Psihologie Bucuresti an III


Test Autoevaluare: DEFECTOLOGIE - Sem 1 - 2010-2011 (1053)
Test adaugat de :ana

1 ) (5 - MULTI SELECT) (D ai ales : )
   Educaţia incluzivă implică:
  • a. Procesul permanent de imbunătăţire a instituţiei şcolare
  • b. Susţinerea participării la procesul de invăţământ a tuturor persoanelor cadrul unei comunităţi
  • c. Recuperarea deficientelor la persoanele cu nevoi speciale
  • d. a si b
2 ) (82 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
  
   Principalele trasaturi de specificitate in deficientele mintale sunt :
  • a. flexibilitate maxima in gandire , vascozitate genetica , fragilitate afectiva
  • b. fragilitatea constructiei personalitatii , vascozitate genetica , rigiditate in gandire, heterocronie .
  • c. a si b
3 ) (81 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
  
   In cazul deficientilor mintal de gradul I :
  • a. subiectii au un vocabular bogat , sunt capabili sa opereze in plan abstract
  • b. subiectii au un IQ corespunzator varstei cronologice intre 7 - 9 ani , cu o capacitate scazuta de coordonare avietii de relatie
4 ) (54 - MULTI SELECT) (E ai ales : )
  
   Care sunt componentele fundamentale ale surdologiei:
  • a. logopedia
  • b. surdopsihologia
  • c. surdopedagogia
  • d. a,b si c;
  • e. b si c
5 ) (91 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
  
   Care sunt categoriile mari de handicapuri fizice?
  • a. morfologice (de structura); functionale ( activitate)
  • b. generale sau de ansamblu
  • c. regionale sau locale
6 ) (7 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Scolarizarea copiilor cu cerinte educative speciale se desfasoara:
  • a. in institutii ale invatamantului special
  • b. centre logopedice
  • c. atat in institutii ale invatamantului special cat si in scoli generale ale invatamantului de baza
7 ) (107 - MULTI SELECT) (D ai ales : )
   Prin aplicarea audiometriei se stabilesc :
  • a. pragul de detectabilitate
  • b. pragul de audibilitate
  • c. pragul de inteligibilitate
  • d. a, b si c
8 ) (48 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
  
   Dislexia cuprinde:
  • a. ansamblul dificultatilor pe care le intampina copilul in invatarea cititului
  • b. ansamblul dificultatilor de pe planul invatarii scrisului
  • c. ansamblul dificultatilor de pe planul invatarii scrisului
9 ) (65 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
  
   Ce fel de examinari sunt audiometria tonala si audiometria vocala:
  • a. examinari subiective
  • b. examinari obiective
  • c. audiometria tonala este o examinare obiectiva si audiometria vocala este o examinare subiectiva;
10 ) (9 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Invatamantul special tinde sa fie inlocuit de:
  • a. invatamantul de baza
  • b. educatia speciala
  • c. a si b
11 ) (113 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Handicapurile fizice sunt :
  • a. morfologice sau de structura
  • b. functionale sau de activitate
  • c. a si b
12 ) (59 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Cofoza este pierderea totală a:
  • a. auzului
  • b. vazului
  • c. limbajului
  • d. a si b
13 ) (115 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Handicapurile de comportament sunt cuprinse în mod sintetic in conceptul de :
  • a. delicventa
  • b. infractiune
  • c. delicventa si infractiune
14 ) (86 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
  
   Handicapul de intelect profund sau idiotia :
  • a. are un IQ sub 20 , corespunde varstei cronologice normale de pana la 3 ani
  • b. are un IQ intre 20 -50 , corespunde varstei cronologice de pana la 3 ani
  • c. are un IQ sub 20 , corespunde varstei cronologice de 3 - 5 ani
15 ) (47 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
  
   La deficientii de vedere, intarzierea in dezvoltarea limbajului se datoreaza in special:
  • a. Intarzierilor pe planul afectivitatii
  • b. Intarzierilor pe planul motricitatii
  • c. Intarzierilor din sfera limbajului scris-citit

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: