Psihologie Brasov an IV


Test Autoevaluare: Psihodiagnoza - Sem 1 - 2010-2011 (1354)
Test adaugat de :Stangaciu Oana

1 ) (176 - MULTI SELECT) (ABC ai ales : )
   Testele de memorie diferă intre ele din punct de vedere al:
  • A. Tipului stimulilor de memorat
  • B. Timpuluide aplicare
  • C. Etalonului de norme la care se raportează
2 ) (148 - MULTI SELECT) (AC ai ales : )
   Nivelele de semnificatie Q.I. sunt:
  • A. Peste 70 – nivelele de ‚normalitate’ intelectuală (ce nu exprima deficienta mintala)
  • B. Peste 110 – nivelele de inteligenţă superioară si deosebit de inaltă
  • C. Peste 120 – nivelele de inteligenţă superioară si deosebit de inaltă
3 ) (126 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   In evaluarea copilului mic sunt investigate următoarele categorii de comportament:
  • A. Maturizare social-afectivă
  • B. Memorie
  • C. Ganditre formala
4 ) (89 - MULTI SELECT) (BC ai ales : )
   Din cadrul scalei de performanţă fac parte următoarele subteste W.A.I.S.:
  • A. Aritmetica
  • B. Cuburi
  • C. Cod
5 ) (8 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Evaluarea formativă are ca scop:
  • A. Relaţia dintre invăţare si potenţial
  • B. Relaţia dintre invăţare si performanţă
  • C. Decelarea acelor factori cognitivi sau de natura non-intelectuală care determină calitatea adaptativă la o situaţie problematică
6 ) (145 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Aplicarea scalelor Binet necesită:
  • A. Un timp relativ scurt de aplicare, nivelele de vârstă fiind bine circumscrise
  • B. Respectarea intocmai a instructajului testului, indiferent de vârsta subiectului
  • C. Materiale ajutătoare precum: foi de hârtie, margele, obiecte etc.
7 ) (93 - MULTI SELECT) (AB ai ales : )
   Scalele WISC cuprind:
  • A. 6 scale verbale
  • B. 6 scale de performanţă
  • C. 6 scale de memorie
8 ) (58 - MULTI SELECT) (ABC ai ales : )
   Scopul testului Raven este:
  • A. De a concepe natura figurii care urmează şi de a completa fiecare sistem de relaţii prezentat
  • B. De a înţelege figurile fără semnificaţie definită
  • C. De a sesiza relaţiile care există între ele
9 ) (10 - MULTI SELECT) (ABC ai ales : )
   Abordarea tradiţională a inteligenţei viza :
  • A. Inteligenţa ca aptitudine
  • B. Măsurarea psihometrică a inteligenţei
  • C. Inteligenţa ca abilitate intelectuală generală
10 ) (80 - MULTI SELECT) (BC ai ales : )
   Scala Wechsler pentru adulti (W.A.I.S.) se aplica:
  • A. De la 14 ani in sus
  • B. De la 16 ani in sus
  • C. Vârstei a treia
11 ) (63 - MULTI SELECT) (BC ai ales : )
   Exista următoarele variante ale testelor Raven:
  • A. Matrici progresive abstracte
  • B. Matrici progresive standard
  • C. Matrici progresive colorate
12 ) (67 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Testele Raven se disting prin:
  • A. Implicarea inteligenţei verbale
  • B. Principiul de constructie a itemilor de test
  • C. Gradul de dificultate al probelor
13 ) (7 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Caracteristic metodelor moderne de evaluare psihologică este :
  • A. Aspectul exhaustiv
  • B. Aspectul integrativ
  • C. Aspectul dinamic si formativ
14 ) (191 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Bateria de creativitate Torrance măsoară :
  • A. Factorii gândirii creative
  • B. Factorii personalităţii creative
  • C. Ambele – atât factorii gândirii creative, cât si cei ai personalităţii creative
15 ) (26 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Definirea inteligentei ca aptitudine se refera la urmatoarele tipuri de inteligenta masurabile prin teste specifice:
  • A. Inteligenta fluida
  • B. Inteligenta cristalizata
  • C. Inteligenta verbala si non-verbala

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: