Psihologie Bucuresti an III


Test Autoevaluare: Management Educational - Sem 2 - 2010-2011 (28313)

1 ) (36 - ADEV/FALS) (a ai ales : )
   În clasa de elevi sunt obiective şi scopuri comune dacă sunt conştientizate de toţi membrii grupului.
  • Adevarat Fals
2 ) (35 - ADEV/FALS) (a ai ales : )
   Între membrii clasei de elevi există diverse tipuri de interacţiuni şi relaţii comune determinate.
  • Adevarat Fals
3 ) (24 - MULTI SELECT) (4 ai ales : )
   Particularitatile unitatilor de invatamant deriva din faptul ca ele sunt organizatii:
   a) generatoare si producatoare de cunoastere;
   b) diseminatoare a rezultatelor cunoasterii;
   c) constituite pentru obtinerea de profit.
  • 1. b+c
  • 2. a
  • 3. d
  • 4. a+b
4 ) (26 - MULTI SELECT) (3 ai ales : )
   Activitatea de baza din scoala consta in:
   a) generarea de cunoastere;
   b) transmiterea de informatie;
   c) invatare si reproducere de cunoastere;
   d) formare de capacitati si competente profesionale si sociale.
  • 1. a+b+c
  • 2. d
  • 3. a+b+c+d
  • 4. b+d
5 ) (6 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Managerii de „varf” sunt total responsabili in fata propriei lor constiinte;
  • Adevarat Fals
6 ) (4 - MULTI SELECT) (3 ai ales : )
   Realitatile specifice ale organizatiilor intemeiate pe cunoastere solicita din partea managerilor si echipelor manageriale noi:
   a) cunostinte;
   b) competente;
   c) comportamente.
  • 1. b
  • 2. a+c
  • 3. a+b+c
  • 4. a+b
7 ) (2 - ADEV/FALS) (a ai ales : )
   Managementul, lideritatea si gestiunea sunt concepte distincte unul de altul;
  • Adevarat Fals
8 ) (22 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Managementul clasei de elevi este o ştiinţă independentă.
  • Adevarat Fals
9 ) (31 - ADEV/FALS) (a ai ales : )
   Dimensiunea psihologică a managementului clasei are la bază cunoaşterea şi respectarea particularităţilor individuale ale elevilor.
  • Adevarat Fals
10 ) (39 - MULTI SELECT) (2 ai ales : )
   Negociatorul cooperant este preocupat de:
   a) asigurarea transparenţei;
   b) loialitatea faţă de partener;
   c) respectul pentru directivele sale;
   d) grija pentru propria persoană;
   e) voinţa de a ajunge la rezultate pozitive.
  • 1. a+c+d+e
  • 2. a+b+c+e
  • 3. b+c+d+e
  • 4. a+d+e
11 ) (17 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Planificarea si organizarea activitatii la nivelul unei unitati scolare este una din atributiile exprese ale profesorilor de specialitate si dirigintilor dintr-o scoala;
  • Adevarat Fals
12 ) (23 - MULTI SELECT) (3 ai ales : )
   In organizatiile sociale bazate pe cunoastere in centrul managementului trec pe prim plan sarcini legate de:
   a) identificarea stocului de cunostinte existente in organizatie;
   b) determinarea valorii si a caracterului lor in raport cu misiunea si obiectivele organizatiei;
   c) masura in care cunostintele existente in organizatie patenteaza munca fizica ce se efectueaza in organizatie;
   d) cunoasterea limitelor stocului de cunostinte si a necesitatilor de achizitionare sau de producere de noi cunostinte.
  • 1. a+b+c+d
  • 2. b+d
  • 3. a+b+d
  • 4. a+c
13 ) (40 - ADEV/FALS) (a ai ales : )
   Orice reformă trebuie să înceapă cu reformarea profesorilor.
  • Adevarat Fals
14 ) (27 - MULTI SELECT) (1 ai ales : )
   Misiunea generala a managementului educational este cultivarea resurselor umane ale fiecarei societati, in concordanta cu:
   a) idealul social care le inspira;
   b) idealul uman derivat din valorile si principiile lor;
   c) idealul educational derivat din acestea.
  • 1. a+b+c
  • 2. a
  • 3. a+c
  • 4. b
15 ) (28 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Aşezarea mobilierului în sala de clasă nu influenţează sănătatea elevilor.
  • Adevarat Fals

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: