Pedagogie Brasov an III


Test Autoevaluare: fundamente + tmi + te - Sem 2 - 2012-2013 (11331)
Test adaugat de :urucu iulia

1 ) (44 - ADEV/FALS) (A ai ales : )
   Cititi cu atentie enuntul de mai jos si decideti daca, din perspectiva celor studiate la
curs, este adevarat sau fals.
Orice demers de evaluare exercitã un efect retroactiv asupra celorlate componente ale instruirii.
  • Adevarat Fals
2 ) (127 - MULTI SELECT) (D ai ales : )
   Educatia permanenta este un principiu:
  • A. Filosofic;
  • B. Moral;
  • C. Institutional;
  • D. Organizatoric;
  • E. Structural.
  • a. A+B
  • b. B+C
  • c. C+D
  • d. A+D
  • e. A+C
3 ) (70 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Criticile aduse educatiei formale vizeaza:
  • A. inertia sistemului de invatamant:
  • B. accentul pus pe aspectul formativ si mai putin pe cel informativ;
  • C. accentul pus pe aspectele teoretice si mai putin pe cele practice;
  • D. lipsa de initiativa, de participare;
  • E. relatii slabe cu alti factori educationali.
  • a. A+B+C+D
  • b. A+C+D+E
  • c. B+C+D+E
  • d. A+B+C+E
  • e. A+B+D+E
4 ) (22 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
   Disciplina pedagogica specializata in studiul efectelor nedorite in planul personalitatii elevilor cauzate de erorile neintentionate din activitatea didactica a profesorilor este:
  • A. morala profesionala;
  • B. deontologia didactica;
  • C. etica;
  • D. didactogenia;
  • E. erotetica
  • a. A
  • b. B
  • c. C
  • d. D
  • e. E
5 ) (157 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Educatia formala este proiectata riguros pe:
  • A. Cicluri
  • B. Clase
  • C. Niveluri
  • D. Ani de studii
  • a. A+B+C
  • b. A+C+D
  • c. B+C+D
  • d. B+D+A
6 ) (34 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Nivelurile de impact ale educatiei avute in vedere in cadrul perspectivei holistice sunt:
  • A. individual
  • B. grupal
  • C. institutional
  • D. comunitar
  • E. national
  • F. international/global
  • a. A+B+C+D+E
  • b. A+C+D+E+F
  • c. A+B+C+D+F
  • d. A+B+C+E+F
7 ) (124 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Educatia limitata la scoala, specifica paradigmei educationale traditionale, implica:
  • A. Învatarea pentru sine (separata);
  • B. Perioade fixe si in cadrul scolii;
  • C. Învatare in domenii variate;
  • D. Învatare in retea.
  • a. A+B
  • b. A+C
  • c. A+D
  • d. B+C
  • e. B+D
8 ) (159 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Caracteristica de a fi o educatie sistematica apartine:
  • A. Educatiei formale
  • B. Educatiei nonformale
  • C. Educatiei informale
  • D. Educatiei globale
  • a. A
  • b. B
  • c. C
  • d. D
9 ) (5 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Ştiintele educatiei care formeaza domeniul aplicativ sunt:
  • A. pedagogia conducerii
  • B. pedagogia orientarii scolare si profesionale
  • C. pedagogia mijloacelor de comunicare
  • D. pedagogia culturii
  • E. pedagogia creativitatii
  • a. A+B+C+D
  • b. A+C+D+E
  • c. A+B+C+E
10 ) (87 - MULTI SELECT) (D ai ales : )
   Continuturile generale ale educatiei sunt prezentate in literatura de specialitate si ca :
  • A. laturi ale educatiei
  • B. derivatii ale educatiei
  • C. dimensiuni ale educatiei
  • D. perspective asupra educatiei
  • E. forme ale educatiei
  • a. A+B
  • b. B+E
  • c. A+D
  • d. A+C
  • e. D+E
11 ) (121 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Principalele fenomene si caracteristici asociate individualizarii educatiei sunt:
  • A. Asigurarea de servicii individualizate;
  • B. Accentuarea potentialului uman si individual;
  • C. Descentralizarea la nivel comunitar;
  • D. Satisfacerea nevoilor si asteptarilor comunitatii.
  • a. A+B
  • b. A+C
  • c. A+D
  • d. B+C
  • e. B+D
12 ) (39 - ADEV/FALS) (A ai ales : )
   Cititi cu atentie enuntul de mai jos si apreciati daca, din perspectiva celor studiate la
curs, acesta este adevarat (DA) sau este neadevarat (NU).
Enunt: Tehnica alegerii multiple prezinta un înalt nivel de flexibilitate, putând aborda rezultate de învatare de diferite niveluri de complexitate.
  • Adevarat Fals
13 ) (60 - MULTI SELECT) (D ai ales : )
   Societatea educativa se defineste prin:
  • A. Învatare continua;
  • B. responsabilitate fata de propria autoformare;
  • C. evaluare centrata mai mult pe constatarea nereusitelor decat pe confirmarea progreselor;
  • D. participare civica si munca in echipa;
  • E. parteneriat social.
  • a. A+B+C+D
  • b. A+C+D+E
  • c. B+C+D+E
  • d. A+B+D+E
14 ) (93 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Conversatia morala,ca modalitate specifica a educatiei morale, se utilizeaza , cu precadere, in:
  • A. invatamantul primar
  • B. invatamantul secundar inferior
  • C. invatamantul secundar superior
  • D. invatamantul liceal
  • a. A
  • b. B
  • c. C
  • d. D
15 ) (21 - SINGLE SELECT) (c ai ales : )
   Pentru care dintre metodele de instruire de mai jos (una singura) este caracteristica
tehnica promovarii unui punct de vedere în cazul unei divergente majore?
  • a. Metoda demonstrarii
  • b. Metoda dialogului
  • c. Metoda discutiei dirijate
  • d. Metoda expunerii
  • e. Metoda problematizarii

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: