Psihologie Brasov an III


Test Autoevaluare: Psihodiagnoza personalitatii (testarea personalitatii II) - Sem 2 - 2010-2011 (3431)
Test adaugat de :ichimmanuela

1 ) (99 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Scorurile peste medie la scala Acceptare de sine indica:
  • a. comportament conservator, ordonat, conventional;
  • b. pasivitate in actiune, comoditate si conventionalism;
  • c. persoana inteligenta, sincera, spirituala, activa, centrata pe sine.
2 ) (44 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   In functie de stadiile de dezvoltare a personalitatii, Cattell a construit urmatoarele instrumente de masura:
  • a. 16 PF, HSPQ, CPQ, ESPQ;
  • b. 16 PF, EPI, EPQ;
  • c. HSPQ, EPQ, EPI, 16 PF.
3 ) (26 - MULTI SELECT) (d ai ales : )
   Chestionarul E.P.I. are adaugata o scara L care are scopul de a identifica:
  • a. limbajul;
  • b. minciuna;
  • c. disimularea.
  • d. B+C
4 ) (148 - MULTI SELECT) (d ai ales : )
   In interpretarea testului familiei trebuie luate in considerare:
  • a. Observatiile membrilor familiei
  • b. Istoria subiectului
  • c. Rezultate de la alte instrumente diagnostice
  • d. B+C
5 ) (27 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Primul chestionar Eysenck (M.M.Q.) cuprindea:
  • a. doua scale (extraversie si nevrozism) ;
  • b. trei scale (extraversie, nevrozism si Lie – disimulare, minciuna) ;
  • c. o singura scara – nevrozism, alcatuita din 40 de itemi.
6 ) (136 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   In interpretarea arborelui impresia de ansamblu reprezinta:
  • a. O ipoteza de lucru pentru analiza ulterioara a desenului
  • b. Imaginea cu cea mai mare valoare diagnostica
  • c. Impresia subiectiva a examinatorului, care dauneaza interpretarii
7 ) (62 - MULTI SELECT) (d ai ales : )
   Prin aplicarea Chestionarului Cattell privind nivelul anxietatii se obtin urmatoarele:
  • a. nota generala de anxietate;
  • b. indicele pentru gradul de mascare in comportamentul observabil al anxietatii;
  • c. indicele pentru gradul de exprimare in comportamentul observabil al anxietatii.
  • d. A+B+C
8 ) (145 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   In interpretarea testului persoanei umane, analiza de continut se refera la:
  • a. Modul in care sunt realizate diferitele elemente si detalii corporale
  • b. Analiza trasaturilor grafice
  • c. Analiza formala
9 ) (159 - MULTI SELECT) (d ai ales : )
   Plansele Testului de Aperceptie Tematica (T.A.T.) se aplica:
  • a. Diferentiat in functie de varsta
  • b. Diferentiat in functie de sex
  • c. Diferentiat in functie de nivelul educational
  • d. A+B
10 ) (46 - MULTI SELECT) (d ai ales : )
   Cotele scazute obtinute prin aplicarea chestionarului 16 PF la factorul A (schizotimie/ciclotimie) indica:
  • a. orgoliu, opozanta, spirit critic;
  • b. indiferenta, raceala, suspiciune, rigiditate;
  • c. amabilitate, blandete, caldura, incredere in oameni.
  • d. A+B
11 ) (87 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   In construirea C.P.I. nu s-a pornit de la:
  • a. variabilele clinice derivate empiric din experienta clinica;
  • b. „concepte populare”, termeni descriptivi pe care oamenii ii utilizeaza intre ei pentru a-si descrie comportamentele cotidiene;
  • c. realitatile fiintei umane normale.
12 ) (107 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Inventarul multifazic de personalitate Minnesota contine:
  • a. 550 de itemi;
  • b. 500 de itemi;
  • c. 465 de itemi.
13 ) (198 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   In raportul de evaluare se trec:
  • a. Rezultatele interpretate si sintetizate ale testelor, fara precizarea probelor administrate
  • b. Se specifica testele administrate si rezultatele obtinute in termeni de note brute si note standard
  • c. Scorurile la teste, intrucat semnificatia lor este la indemana oricarui sepcialist care primeste raportul
14 ) (91 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Critica adusa C.P.I consta in:
  • a. posibilitatea aplicarii testului in spatii socioculturale diferite;
  • b. utilizarea sistematica, in constructia scalelor, a analizei conceptuale;
  • c. „conceptele populare” au dobandit conotatii diferite pentru persoane diferite.
15 ) (199 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Intre raportul psihologic al functiilor intelectuale si cel al profilului de personalitate:
  • a. nu sunt deosebiri
  • b. sunt diferente, raportul descriptiv difera de raporturile de scoruri
  • c. este mai valoros cel care este mai lung

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: