Sociologie Bucuresti an III


Test Autoevaluare: Management educational - Sem 2 - 2008-2009 (4210)

1 ) (27 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
    Una din conditiile eficientei realizarii functiilor manageriale primare in clasele de elevi, o constituie asigurarea unei comunicatii „de sus in jos”;
  • Adevarat Fals
2 ) (24 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
    La nivelul unitatilor de invatamant, asigurarea reglarii si autoreglarii activitatii unitatii in ansamblul sau revine membrilor corpului profesoral;
  • Adevarat Fals
3 ) (6 - MULTI SELECT) (3 ai ales : )
    În functie de tipurile si de varietatea sarcinilor pe care trebuie sa le realizeze, in organizatiile sociale mari, managerii se situeaza pe niveluri ierarhice dupa cum urmeaza:
    a) manageri de prima linie;
    b) manageri de nivel mediu;
    c) manageri de nivel superior;
  • 1. a
  • 2. a+b
  • 3. a+b+c
  • 4. b+c
  • 5. c
4 ) (16 - MULTI SELECT) (2 ai ales : )
    În conditiile schimbarii relatiilor manageriale din organizatiile bazate pe cunoastere apar noi probleme si tensiuni umane, de tipul:
    a) oboseala fizica si monotonie in munca;
    b) plictiseala la oboseala cerebrala;
    c) multiplicarea si diversificarea excesiva a aspiratiilor, atitudinilor si comportamentelor;
    d) conflicte de idei si de personalitate;
  • 1. a+b+c
  • 2. b+c+d
  • 3. c+d
  • 4. a+d
  • 5. a+b
5 ) (2 - MULTI SELECT) (1 ai ales : )
    Contextul intern al managementului este constituit din:
    a) infrastructura unitatii;
    b) resursele umane;
   c) ansamblul conditiilor si comportamentelor proprii ale organizatiei.
  • 1. c
  • 2. a
  • 3. b+c
  • 4. a+b
6 ) (43 - MULTI SELECT) (3 ai ales : )
    În relaţiile profesorului cu părinţii se manifestă unele disfuncţii ca:
    a) lipsa de comunicare;
    b) rezistenţa la critică;
    c) evaluarea corectă a rezultatelor elevilor;
    d) inadvertenţe de limbaj;
    e) obţinerea informaţiei prin manipulare.
  • 1. a+b+c+d
  • 2. a+c+d
  • 3. a+b+c+d+e
  • 4. b+c+d+e
7 ) (30 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
    Între sarcinile si responsabilitatile unui manager din domeniul educatiei si invatamantului se regaseste si cea a evaluarii didactice;
  • Adevarat Fals
8 ) (35 - DA/NU) (T ai ales : )
    Capacitatea de învăţare a elevului este determinată de nivelul de dezvoltare pihoeducaţională a acestuia, care face posibilă abordarea cu succes a unor sarcini de învăţare.
  • DA NU
9 ) (41 - MULTI SELECT) (4 ai ales : )
    Principalele strategii de „autoevaluare” a unui copil sunt:
    a) copilul trebuie învăţat să folosească limbajul interior interior pentru a-şi redimensiona motivaţia;
    b) copilul trebuie învăţat să-şi schimbe stilul şi metodele proprii de învăţare;
    c) copilul trebuie învăţat să-şi facă cunoscute şi să-şi argumenteze părerile în public;
   d) copii trebuie ajutaţi să-şi însuşească strategii care stimulează colaborarea şi participarea activă.
  • 1. a+b+c
  • 2. b+c+d
  • 3. a+c+d
  • 4. a+b+c+d
10 ) (44 - DA/NU) (T ai ales : )
    Normele explicite sunt norme cunoscute, clar exprimate pentru elevi.
  • DA NU
11 ) (19 - MULTI SELECT) (4 ai ales : )
    Structural, sistemul calitatii unei unitati de invatamant cuprinde:
    a) strategia;
    b) politica;
   c) programele calitatii.
  • 1. c
  • 2. b+c
  • 3. b
  • 4. a+b+c
12 ) (40 - MULTI SELECT) (2 ai ales : )
    Disfuncţii organizatorice din clasa de elevi care duc la oboseala acestora:
    a) sarcini repetitive;
    b) absenţa conexiunii inverse reale;
    c) motivaţie limitată;
    d) desfăşurarea activităţilor pe timp mohorât, apăsător;
   e) interesul scăzut al elevilor.
  • 1. a+b+d+e
  • 2. a+b+c+e
  • 3. a+b+c+d
  • 4. b+c+d+e
13 ) (25 - DA/NU) (T ai ales : )
    Managementul clasei de elevi are în vedere asigurarea condiţiilor necesare pentru desfăşurarea corespunzătoare a procesului de predare învăţare;
  • DA NU
14 ) (36 - DA/NU) (T ai ales : )
    Componenta motivaţională corelată cu atenţia şi interesul elevului în timpul procesului de învăţare reprezintă o condiţie pentru stabilirea capacităţii de învăţare.
  • DA NU
15 ) (42 - DA/NU) (T ai ales : )
    În clasa de elevi sunt obiective şi scopuri comune dacă sunt conştientizate de toţi membrii grupului.
  • DA NU

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: