Psihologie Bucuresti an III


Test Autoevaluare: psihologia personalitatii (posibil licenta) - Sem 2 - 2012-2013 (1757)
Test adaugat de :claudia

1 ) (5 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Tipul ciclotim are urmatoarele caracteristici:
   a. este usor adaptabil in situatii noi
   b. in situatii excitante are stapanire de sine
   c. are un ritm personal rigid
   d. are o arie a campului de observatie larga
  • a. a+b
  • b. b+c
  • c. a+d
  • d. a+b+d
2 ) (17 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Raportand atitudinile la valori putem spune ca:
   a. atitudinile sunt valori morale
   b. atitudinile sunt identice cu sistemul de valori
   c. atitudinile au un continut valoric
   d. atitudinile constituie recunoasterea valorilor
   e. atitudinile sunt centrale in cadrul sistemului de valori
  • a. a+b
  • b. c+d
  • c. a+e
  • d. c+e
3 ) (51 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   In dezvoltarea personalitatii, trecerea de la stadiul senzorio-motricitatii la stadiul reprezentarilor mentale este explicata de H. Wallon prin opozitia dintre:
   a. inteligenta proiectiva si inteligenta cognitiva
   b. inteligenta discursiva si inteligenta practica
   c. inteligenta fluida si inteligenta cristalizata
   d. inteligenta emotionala si inteligenta cognitiva
  • a. a
  • b. b
  • c. a+b
  • d. c+d
4 ) (53 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   In perioada scolaritatii mici predomina:
   a. stadiul centripet
   b. stadiul centrifug
   c. centrarea pe exterior
   d. centrarea socio-afectiva si cognitiva
   e. decentrarea socio-afectiva si cognitiva
  • a. a+c+d
  • b. b+c+d
  • c. b+c+e
  • d. a+c
  • e. b+c
5 ) (21 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Un rol important in abordarea aptitudinilor l-a avut scoala behaviorista, care considera ca in formarea aptitudinii un rol important il are:
   a. ereditatea
   b. mediul
   c. educatia
   d. creatia
  • a. a+d
  • b. b+c+d
  • c. b+c
  • d. a+b+c
6 ) (24 - MULTI SELECT) (D ai ales : )
   Formarea identitatii de sine in perioada adolescentei presupune:
   a. judecati de valoare pozitive
   b. judecati de valoare negative
   c. autoperceptia in raport cu mediul familial
   d. autopercetia in raport cu societatea si grupul de prieteni
  • a. a+c+d
  • b. b+c+d
  • c. c+d
  • d. a+b+c+d
  • e. b+c
7 ) (10 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   In raport cu aptitudinile, temperamentul este:
   a. predeterminat
   b. predispozant
   c. latura stilistica a personalitatii
   d. latura de continut a personalitatii
  • a. a+c
  • b. a+d
  • c. b+c
  • d. b+d
8 ) (9 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Raportandu-se la aria sociala, M. A. Boden a identificat urmatoarele trepte esentiale ale creativitatii:
   a. S creativity (creativitatea sociala, social creativity)
   b. P creativity (creativitatea psihologica, psychological creativity)
   c. H creativity (creativtatea istorica, hystorycal creativity)
  • a. a+c
  • b. b+c
  • c. a+b+c
9 ) (12 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Perseverenta scazuta se intalneste la tipul de personalitate:
   a. extravert
   b. introvert
   c. evitant
   d. dependent
  • a. a+c+d
  • b. b+c+d
  • c. c
  • d. d
10 ) (50 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Gandirea convergenta poate fi descrisa prin urmatoarele caracteristici:
   a. este in stransa legatura cu gandirea divergenta
   b. permite focalizarea efortului cognitiv pe un raspuns unic
   c. permite obtinerea mai multor raspunsuri din categorii variate
  • a. a+b
  • b. b+c
  • c. a+c
11 ) (59 - MULTI SELECT) (D ai ales : )
   Factorii inteligentei identificati de Guilford:
   a. au importanta diferita
   b. au aceeasi importanta
   c. sunt structurati ierarhic
   d. sunt structurati multidimensional
  • a. a+c
  • b. b+c
  • c. c+d
  • d. b+d
12 ) (20 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Interesul, ca factor motivational in formarea aptitudinilor:
   a. asigura o orientare cognitiv-afectiva a individului intr-un anumit domeniu de activitate
   b. asigura o orientare afectiv-conativa a individului intr-un anumit domeniu de activitate
   c. este un indice al preferintei pentru a anumita activitate
   d. este un indice al performantei in activitate
  • a. a+c
  • b. a+d
  • c. b+c
  • d. b+d
13 ) (25 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Tipul introvertit-intuitiv se caracterizeaza prin:
   a. capacitate de analiza a faptelor
   b. interes pentru viitor
   c. interes pentru prezent
   d. preocupare spre lumea ideatica
   e. preocupare pentru evolutia unor idei
  • a. b+d
  • b. b+e
  • c. a+c
  • d. d+e
14 ) (38 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Din punctul de vedere al mecanismelor structurale, J. Piaget caracterizeaza inteligenta prin:
   a. mobilitatea structurilor
   b. reversibilitatea structurilor
   c. actiune si gandire
   d. invarianta structurilor
  • a. a+b
  • b. b+c
  • c. c+d
  • d. b+d
15 ) (11 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Experimentele lui R. Zazzo au evidentiat ca un rol foarte important in formarea aptitudinilor il au:
   a. asemanarile dintre gemenii monozigoti
   b. diferentele dintre gemenii monozigoti
   c. asemanarile dintre gemenii fraternali
   d. diferentele dintre gemenii identici
  • a. b+d
  • b. b+c
  • c. a+c
  • d. c+d

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: