Marketing si Afaceri Economice Internationale an III


Test Autoevaluare: Marketing social politic 2 - Sem 2 - 2009-2010 (1073)

1 ) (17 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
    Obiectivul urmarit de puterile publice si administrative in activitatea lor de marketing este:
  • a. imbunatatirea imaginii tarii pe care o reprezinta in strainatate;
  • b. castigarea alegerilor;
  • c. imbunatatirea comunicarii cu cetateniicu privirela masurile intreprinse pentru rezolvarea problemelor comunitatii.
2 ) (5 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
    Motivatia implicarii subscriptorilor in activitatea organizatiilor sociale este scutirea de taxe si impozite.
  • Adevarat Fals
3 ) (23 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
    Marketingul activitatilor nelucrative cuprinde;
  • a. marketing sportiv;
  • b. marketingul bunurilor industriale;
  • c. marketingul serviciilor.
4 ) (75 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
    Organizaţiile sociale şi, mai ales, partidele politice utilizeaza cu succes tehnici de marketing direct
  • Adevarat Fals
5 ) (31 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
    Strategia crearii unui contrast clar vizeaza orientarea discursului politic catre o tema de interes general pentru a determina alegatorii sa acorde votul candidatului respectiv.
  • Adevarat Fals
6 ) (77 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
    Faptul ca dorintele consumatorilor nu coincid neaparat cu interesele lor sau ale colectivitatii pe termen lung reprezinta o ipoteza caracteristica marketingului situational.
  • Adevarat Fals
7 ) (63 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
    In cercetarea calitativa sunt folosite tehnici specifice de colectare a informaţiei, precum "sinectica", care face parte din categoria:
  • a. tehnicilor de asociere
  • c. tehnicilor de intuitive
  • b. tehnicilor de raţionale
  • d. tehnicilor de exprimare
8 ) (73 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
    Chiar daca daca diversitatea grupurilor tinta este redusa, organizatiile sociale folosesc un submix promoţional extins.
  • Adevarat Fals
9 ) (2 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
    Spoturile politice care au folosit imaginea obisnuita a stirilor pentru prima data au aparut in Statele Unite in perioada de adolescenta a marketingului electoral.
  • Adevarat Fals
10 ) (57 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
    Rolul jucat de mediul tehnologic in cazul organizatiilor sociale sau politice este mai putin important decat in cazul intreprinderilor, datorita faptului ca organizatiile fara scop lucrativ nu se implica decat in mica masura in procesul de productie
  • Adevarat Fals
11 ) (40 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
    Marketingul social se aplica bunurilor, serviciilor si, in mai mica masura, ideilor.
  • Adevarat Fals
12 ) (65 - MULTI SELECT) (D ai ales : )
    Convocarea mai multor grupuri a câte 3-5 persoane, care, de regula, participa la derularea anumitor teste de marketing sau la aplicarea unor tehnici de creativitate specifice este
  • a. metoda grupului nominal;
  • c. metoda reuniunii de grup clasice;
  • b. metoda focus-grupului;
  • d. metoda mini-grupurilor.
13 ) (12 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
    Piata organizatiilor social-politice se caracterizeaza prin:
  • a. caracterul preponderent tangibil al prestatiei efectuate de organizatie;
  • b. necesitatea existentei unor surse gratuite de finantare;
  • c. caracterul preponderent monetar al contraprestatiei efectuate de grupurile tinta.
14 ) (62 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
    In cercetarea calitativa sunt folosite tehnici specifice de colectare a informaţiei, precum "continuarea povestirii", care face parte din categoria:
  • a. tehnicilor de asociere
  • c. tehnicilor de completare
  • b. tehnicilor de construcţie
  • d. tehnicilor de exprimare
15 ) (3 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
    Spoturile politice care au folosit imaginea obisnuita reclamelor comerciale pentru prima data au aparut in Franta in anii ‘50.
  • Adevarat Fals

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: