Marketing si Afaceri Economice Internationale an III


Test Autoevaluare: LICENTA MARKETING - Sem 2 - 2010-2011 (41677)
Test adaugat de :pauleduardd

1 ) (75 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   O organizatie creaza o campanie de promovare ce vizeaza transmiterea ideii de produse naturale obtinute din natura. In acest sens isi anunta clientii fideli printr-un e-mail ca a creat aceste produse, iar in e-mail se regaseste un link catre site-ul oficial al organizatiei si posibilitatea contactatii printr-un numar de telefon gratuit a agentilor de vanzari ai organizatiei pentru a realiza comenzile si a afla mai multe informatii. Demersul prezentat reprezinta:
  • a. o comunicarea de marketing avand la baza vanzarea directa
  • b. un marketing direct integrat
  • c. o publicitate directa agresiva
  • d. o promovare de tip guerilla
2 ) (110 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
   Pentru determinarea atitudinii subiectului X faţă de trei mărci de autoturisme de teren, notate cu A, B, C, D se utilizează scala cu sumă constantă. Respondentul repartizează 100 de puncte, în funcţie de preferinţele sale, astfel:
   1 Marca A 90 Marca B 10
   2 Marca A 80 Marca C 20
   3 Marca A 70 Marca D 30
   4 Marca B 70 Marca C 30
   5 Marca B 80 Marca D 20
   6 Marca C 50 Marca D 50
Scorul calculat, pentru fiecare marcă, în ordinea A, B, C, D este:
  • a. (50, 40, 20, 30)
  • b. (70, 25, 40, 25)
  • c. (30, 50, 20, 20)
  • d. (60, 40, 25, 25)
3 ) (28 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
   Nu este caracteristica a serviciilor:
  • a. intangibilitatea
  • b. inseparabilitatea
  • c. perisabilitatea
  • d. stabilitatea
4 ) (43 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
   Care dintre urmatorii statisticienti a creat o metoda de scalare care ii poarta numele:
  • a. Belson
  • b. Markov
  • c. Stapel
  • d. Spearman
5 ) (24 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   In cazul in care o companie de cosmetice, vinde de Craciun intr-un pachet: ruj, fard si oja, la un pret mai mic
decat daca produsele ar fi achizitionate fiecare in parte, separat, practica strategia de pret numita:
  • a. pretul produsului secundar
  • b. pretul produsului legat
  • c. pretul produsului captiv
  • d. pretul produsului optional
6 ) (18 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
   Piata potentiala este alcatuita din:
  • a. cumparatorii actuali plus nonconsumatorii absoluti
  • b. cumparatorii actuali minus nonconsumatorii absoluti
  • c. cumparatorii actuali plus nonconsumatorii relativi
  • d. cumparatorii actuali minus nonconsumatorii relativi
7 ) (61 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Metodele de analiza a seriilor dinamice se mai numesc si:
  • a. metode endogene
  • b. metode cauzale
  • c. metode exodene
  • d. metode calitative
8 ) (95 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
   Cum se numeste eroarea majora de pozitionare pe piata care consta in oferirea unei imagini prea inguste punand accent pe produsele scumpe? Astfel, un consumator ar putea crede ca Stenleen – producator de sticlarie vinde numai produse de peste 1000 de dolari cand de fapt pretul obiectelor de arta pe care le produce porneste de la aproximativ 50 de dolari.
  • a. subpozitionarea
  • b. pozitionare confuza
  • c. suprapozitionarea
  • d. pozitionare subliminala
9 ) (104 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Din ce categorie fac parte cuiele pentru firma Lucas Super Sandwich Timisoara, producatoarea de sandwichuri:
  • a. furnituri
  • b. bunuri de uz curent
  • c. materii prime
  • d. articole de capital
10 ) (48 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
   Auditul de marketing este:
  • a. ansamblul instrumentelor pe care le are la dispozitie departamentul de marketing pentru a influenta piata
  • b. o modalitate pentru a determina cota de piata
  • c. o examinare cuprinzatoare, sistematica, independenta si periodica a mediului, obiectivelor, strategiilor si activitatilor unei companii pentru a determina zonele problema si oportunitatile
  • d. o etapa distincta a planului de marketing
11 ) (96 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Cum se numeste eroarea majora de pozitionare pe piata, a unei firme producatoare de margarina care consta in evidentierea initiala a margarinei ca fiind un produs bun de consumat la masa de dimineata, ulterior evidentierea faptului ca margarina in cauza contine un complex de vitamine si dupa o perioada ca aceeasi margarina este un produs destinat copiilor pentru a o imparti cu prietenii la gradinita:
  • a. subpozitionarea
  • b. pozitionare confuza
  • c. suprapozitionarea
  • d. pozitionare subliminala
12 ) (40 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Modelul Fishbein-Rosenberg este o metoda scalara utilizata pentru:
  • a. evaluarea atitudinii
  • b. evaluarea preferintelor si opiniilor
  • c. evaluarea intentiilor de cumparare
  • d. evaluarea comportamentului de cumparare si consum
13 ) (49 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
   Un instrument al controlului strategic este auditul de marketing care se desfasoara:
  • a. numai in prima etapa a planului de
  • b. doar la finalul unui plan de marketing
  • c. numai in situatia in care activitatile de marketing marketing se dovedesc neprofitabile
  • d. ori de cate ori este necesara evaluarea pozitiei organizatiei fata de mediul de marketing
14 ) (58 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Conceptul de 7 C in ceea ce priveste crearea unui site face referire la urmatorii indicatori:
  • a. context, continut, comunitate, customization (adaptabilitate), comunicare, conectare, comert
  • b. calitate, cost, comoditate, comunicare, conectivitate, castig, culoare
  • c. context, continut, comunitate, customization (adaptabilitate), calcul, cost, castig
  • d. culoare, context, continut, comunitate, cost, caracteristici tehnice, confort
15 ) (23 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   In ceea ce priveste politica diversificarii gamei de produse, daca o societate comerciala care produce pantofi din piele naturala va trece si la fabricarea sandalelor din piele, diversificarea este:
  • a. verticala
  • b. orizontala
  • c. laterala
  • d. transversal

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: