Psihologie Bucuresti an III


Test Autoevaluare: Licenta - Psihologia Personalitatii - Sem 2 - 2010-2011 (28636)

1 ) (61 - MULTI SELECT) (4 ai ales : )
   Inteligenta unei persoane, conform teoriei lui Sternberg, poate fi inteleasa daca sei au in considerare:
   a. componentele de prelucrare a informatiei
   b. mecanismele de prelucrare a informatiei
   c. experienta personala
   d. raportul dintre inteligenta generala si cea specifica
  • 1. a+b+c+d
  • 2. b+c+d
  • 3. a+c+d
  • 4. a+b+c
  • 5. a+b+d
2 ) (36 - MULTI SELECT) (3 ai ales : )
   Atitudinea, ca vector major al personalitatii:
   a. este circumstantiala, variabila
   b. este constienta, deliberata
   c. este selectiva in perceperea si evaluarea evenimentelor
   d. este ecoul subiectiv al relatiei individului cu realitatea
   e. este rezultatul obiectiv al relatiei individului cu realitatea
  • 1. a+c+d
  • 2. a+c+e
  • 3. b+c+d
  • 4. b+c+e
3 ) (27 - MULTI SELECT) (3 ai ales : )
   Conform conceptiei lui H. Ey privind relatia Eu-constiinta, autorul precizeaza:
   a. constiinta reprezinta infrastructura Eului
   b. Eul reprezinta infrastructura constiintei
   c. Eul directioneaza constiinta
   d. Eul are functie de control si integrare a constiintei
  • 1. a+c
  • 2. b+c+d
  • 3. a+c+d
  • 4. b+d
4 ) (55 - MULTI SELECT) (2 ai ales : )
   Impulsivitatea, ca indicator temperamental, se refera la:
   a. alternanta reactiilor si trairilor psihice
   b. caracterul brusc al raspunsurilor
   c. frecventa trairilor psihice pe unitatea de timp
   e. taria cu care sunt traite fenomenele psihice
  • 1. a+b
  • 2. b
  • 3. b+c
  • 4. b+c+e
  • 5. a
5 ) (68 - MULTI SELECT) (3 ai ales : )
   In dezvoltarea aptitudinilor, pe un fond ereditar mediu, corelat cu un mediu inalt favorabil:
   a. aptitudinea poate atinge un nivel inalt de dezvoltare
   b. aptitudinea se dezvolta deasupra nivelului fondului ereditar
   c. ereditatea poate compensa mediul
   d. mediul poate compensa ereditatea
  • 1. a+c
  • 2. b+d
  • 3. a+d
  • 4. c+d
6 ) (62 - MULTI SELECT) (2 ai ales : )
   Natura emotional-reactiva a temperamentului:
   a. este evidentiata in anumite tipologii temperamentale
   b. este evidentiata in toate tipologiile temperamentale
   c. este evidentiata numai in tipologiile psihologice
   d. reflecta natura psihica a temperamentului
   e. reflecta latura formala a personalitatii
  • 1. a+e
  • 2. b+d
  • 3. a+d
  • 4. c+d+e
7 ) (32 - MULTI SELECT) (2 ai ales : )
   In componenta aptitudinilor pedagogice sunt necesare:
   a. spiritul de observatie
   b. forta si bogatia imaginatiei
   c. curiozitatea epistemica
   d. concentrarea auditiv-emotionala a atentiei
   e. capacitatea de a lua decizii
  • 1. a+b+c
  • 2. a+c
  • 3. a+d+e
  • 4. a+c+d
  • 5. b+c
8 ) (45 - MULTI SELECT) (3 ai ales : )
   Tipurile rationale descrise de C.G. Jung sunt:
   a. functii psihologice auxiliare
   b. functii psihologice fundamentale
   c. intuitia
   d. sentimentul
   e. gandirea
   f. senzatia
  • 1. a+e+f
  • 2. b+e+f
  • 3. b+d+e
  • 4. a+e+d
9 ) (38 - MULTI SELECT) (2 ai ales : )
   Factorul de inteligenta generala (factorul g), in conceptia lui Spearman si Burt:
   a. se formeaza prin exercitiu
   b. este innascut
   c. este constant
   d. este variabil
  • 1. b+c
  • 2. b+d
  • 3. a+c
  • 4. a+d
10 ) (4 - MULTI SELECT) (3 ai ales : )
   Conceptul de persoana desemneaza:
   a. unitatea biologica
   b. comportamentul de rol
   c. fiinta rationala
   d. fiinta creatoare de valori
  • 1. a+b
  • 2. b+c
  • 3. c+d
  • 4. b+c+d
11 ) (17 - MULTI SELECT) (3 ai ales : )
   Perseverenta scazuta se intalneste la tipul de personalitate:
   a. extravert
   b. introvert
   c. evitant
   d. dependent
  • 1. a+c+d
  • 2. b+c+d
  • 3. c
  • 4. d
12 ) (23 - MULTI SELECT) (2 ai ales : )
   Raportand atitudinile la valori putem spune ca:
   a. atitudinile sunt valori morale
   b. atitudinile sunt identice cu sistemul de valori
   c. atitudinile au un continut valoric
   d. atitudinile constituie recunoasterea valorilor
   e. atitudinile sunt centrale in cadrul sistemului de valori
  • 1. a+b
  • 2. c+d
  • 3. a+e
  • 4. c+e
13 ) (7 - MULTI SELECT) (4 ai ales : )
   Pornind de la complexitatea termenului de creativitate, in psihologie, au fost descrise urmatoarele acceptiuni ale acestui termen:
   a. creativitatea ca proces
   b. creativitatea ca produs
   c. creativitatea ca dimensiune complexa a personalitatii
   d. creativitatea ca potentialitate general umana
  • 1. a+b
  • 2. a+b+c
  • 3. b+c+d
  • 4. a+b+c+d
14 ) (9 - MULTI SELECT) (3 ai ales : )
   Un model educativ hiperprotector conduce, de obicei, la dezvoltarea unei personalitati:
   a. cu spirit competitiv
   b. cu stima de sine scazuta
   c. orientata spre relatie
   d. complezente
   e. cu tendinta de dominare
  • 1. a+c+e
  • 2. b+d+e
  • 3. b+c+d
  • 4. a+d+e
15 ) (35 - MULTI SELECT) (4 ai ales : )
   In formarea aptitudinilor complexe superioare:
   a. intodeauna aptitudinile simple care intra in componenta lor sunt superioare
   b. nu intotdeauna aptitudinile simple care intra in componenta lor sunt superioare
   c. intodeauna este importanta prezenta anumitor factori
   d. intotdeauna este important modul de organizare al factorilor
  • 1. a+c
  • 2. a+d
  • 3. b+c
  • 4. b+d

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: