Marketing si Afaceri Economice Internationale an III


Test Autoevaluare: Managementul marcii siimaginii de marca - Sem 2 - 2010-2011 (10486)
Test adaugat de :pauleduardd

1 ) (37 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
    Nu este o forma a erorii de pozitionare:
  • a. pozitionare bazata pe o singura caracteristica
  • c. pozitionarea excesiva
  • b. pozitionarea ineficienta
  • d. pozitionarea confuza
2 ) (1 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
    Forma ambalajului este considerata:
  • a. marca plastica
  • c. emblema
  • b. marca plana
  • d. logotip
3 ) (125 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
    Este element al hexagonului marcii de tara:
  • a. interesul strainilor pentru dezinvestitii
  • c. imaginea interna a turismului
  • b. capitalul uman
  • d. imaginea produselor importate
4 ) (197 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
    Face parte din deciziile luate in procesul de adoptare a marcii de catre o firma:
  • a. aprobarea platformei de marketing de catre un consiliu
  • c. selectia si trierea marcilor
  • b. analiza cheltuielilor de promovare
  • d. repozitionarea marcii
5 ) (33 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
    A definit capitalul marcii ca reprezintand un set de active si pasive legate de o marca, de numele si simbolurile acesteia, care adauga ceva la (sau scad ceva din) valoarea furnizata de un produs sau serviciu catre o firma si/sau catre cumparatorii acelei firme:
  • a. Philip Kotler
  • c. David Aaker
  • b. Richard Clifton
  • d. Jack Trout
6 ) (175 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
    Avantajele extinderii marcii sunt:
  • a. recunoasterea imediata si acceptarea rapida din partea consumatorilor
  • b. reducerea considerabila a cheltuielilor de publicitate
  • c. lansarea mai usoara de noi categorii de produse
  • d. a+b+c
7 ) (147 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
    Termenii cei mai des utilizati pentru a defini elementele de baza care alcatuiesc platforma marcii sunt:
  • a. viziune, misiune si valori
  • c. viziune si valori
  • b. misiune si valori
  • d. nici un raspuns corect
8 ) (148 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
    In general, platforma unei marci are urmatoarele roluri:
  • a. impartasirea unei conceptii comune despre marca in interiorul unei organizatii
  • b. influentarea comportamentelor care modeleaza perceptiile publicului organizatiei de-a lungul timpului
  • c. instructaj creativ pentru dezvoltarea identitatii verbale si vizuale, precum si comunicarea
  • d. a+b+c
9 ) (104 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
    OMPI reprezinta:
  • a. Organizatia Mondiala a Proprietatii Intelectuale
  • b. Organizatia Internationala a Marcilor Particulare
  • c. Organizatia Internationala pentru Munca si Protectie Sociala
  • d. Organizatia Mondiala pentru Protectia Industriala si a Mediului
10 ) (86 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
    Importanta utilizarii relatiilor publice din perspectiva comunicarii despre marca se refera la:
  • a. sublinierea unor valente sociale ale marcii, corelarea valorilor marcii cu valorile culturii de consum
  • b. sublinierea unor valente sociale ale marcii, cresterea notorietatii „top of mind”
  • c. corelarea valorilor marcii cu valorile culturii de consum, comunicarea avantajelor concurentiale
  • d. cresterea notorietatii „top of mind”, comunicarea avantajelor concurentiale
11 ) (16 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
    Strategia marca-linie se refera la atribuirea aceleiasi marci tuturor produselor unei linii.
  • Adevarat Fals
12 ) (196 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
    Nu face parte din deciziile luate in procesul de adoptare a marcii:
  • a. strategia marcii
  • c. selectia si trierea marcilor
  • b. proprietarul marcii
  • d. repozitionarea marcii
13 ) (99 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
    Organul administratiei publice centrale avand autoritatea unica pe teritoriul Romaniei in asigurarea protectiei proprietatii industriale este:
  • a. OMPI
  • b. Camera de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti
  • c. OSIM
  • d. Guvernul Romaniei
14 ) (124 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
    Tara care s-a situat pe ultimul loc atat in prima cercetare, cat si in topul din august 2005 a fost:
  • a. Rusia
  • c. Romania
  • b. Turcia
  • d. China
15 ) (75 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
    Comunicarea prin marca poate:
  • a. influenta comportamentul de consum
  • b. crea diferentierea fata de marcile concurente
  • c. determina mai usor dezvoltarea de parteneriate strategice
  • d. a + b + c

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: