Marketing si Afaceri Economice Internationale an III


Test Autoevaluare: Marketing social politic 2 - Sem 2 - 2009-2010 (1073)

1 ) (1 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
    Printre principalele diferente existente intre marketingul social si cel clasic se numara:
  • a. in marketingul social, beneficiile grupurilor tinta sunt corelate cu platile efectuate de acestia, pe cand in marketingul clasic, beneficiile consumatorilor nu sunt reflectate de pretul platit;
  • b. in marketingul social, cele mai multe schimburi sunt de natura financiara, pe cand in marketingul clasic, predomina schimburile de natura nefinanciara;
  • c. piata organizatiilor sociale cuprinde relatiile cu grupurile tinta si cu subscriptorii, pe cand piata intreprinderii cuprinde doar relatiile cu clientii.
2 ) (48 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
    Unul dintre cele patru modele de schimbare a comportamentului consumatorului identificate de Philip Kotler care presupune ca atitudinea unei persoane se va deprecia daca atributul dorit de aceasta nu va corespunde cu cel oferit de organizatie, iar informatiile despre produs sunt acceptate cu o intensitate scazuta se numeste:
  • a. puterea de receptionare
  • c. invat – cumpar – simt
  • b. cumpar – simt – invat
  • d. invat – simt – cumpar
3 ) (86 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
    Intr-o campanie de planificare familiala, produsul de baza oferit este:
  • a. utilizarea mijloacelor contraceptive;
  • b. pilula contraceptive;
  • c. cresterea natalitatii.
4 ) (32 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
    Strategia apartenentei partinice se aplica intr-o circumscriptie care sustine in mod traditional un anumit partid, candidatul trebuind doar sa aminteasca alegatorilor ca el este reprezentantul partidului pentru a fi votat
  • Adevarat Fals
5 ) (58 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
    Spre deosebire de societatile lucrative, activitatea organizatiilor social-politice nu este influentata de organismele publice, intrucat organizatiile social-politice nu urmaresc obtinerea de profit.
  • Adevarat Fals
6 ) (37 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
    Domeniile social si cel politic sunt doar in aparenta suprapuse, socialul putand fi considerat un subdomeniu al politicului.
  • Adevarat Fals
7 ) (5 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
    Motivatia implicarii subscriptorilor in activitatea organizatiilor sociale este scutirea de taxe si impozite.
  • Adevarat Fals
8 ) (101 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
    Una dintre strategiile de marketing mai putin folosite in viata politica este:
  • a. strategia de intretinere;
  • b. strategia de sincromarketing;
  • c. strategia de remarketing.
9 ) (34 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
    Marketingul ecologic reprezinta o viziune globala asupra aspectelor sociale ale activitatii societatii comerciale.
  • Adevarat Fals
10 ) (2 - COMPLETATI) (sincromarketing ai ales : )
    O strategie practic inexistenta în viaţa politica este cea de .............................., care presupune cheltuirea unor resurse foarte importante pentru aplatizarea curbelor de sezonalitate.
11 ) (66 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
    “Band-wagon effect” presupune ca:
  • a. o parte a electoratului care ar fi votat cu candidatul mai slab cotat de sondaje renunþa sa se prezinte la vot, considerând înfrângerea inevitabila
  • b. o parte a electoratului, care ar vota cu candidatul favorit, considera ca acesta va câºtiga ºi fara ajutorul lor ºi are tendinþa de a absenta de la vot
  • c. o parte a electoratului are, într-adevar, tendinþa de a vota cu candidatul pe care sondajele îl considera drept favorit
  • d. o parte a electoratului, care în mod normal ar fi absentat de la vot, va sari în ajutorul celui mai slab
12 ) (39 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
    Orgnizatia sociala este o societate cu caracter lucrativ care urmareste obtinerea de fonduri de la subscriptori in vederea indeplinirii misiunii sale.
  • Adevarat Fals
13 ) (76 - MULTI SELECT) (D ai ales : )
    În funcţie de candidaţii adversari, candidatul poate aborda:
  • a. strategia diferenţiata, nediferenţiata sau concentrata;
  • b. strategia promovarii ideilor, strategia maximizarii scorului sau strategia câştigarii alegerilor;
  • c. strategie deschisa sau strategie închisa;
  • d. strategie pozitiva, strategie negativa sau strategie pasiva;
  • e. strategia austeritaţii, strategia echilibrului sau strategia copleşirii adversarului.
14 ) (97 - MULTI SELECT) (D ai ales : )
    Gradul de utilizare a politicii de distributie in organizatiile de sanatate este:
  • a. inalt
  • b. mediu-inalt
  • c. mediu
  • d. mediu-scazut
  • e. scazut
15 ) (54 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
    Marketingul social se aplica organizatiilor, persoanelor, locurilor, ideilor, bunurilor si serviciilor, pe cand marketingul clasic se aplica bunurilor si serviciilor si, in mai mica masura, ideilor.
  • Adevarat Fals

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: