Marketing si Afaceri Economice Internationale an III


Test Autoevaluare: Managementul marcii siimaginii de marca - Sem 2 - 2010-2011 (10486)
Test adaugat de :pauleduardd

1 ) (19 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
    O consecinta a existentei marcilor globale poate fi diminuarea diversitatii culturale.
  • Adevarat Fals
2 ) (25 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
    Nu este functie a unei marci:
  • a. functia de concurenta
  • c. functia de protectie a producatorului
  • b. functia de promovare
  • d. functia de educare a consumatorului
3 ) (169 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
    Principalele obiective urmarite de strategiile de marca sunt urmatoarele:
  • a. identificarea produselor
  • c. dezvoltarea imagini de marca
  • b. autentificarea originii produselor
  • d. a+b+c
4 ) (168 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
    Marca unei nise de piata:
  • a. nu este cunoscuta de un numar substantial de consumatori
  • c. a+b
  • b. are un grad de recunoastere crescut
  • d. nici un raspuns corect
5 ) (117 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
    Intreaga planeta este considerata de intreprinderea globala drept un tot unitar. Cine a spus ca „aceasta gandeste mondial si actioneaza local”:
  • a. Ph. Kotler
  • c. Jack Trout
  • b. A. Morita, fostul presedinte de la Sony
  • d. Victor Danciu
6 ) (170 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
    Printre avantajele strategiei marca-produs se pot evidentia:
  • a. flexibilitatea in abordarea unor noi categorii de clienti sau a unor noi piete
  • b. diminuarea riscului ca o imagine nefavorabila a unei marci sa se extinda si asupra celorlalte
  • c. facilitarea perceptiei diferentiate a unor produse foarte asemanatoare
  • d. a+b+c
7 ) (37 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
    Daca pana in anii`70 produsele „generice” detineau suprematia pe piata, aceste produse au inceput, de la sfarsitul anilor`70 sa poarte marcile producatorilor.
  • Adevarat Fals
8 ) (120 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
    Hexagonul marcii de tara cuprinde:
  • a. 4 domenii ale competentei la nivel national
  • b. 6 domenii ale competentei la nivel national
  • c. 8 domenii ale competentei la nivel national
  • d. 10 domenii ale competentei la nivel national
9 ) (122 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
    Primul clasament al marcilor de tara s-a realizat pe baza unor cercetari si se refera la:
  • a. 9 tari
  • c. 11 tari
  • b. 10 tari
  • d. 25 tari
10 ) (114 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
    Este avantaj oferit de marcile globala detinatorului ei:
  • a. economii de scara in dezvoltarea de publicitate
  • b. numele si asocierile pot fi dezvoltate local
  • c. asocierea marcii cu sentimentul ca se cumpara produse specifice unei anumite zone
  • d. a + b + c
  • e. nici o varianta nu este avantaj dat de marca globala
11 ) (123 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
    Auditul de marca in cadrul procesului de creare a marcii de tara este o etapa imediat premergatoare:
  • a. alcatuirii grupului de lucru
  • b. crearii strategiei de marca
  • c. implementarii strategiei de marca
  • d. fazei preliminare a crearii marcii de tara
12 ) (181 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
    Fac parte din categoria marcilor multiple:
  • a. OMO si Ariel
  • c. Avon si Nivea
  • b. Head & Shoulders si Dove
  • d. Pantene si Head & Shoulders
13 ) (69 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
    Valoarea oferita clientului reprezinta:
  • a. diferenta dintre valoarea totala si costul total al ofertei pentru un producator
  • c. diferenta dintre valoarea totala si costul total al ofertei pentru un vanzator
  • b. diferenta dintre valoarea totala si costul total al ofertei pentru un cumparator
  • d. diferenta dintre valoarea totala si costul total al ofertei pentru un intermediar
14 ) (37 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
    Nu este o forma a erorii de pozitionare:
  • a. pozitionare bazata pe o singura caracteristica
  • c. pozitionarea excesiva
  • b. pozitionarea ineficienta
  • d. pozitionarea confuza
15 ) (167 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
    Cunoasterea marcii este masurata in conformitate cu diferitele moduri in care consumatorii isi amintesc de marca:
  • a. recunoasterea marcii
  • c. cunoasterea prioritara
  • b. rememorarea spontana
  • d. a+b+c

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: