Psihologie Brasov an III


Test Autoevaluare: Psihologia creativitatii sem II - Sem 2 - 2007-2008 (1787)
Test adaugat de :ichimmanuela

1 ) (101 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Caracteristicile „mind map” sunt:
   1) focalizarea centrala a imaginii obiectului atentiei
   2) posibile teme legate de subiect
   3) structura nodala
  • a. 1+2
  • b. 1+2+3
  • c. 2+3
2 ) (122 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Inertia psihologica reprezinta obstacolul principal in calea oricarei creatii spontane si
   este constituita din tendinta intelectului uman de:
   1) a-si pastra neschimbate schemele gandirii
   2) a-si pastra neschimbate schemele rationametului si metodelor
   3) abordarea unilaterala a problemei
  • a. 1+2
  • b. 1+3
  • c. 2+3
3 ) (85 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Obiectivele urmarite de modelul SMART sunt:
   1) simple si masurabile
   2) accesibile
   3) realizabile in timp
  • a. 1+2+3
  • b. 1+2
  • c. 2+3
4 ) (30 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Etapa formativa a creativitatii cuprinde:
   1) analiza problemei
   2) acumularea informatiilor
   3) prelucrarea informatiilor
  • a. 1+2
  • b. 1+3
  • c. 1+2+3
5 ) (49 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Eurema critica este realizata de:
   1) gandirea analitica
   2) inteligenta
   3) functia critica si valorizatoare a constiintei
  • a. 2+3
  • b. 1+2+3
  • c. 1+3
6 ) (48 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   În cadrul euremei energetico – stimulatorie conlucreaza:
   1) pasiunea, curiozitatea
   2) sentimentele
   3) interesul
  • a. 1+2+3
  • b. 2+3
  • c. 1+3
7 ) (50 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Binet considera ca inteligenta se caracterizeaza prin:
   1) perceptie corecta si rapida
   2) directionare a gandirii
   3) functia critica si inventivitate
  • a. 1+2+3
  • b. 1+2
  • c. 1+3
8 ) (131 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Rolul activitatii verbal-artistice este de a:
   1) dezvolta sensibilitatea
   2) serveste drept suport pentru achizitionarea valorilor sociale
   3) contribuie la formarea competentelor si atitudinilor
  • a. 1+2
  • b. 1+2 +3
  • c. 2+3
9 ) (75 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   În psihodiagnoza creativitatii inventarierea preferintelor cuprinde inventare de
   preferinte:
   1) strict profesionale
   2) strict familiale
   3) de ordin general
  • a. 1
  • b. 2
  • c. 3
10 ) (130 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Procedeele de stimulare a imaginatiei cuprind:
   1) utilizarea, analogia
   2) adaptarea si modificarea
   3) amplificarea
  • a. 1+2+3
  • b. 1+2
  • c. 2+3
11 ) (27 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Incubatia ca etapa a procesului creator valorifica experienta individuala si sociala a
   subiectului la:
   1) nivelul constiintei acestuia
   2) nivelul verigilor profunde dependente de zona inconstientului
   3) nivelul verigilor profunde dependente de zona constientului
  • a. 1+2
  • b. 1+3
  • c. 1+2+3
12 ) (46 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Eurema de acumulare si comprehensiune a informatiei este realizata in principal de:
   1) memorie
   2) gandire
   3) limbaj
  • a. 1+2+3
  • b. 2+3
  • c. 1+3
13 ) (2 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Creativitatea ca formatiune psihica complexa se caracterizeaza prin:
   1) productivitate
   2) utilitate, eficienta
   3) ingeniozitate
   4) conservatorism
  • a. 1+3
  • b. 2+3
  • c. 1+2+3
14 ) (62 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Testele nonverbale de creativitate Torance, ce coteaza:
   1) fluiditatea
   2) flexibilitatea
   3) originalitatea
  • a. 1+2
  • b. 1+2+3
  • c. 2+3
15 ) (15 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Modul de realizare a produsului creator din perspectiva perfectionarii raportului
   cognitiv, afectiv, motivational asumat fata de realitatea economica, politica, culturala, este dat de:
   1) functia psihica
   2) functia sociala
   3) functia pedagogica
  • a. 2
  • b. 1
  • c. 3

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: