Psihologie Brasov an IV


Test Autoevaluare: Psihodiagnoza - Sem 1 - 2010-2011 (1354)
Test adaugat de :Stangaciu Oana

1 ) (57 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Principiul de constructie a Matricilor Progresive Raven se fundamenteaza in urmatoarele teorii ale inteligentei:
  • A. Teoriile factoriale
  • B. Teoriile ereditare
  • C. Teoriile psihomotricitatii
2 ) (87 - MULTI SELECT) (ABC ai ales : )
   Din cadrul scalei verbale fac parte urmatoarele subteste W.A.I.S.:
  • A. Vocabular
  • B. Similarităţi
  • C. Aritmetica
3 ) (200 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   In bateria Torrace dimensiunea ‚elaborare’ masoara:
  • A. Aptitudinea de a produce idei indepărtate de ceea ce este comun
  • B. Aptitudinea de a produce idei conventionale
  • C. Aptitudinea de a produce idei cat mai largi, bogate
4 ) (125 - MULTI SELECT) (AC ai ales : )
   In evaluarea copilului mic sunt investigate următoarele categorii de comportament:
  • A. Motricitate
  • B. Inteligenţă
  • C. Maturizare social-afectivă
5 ) (26 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Definirea inteligentei ca aptitudine se refera la urmatoarele tipuri de inteligenta masurabile prin teste specifice:
  • A. Inteligenta fluida
  • B. Inteligenta cristalizata
  • C. Inteligenta verbala si non-verbala
6 ) (92 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   W.I.S.C. cuprinde un număr de 12 teste, după cum urmează:
  • A. 7 teste formează scala verbală, 5 scala de performanţă
  • B. 6 teste formeaza scala verbală, 6 teste scala de performanţă
  • C. 4 teste formeaza scala verbală, 4 scala de perfomanţă si 4 scala numerică
7 ) (64 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Matricile Progresive Standard se adreseaza:
  • A. Vârstei prescolare, vârstei scolare si adultilor
  • B. Vârstei scolare si adultilor
  • C. Doar vârstei adulte
8 ) (78 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Scalele de inteligenta Wechsler sunt construite pe modelul:
  • A. Testelor proiective
  • B. Scalelor Binet (Binet-Simon)
  • C. Matricilor Progresive Raven
9 ) (33 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Spearman face parte dintre:
  • A. Autorii teoriilor moderne ale inteligentei
  • B. Autorii care recunosc existenţa unui factor general g al inteligentei
  • C. Autorii care admit existenta si a altor tipuri de inteligenţă (ex. emoţionala), nu doar cognitivă.
10 ) (72 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Scalele de inteligenţă Wechsler işi au originea in:
  • A. Orientarea psihometrica
  • B. Orientarea cognitivista
  • C. Teoria inteligenţelor multiple
11 ) (155 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Dintre probele de aptitudini specifice fac parte probe de evaluare a:
  • A. Atentiei
  • B. Inteligentei
  • C. Reprezentarii spatiale
12 ) (40 - MULTI SELECT) (AC ai ales : )
   Vernon defineste inteligenţa:
  • A. Printr-un model ierarhic
  • B. Prin doi factori largi de grup
  • C. Prin doi factori largi de grup si mai mulţi factori specifici
13 ) (199 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   In bateria Torrace dimensiunea ‚elaborare’ reprezintă:
  • A. Aptitudinea de a genera idei
  • B. Aptitudinea de a produce idei indepărtate de ceea ce este comun
  • C. Aptitudinea de a lărgi şi îmbogăţi ideile
14 ) (179 - MULTI SELECT) (AC ai ales : )
   Probele de memorie pot furniza:
  • A. Un coeficient de memorie
  • B. Un indice de rapiditate a invăţării
  • C. O măsură a deteriorării memoriei
15 ) (97 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Scala „Memorie”a testului W.I.S.C. masoara:
  • A. Memoria involuntară
  • B. Memoria mediată
  • C. Memoria imediata

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: