Psihologie Brasov an III


Test Autoevaluare: Psihologia creativitatii sem II - Sem 2 - 2007-2008 (1787)
Test adaugat de :ichimmanuela

1 ) (132 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Lectura este o modalitate de:
   1) dezvoltare a spiritului de observatie
   2) dezvoltare a imaginatiei
   3) dezvoltare a vocabularului
  • a. 1+2
  • b. 1+3
  • c. 2+3
2 ) (29 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Actiunea complexa de evaluare finala a solutiei adoptate reprezinta:
   1) pregatirea
   2) iluminarea
   3) verificarea
  • a. 2
  • b. 3
  • c. 1
3 ) (23 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Realizarea a ceva nou prin experienta ce necesita munca, defineste creativitatea ca:
   1) personalitate
   2) proces
   3) produs
  • a. 3
  • b. 2
  • c. 1
4 ) (55 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Aspectele importante furnizate de metoda biografica sunt:
   1) informatia cu privire la modelul in care s-a dezvoltat personalitatea creatore
   2) climatulstiintific sau artistic
   3) relatia dintre pregatirea scolara, universitara si creatie
  • a. 1+2
  • b. 1+2+3
  • c. 1+3
5 ) (136 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Tipul combinativ fabulativ este caracterizat ca:
   1) fantezie bogata
   2) trecerea cu usurinta in domeniul irealului
   3) analiza critica
  • a. 1+2
  • b. 1+3
  • c. 2+3
6 ) (89 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Factorii sociali ai creativitatii cuprind:
   1) factori culturali
   2) factori educativi
   3) factori socio-economici
  • a. 1+2+3
  • b. 2+3
  • c. 1+3
7 ) (112 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Raportul mentor – discipol este prin natura sa:
   1) o relatie de subordonare neconditionata
   2) initiativa creativa in spatiul relatiilor umane axate pe invatare
   3) o relatie formatoare a procesului creativitatii
  • a. 1
  • b. 2
  • c. 3
8 ) (110 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Prin tehnica ciorchinelui se stimuleaza:
   1) evidentierea conexiunilor dintre idei
   2) relevarea de noi sensuri ale ideilor
   3) realizarea de noi asociatii intre idei
  • a. 1+2
  • b. 2+3
  • c. 1+2+3
9 ) (80 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Convergenta realizeaza:
   1) selectionare
   2) comparare
   3) sintetizare
  • a. 1+2
  • b. 1+2+3
  • c. 2+3
10 ) (133 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Audierea, repovestirea povestilor sunt:
   1) necesare in procesul de formare a personalitatii in devenire
   2) nu sunt necesare pentru dezvoltarea creativitatii
   3) dezvolta competentele acumulate
  • a. 1+2
  • b. 1+3
  • c. 1+3
11 ) (35 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Imaginatia reproductiva este legata de:
   1) elemente furnizate de memorie
   2) reprezentarea unor fapte care nu exista
   3) combinarea unor elemente
  • a. 3
  • b. 2
  • c. 1
12 ) (24 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Personalitatea ca dimensiune a creativitatii evidentiaza:
   1) resursele sistemului psihic uman
   2) capacitatea sistemului psihic de a se angaja in procesul creator
   3) nu are influenta
  • a. 1+2
  • b. 2+3
  • c. 1+3
13 ) (43 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Creatia artistica cuprinde:
   1) incubatia
   2) inspiratia
   3) executia
  • a. 1+2+3
  • b. 1+2
  • c. 2+3
14 ) (4 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Dintre factorii stimulatori ai creativitatii fac parte:
   1) linistea
   2) muzica
   3) crizele de timp
  • a. 1
  • b. 1+2
  • c. 2
15 ) (42 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Sistemul de conditii ce favorizeaza creativitatea si randamentul scolar depinde de:
   1) dezvoltarea gandirii independente si creative in invatare
   2) evitarea gandirii stereotipe
   3) invatare prin investigare
  • a. 1+2
  • b. 2+3
  • c. 1+2+3

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: