Sociologie Bucuresti an III


Test Autoevaluare: Management educational - Sem 2 - 2008-2009 (4210)

1 ) (28 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
    Ca profesionist calificat care indeplineste roluri multiple de pe pozitii diferite, educatorul este „o suma de roluri” compartimentate;
  • Adevarat Fals
2 ) (6 - MULTI SELECT) (3 ai ales : )
    În functie de tipurile si de varietatea sarcinilor pe care trebuie sa le realizeze, in organizatiile sociale mari, managerii se situeaza pe niveluri ierarhice dupa cum urmeaza:
    a) manageri de prima linie;
    b) manageri de nivel mediu;
    c) manageri de nivel superior;
  • 1. a
  • 2. a+b
  • 3. a+b+c
  • 4. b+c
  • 5. c
3 ) (33 - MULTI SELECT) (3 ai ales : )
    Structura capacităţii de învăţare este condiţionată de următorii factori:
    a) nivelul dezvoltării biopsihosociale;
    b) starea de pregătire a elevilor;
   c) componenta motivaţională.
  • 1. a
  • 2. a+b
  • 3. a+b+c
  • 4. c+b
4 ) (38 - DA/NU) (T ai ales : )
    Voinţa este un element care influenţează educaţia morală a elevului.
  • DA NU
5 ) (8 - MULTI SELECT) (4 ai ales : )
    In cazul scolii intrarile (inputuri), adica elementele care urmeaza a fi transformate sunt:
    a) infrastructura;
    b) elevii;
    c) studentii;
   d) alte categorii de educati.
  • 1. a+c+d
  • 2. a+b
  • 3. d
  • 4. b+c+d
6 ) (22 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
    Relatiile dintre exigentele economice, calificarile, structura si dinamica fortei de munca constituie factori sociali si individuali ai dezvoltarii educatiei si invatamantului;
  • Adevarat Fals
7 ) (37 - DA/NU) (F ai ales : )
    Resursele intelectuale ale elevului nu determină capacitatea de învăţare a acestuia.
  • DA NU
8 ) (53 - DA/NU) (F ai ales : )
    Criza educaţională trebuie recunoscută în momente limită, când se află în cel mai înalt grad de intensitate.
  • DA NU
9 ) (17 - MULTI SELECT) (1 ai ales : )
    Particularitatile unitatilor de invatamant deriva din faptul ca ele sunt organizatii:
    a) generatoare si producatoare de cunoastere;
    b) diseminatoare a rezultatelor cunoasterii;
    c) constituite pentru obtinerea de profit;
  • 1. a+b
  • 2. b+c
  • 3. a+c
10 ) (14 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
    Managementul este o stiinta a singularului, irepetabilului, a unicului in concretetea diversitatea sa;
  • Adevarat Fals
11 ) (13 - MULTI SELECT) (3 ai ales : )
    Intre modelele manageriale educationale alternative pot fi situate:
    a) modelul de tip „afacere”
    b) modelul „anarhiei organizate”;
   c) modelul „cibernetic”.
  • 1. c
  • 2. a
  • 3. a+b+c
  • 4. a+c
12 ) (43 - DA/NU) (F ai ales : )
    Clasa de elevi nu are norme proprii, care se respectă de membrii grupului.
  • DA NU
13 ) (37 - MULTI SELECT) (4 ai ales : )
    În calitate de consilier al elevului, profesorul trebuie să fie:
    a) accesibil;
    b) înţelegător;
    c) pregătit din punct de vedere psihologic,
    d) exigent faţă de orice fel de greşeală a elevului;
   e) interesat de problemele elevului.
  • 1. a+b+c
  • 2. b+c+d+e
  • 3. a+c+d+e
  • 4. a+b+c+e
14 ) (51 - DA/NU) (T ai ales : )
    Criza educaţională este determinată de un eveniment sau de un complex de elemente care pun în pericol funcţionarea organizaţiei.
  • DA NU
15 ) (36 - MULTI SELECT) (1 ai ales : )
    Unele strategii de intervenţie la apariţia unui conflict pot fi:
    a) strategia de dominare;
    b) negocierea;
    c) fraternizarea;
   d) pedeapsa corporală.
  • 1. a+b+c
  • 2. a+b
  • 3. c+d
  • 4. a+d

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: