Psihologie Bucuresti an III


Test Autoevaluare: Licenta - Sem 2 - 2010-2011 (177365)

1 ) (35 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Performantele la testele de atentie se evalueaza dupa urmatorii indicatori:
  • a. viteza si exactitate
  • b. flexibilitate si fluiditate
2 ) (20 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   La testele de evaluare a abilitatilor creative, capacitatea subiectului de a produce un numar mare de idei intr-o unitate de timp se coteaza ca indicator al:
  • a. flexibilitatii
  • b. originalitatii
  • c. fluiditatii
  • d. elaborarii
3 ) (30 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Bateria de teste psihologice de aptitudini cognitive (BTPAC) evalueaza aptitudinea spatiala prin urmatoarele tipuri de teste:
   1. testul de imagini mintale
   2. testul de orientare spatiala
   3. testul de generare de imagini
  • a. 1+2
  • b. 1+2+3
  • c. 2+3
4 ) (6 - MULTI SELECT) (2 ai ales : )
   In plan diacronic, dinamica Eului presupune:
   a. formarea sa succesiva, pe etape
   b. fluctuatii conjuncturale
   c. trecerea de la Eul psihologic la Eul social
   d. trecerea de la Eul fizic la Eul psihologic si Eul social
  • 1. a+c
  • 2. a+d
  • 3. b+c
  • 4. b+d
5 ) (16 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Reactiile circulare tertiare presupun
  • a. copilul cunoaste rezultatul actiunii sale si il repeta folosind scheme cunoscute de actiune
  • b. actiunile sunt caracterizate de schimbarea modalitatii de producere a rezultatului
6 ) (15 - MULTI SELECT) (abcefh ai ales : )
   Pornind de la poziţia pe care o ocupă în arhitectura generală a subsistemului cognitiv proprietăţile mai importante ale reprezentărilor pot fi:
  • a. Intensitatea
  • b. Stabilitatea
  • c. Gradul de completitudine
  • d. Gradul de irelevanţă
  • e. Gradul de relevanţă
  • f. Gradul de generalitate
  • g. Gradul de specificitate
  • h. Caracterul legăturii designative
7 ) (21 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Care dintre următoarele reţele are caracteristicile de mai jos:
   1. participanţii la comunicare sunt egali ca poziţii, ei aflându-se în relaţii de
   coordonare;
   2. se caracterizează printr-un stil de conducere democratic, participativ;
   3. există un feedback permanent între toţi participanţii la comunicar
   4. este indicată în activităţile creative şi cele de informare;
   5. dezavantajul constă în dificultatea luării rapide a unei decizii în datorită distribuţiei
   egale a responsabilităţii între membrii reţelei şi evitării asumării responsabilităţii de
   către unul dintre aceştia.
  • a. Reţeaua în cerc
  • b. Reţeaua în lanţ
  • c. Reţeaua în Y
  • d. Reţeaua stea
8 ) (42 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Dintre tulburarile disociative fac parte:
   1. tulburarea de somatizare
   2. personalitatea multipla
   3. dismorfofobia
   4. amnezia psihogena
  • a. 1+2+3
  • b. 2+4
  • c. 1+3
  • d. 1+2+3+4
9 ) (47 - MULTI SELECT) (D ai ales : )
   Intre psihicul uman si psihicul animal:
  • a. exista numai deosebiri cantitative
  • b. nu exista nici o deosebire
  • c. exista numai deosebiri calitative
  • d. exista atat deosebiri cantitative, cat si calitative
10 ) (17 - MULTI SELECT) (abc ai ales : )
   Latura activ- operatorie a reprezentării ca proces ne permite:
  • a. Să ne formăm o “imaginea” despre rezultatul posibil al unei acţiuni pe care dorim să o intreprindem
  • b. Să schiţăm planul sau programul unei acţiuni
  • c. Să efectuăm în minte acţiunea dată înainte de a o realiza în plan extern
11 ) (24 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Modelul structural al psihicului uman adoptat de psihologia contemporana este:
  • a. liniar
  • b. ierarhic-bidimensional
  • c. ierarhic-tridimensional
12 ) (20 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Scoala de la Wűrzburg (Denkpsychologie) îşi propune să apere:
  • a. Statutul şi specificitatea gândirii ca proces psihic distinct şi ireductibil la asociaţii de imagini sau la serii de cupluri stimul- răspuns
  • b. Caracterul înnăscut, predominant al structurii operatorii
  • c. Fenomenul de insight sau reacţia Aha! Formă de intuiţie sau gen de discernamânt instantaneu
13 ) (51 - MULTI SELECT) (D ai ales : )
  
   Practica vrăjitoriei este semnificativ frecventă în societăţile caracterizate prin:
   a. stratificare socială, integrare politică;
   b. sistem de scriere elaborat, mediere a schimbului prin bani;
   c. descendenţă matrilineală, rezidenţă matrilocală;
   d. model educativ care nu este centrat pe obedienţă.
  • a. a+b+c+d
  • b. b+c+d
  • c. a+c+d
  • d. a+b
14 ) (30 - MULTI SELECT) (ab ai ales : )
   Indicatorii memorării voluntare vor depinde:
  • a. De proprietăţile şi de condiţiile de administrare a materialului
  • b. De particularităţile psihoindividuale ale subiecţilor
15 ) (11 - MULTI SELECT) (D ai ales : )
   Caracterul hipercomplex al sistemului psihic uman este dat de:
  • a. numarul „elementelor” componente
  • b. diversitatea starilor emotionale
  • c. volumul conexiunilor externe
  • d. numarul „elementelor” componente si volumul conexiunilor interne si externe

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: