadii;
  • c. 6 stadii.
11 ) (92 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Scalele C.P.I.:
  • a. pot fi interpretate la fel ca scalele specifice inventarelor de personalitate construite pe modelul trasaturilor;
  • b. sunt derivate prin analiza factoriala;
  • c. sunt derivate pe baza utilizarii sistematice a analizei conceptuale, care include validarea practica si de construct.
12 ) (165 - MULTI SELECT) (d ai ales : )
   Printre avantajele Testului de Aperceptie Tematica (T.A.T.) sunt:
  • a. Aplicabilitatea larga
  • b. Timpul redus necesar aplicarii
  • c. Complexitatea informatiilor oferite (stil cognitiv, sfera afectiva, relationala etc.)
  • d. A+C
13 ) (54 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Chestionarul 16 PF utilizeaza in masurare un sistem standard de:
  • a. 12 clase;
  • b. 10 clase;
  • c. 8 clase
14 ) (66 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   factorii masurati prin Chestionarul NEO PI R apar:
  • a. Factorii extraversie, nevrotism si psihotism ;
  • b. Factori de extraversie, nevrotism, constiinciozitate ;
  • c. Factorii schizotimie, maturitatea Eului si tensiune ergica.
15 ) (166 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Testul de Aperceptie Tematica (T.A.T.) are ca variante:
  • a. O singura varianta cu aplicabilitate la toate varstele
  • b. Doua versiuni: una pentru adulti si una pentru copii
  • c. Trei versiuni: pentru adulti, pentru copii si pentru varsta a treia

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: