Pedagogie Brasov an I


Test Autoevaluare: metodologia cercetarii psihologice si pedagogice - Sem 2 - 2009-2010 (7222)
Test adaugat de :kek

1 ) (28 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Redactarea raportului de cercetare se face în scopul de a:
  • a. analiza calitativ
  • b. comunica rezultatele
  • c. analiza cantitativ
  • d. stabili ipotezele
  • e. schimba tema de cercetare
2 ) (115 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Ipoteza de cercetare descrie:
  • a. conceptul utilizat în cercetare fara a aborda aspectele particulare pe care le poate avea
  • b. cel putin o variabila
  • c. instrumentele de lucru
  • d. importanta cecetarii
  • e. utilitatea proiectului de cercetare
3 ) (21 - MULTI SELECT) (ac ai ales : )
   Conditiile unei bune ipoteze sunt:
  • a. sa fie verificabila
  • b. sa se confirme
  • c. sa aducã ceva nou
  • d. sa nu aducã nou
  • e. sa nu se confirme
4 ) (94 - MULTI SELECT) (abc ai ales : )
   Contextul situational are un rol important în dezvoltarea cercetarii si este determinat de:
  • a. teritoriu
  • b. spatiu
  • c. pozitia spatiala
  • d. abilitatile psihice
  • e. grad de cunoastere stiintificã
5 ) (4 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Ce reprezinta modul specific de a investiga realitatea în scopul cunoasterii si transformarii ei:
  • a. orientarea psihologica
  • b. metoda
  • c. scopul
  • d. problema de cercetare
  • e. interpretarea integrative
6 ) (82 - MULTI SELECT) (ae ai ales : )
   Brainstorming-ul este o tehnica:
  • a. de creativitate în grup
  • b. individuala de creatie
  • c. de dezvoltare a fluentei ideationale individuala
  • d. de acomodare cu grupul
  • e. de a gasi idei inovatoare
7 ) (97 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Semnele cele mai diferentiate si specifice ale emotiilor particulare sunt emise de:
  • a. fata
  • b. corp
  • c. maini
  • d. picioare
  • e. înclinatia corpului
8 ) (20 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Ipotezele sunt formulate pentru:
  • a. verificarea lor prin cercetare
  • b. obtinerea unei cercetãri care sa le confirme
  • c. formularea temei
  • d. stabilirea variabilelor
  • e. verificarea teoriilor
9 ) (83 - MULTI SELECT) (abd ai ales : )
   Organizarea sesiunii de brainstorming se face în mai multe faze:
  • a. faza de punere în temã cu problema
  • b. faza productivã în care are loc asaltul de idei
  • c. faza de relaxare
  • d. faza de selectare
  • e. faza de redactare a raportului de cercetare
10 ) (78 - MULTI SELECT) (bd ai ales : )
   Interviurile focalizate sunt:
  • a. costisitoare
  • b. mai putin costisitoare
  • c. greu de realizat comparativ cu alte tehnici
  • d. mai usor de realizat
  • e. desfasurate pe o perioada lungã de timp
11 ) (5 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Tehnica de cercetare se refera la:
  • a. operatiuni concrete de colectare a informatiilor
  • b. instrument de informare
  • c. metode de recoltare a informatiilor
  • d. diagnoza
  • e. prognoza
12 ) (135 - MULTI SELECT) (ab ai ales : )
   Metoda Delphi are drept caracterisitici:
  • a. utilizarea feedback-ului
  • b. consultare reciproca periodica
  • c. sugestii imediate
  • d. adaptarea la conditiile de mediu
  • e. utilizarea analogiilor
13 ) (62 - MULTI SELECT) (abcde ai ales : )
   Printre avantajele interviului sunt:
  • a. flexibilitate
  • b. observarea comportamentelor nonverbale
  • c. sporeste cantitatea informatiilor
  • d. sporeste calitatea informatiilor
  • e. abordarea unor teme mai complexe
14 ) (59 - MULTI SELECT) (bde ai ales : )
   Dialogul si interviul:
  • a. se exclud reciproc
  • b. se presupun reciproc
  • c. sunt distincte
  • d. se capata informatii pe care nu le cunoastem dinainte
  • e. vizeaza strangerea de informatii
15 ) (65 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Din punct de vedere al gradului de libertate al operatorului în formularea si succesiunea întrebarilor avem:
  • a. interviuri nondirective
  • b. interviuri directe
  • c. interviuri de grup
  • d. interviuri repetate
  • e. interviuri unice

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: