Psihologie Bucuresti an III


Test Autoevaluare: Management Educational - Sem 2 - 2010-2011 (28313)

1 ) (29 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Vizibilitatea nu are legătură cu dimensiunea ergonomică a clasei de elevi.
  • Adevarat Fals
2 ) (4 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Managementul este o aspiratie la un rang social inalt;
  • Adevarat Fals
3 ) (41 - MULTI SELECT) (4 ai ales : )
   Principalele strategii de „autoevaluare” a unui copil sunt:
   a) copilul trebuie învăţat să folosească limbajul interior pentru a-şi redimensiona motivaţia;
   b) copilul trebuie învăţat să-şi schimbe stilul şi metodele proprii de învăţare;
   c) copilul trebuie învăţat să-şi facă cunoscute şi să-şi argumenteze părerile în public;
   d) copii trebuie ajutaţi să-şi însuşească strategii care stimulează colaborarea şi participarea activă.
  • 1. a+b+c
  • 2. b+c+d
  • 3. a+c+d
  • 4. a+b+c+d
4 ) (20 - MULTI SELECT) (4 ai ales : )
   Potrivit prevederilor legale in vigoare in tara noastra evaluarea interna a calitatii se realizeaza de:
   a) managerul unitatii;
   b) comisiile pentru asigurarea calitatii;
   c) organisme terte.
  • 1. c
  • 2. a+b+c
  • 3. a+c
  • 4. b
5 ) (20 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Managerul unei unitati de invatamant (organizatii scolare) este singurul responsabil de calitatea procesului de invatamant;
  • Adevarat Fals
6 ) (21 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Planificarea eficienta a timpului este atributul exclusiv al managerului unitatii scolare;
  • Adevarat Fals
7 ) (1 - MULTI SELECT) (2 ai ales : )
   Realizarea obiectivelor manageriale implica punerea in aplicare a urmatoarelor principii generale:
   a) eficacitate;
   b) rationalitate;
   c) dinamism;
   d) imaginatie creatoare
  • 1. a+d
  • 2. a+b+c+d
  • 3. b+c
  • 4. a+b+c
8 ) (8 - MULTI SELECT) (4 ai ales : )
   In cazul scolii intrarile (inputuri), adica elementele care urmeaza a fi transformate sunt:
   a) infrastructura;
   b) elevii;
   c) studentii;
   d) alte categorii de educati.
  • 1. a+c+d
  • 2. a+b
  • 3. d
  • 4. b+c+d
9 ) (28 - MULTI SELECT) (1 ai ales : )
   Rolurile generale ale managerilor „de prima linie” din scoli sunt:
   a) rolul de organizator al activitatilor instructiv – educative;
   b) rolul de educator propriu-zis;
   c) roluri ”extraclasa” si „extrascoala” .
  • 1. a+b+c
  • 2. a
  • 3. b+c
  • 4. b
10 ) (3 - ADEV/FALS) (a ai ales : )
   Unul din obiectivele principale ale managementului este controlul si orientarea actiunilor organizatiilor sociale;
  • Adevarat Fals
11 ) (7 - MULTI SELECT) (2 ai ales : )
   Scoala este un sistem deschis, respectiv, un sistem care implica:
   a) organizare interna solida;
   b) actiuni libere si spontane;
   c) schimburi permanente si reciproce cu mediul in care actioneaza.
  • 1. a+b+c
  • 2. c
  • 3. b
  • 4. a+b
12 ) (23 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Managementul clasei de elevi are acelaşi conţinut ca şi didactica specialităţii.
  • Adevarat Fals
13 ) (35 - ADEV/FALS) (a ai ales : )
   Între membrii clasei de elevi există diverse tipuri de interacţiuni şi relaţii comune determinate.
  • Adevarat Fals
14 ) (12 - MULTI SELECT) (3 ai ales : )
   Managementul educational se diferentiaza de managementul general prin:
   a) natura specifica a educatiei si invatamantului;
   b) entuziasm si devotiune;
   c) stimularea subiectivitatii profesorilor si elevilor.
  • 1. a+c
  • 2. a+b
  • 3. a
  • 4. c
15 ) (30 - MULTI SELECT) (4 ai ales : )
   Managementul clasei de elevi abordează:
   a) structurile dimensionale ale grupului de clasă;
   b) relaţiile din interiorul grupului;
   c) intervenţiile cadrelor didactice în situaţii de criză educaţională.
  • 1. a
  • 2. b
  • 3. c
  • 4. a+b+c

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: