Psihologie Brasov an III


Test Autoevaluare: Licenta - Fundamentele psihologiei - Sem 2 - 2009-2010 (16995)

1 ) (10 - ADEV/FALS) (a ai ales : )
  
   Randamentul atentiei voluntare depinde de calitatea scopului propus.
  • Adevarat Fals
2 ) (188 - MULTI SELECT) (D ai ales : )
   Care sunt indicatorii comportamentali pentru evaluarea existentei si functionalitatii constientului la
   om:
   a. starea de vegehe
   b. mecanismele neurofiziologice
   c. modificari ale sensibilitatii
   d. orientarea relationala interpersonala
  • a. a+b
  • b. b+c
  • c. c+d
  • d. a+d
  • e. a+b+c+d
3 ) (2 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
  
   Psihicul se supune doar autodeterminarilor .
  • Adevarat Fals
4 ) (27 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   In ce raport se afla cele doua operatii fundamentale ale gandirii, analiza si sinteza
   1. de subordonare
   2. de excludere reciproca
   3. de complementaritate
  • a. 1
  • b. 2
  • c. 3
5 ) (48 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Modelul tridimensional al gandirii apartine lui:
   1. J. Piaget
   2. O. Selz
   3. P.J. Guilford
   4. W. Kõhler
  • a. 1
  • b. 2
  • c. 3
  • d. 4
6 ) (127 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Caracteristic etapei cunoasterii prestiintifice ii este:
   a. faptul ca informatiile si explicatiile despre fenomenele psihice se constituiau pe baza experientelor
   cotidiene
   b. faptul ca informatiile si explicatiile despre fenomenele psihice se transmiteau de la o generatie la
   alta sub forma ritualuriilor
   c. faptul ca informatiile si explicatiile despre fenomenele psihice se transmiteau pe calea cercetarilor
   sistematice concrete
   d. faptul ca informatiile si explicatiile despre fenomenele psihice se transmiteau pe baza unor studii
   individuale al interactiunii si interconditionarii
  • a. a+b
  • b. b+c
  • c. c+d
  • d. a+d
7 ) (65 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Optimumul motivational exprima:
   1. intensitatea absoluta a motivului
   2. caracterul homeostatic al motivului
   3. raportul invers proportional intre intensitatea motivului si dificultatea sarcinii
  • a. 1
  • b. 2
  • c. 3
8 ) (39 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Codarea, recodarea, decodarea – presupun:
   1. trecerea de la un mesaj la altul
   2. transferul informatiei de pe un tip de semnale pe altul
   3. intelegerea mesajului receptionat
  • a. 1 + 2
  • b. 2 + 3
  • c. 1 + 3
9 ) (53 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   In prim – planul constiintei subiectului se impune:
   1. semnul trairii emotionale
   2. durata trairii emotionale
   3. intensitatea trairii emotionale
  • a. 1
  • b. 2
  • c. 3
10 ) (151 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Avantajele principale ale metodei observatiei sunt:
   a. naturaletea
   b. autencititatea
   c. exactitatea si rigoarea
  • a. a+b
  • b. b+c
  • c. a+c
11 ) (44 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Legatura cuvantului cu obiectul:
   1. este predeterminata
   2. este directa
   3. este mediata prin imagine
   4. este impusa din afara
  • a. 1
  • b. 2
  • c. 3
  • d. 4
12 ) (159 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Principiul actiunii si al unitatii constiinta-activitate a fost introdus intr-o prima formulare de:
   a. J. Piaget
   b. P. Janet
   c. L. S. Vagotski
  • a. a
  • b. b
  • c. c
13 ) (160 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Principiul unitatii-activitate este singurul care:
   a. permite depasirea limitelor psihologiei introspectioniste clasice
   b. permite depasirea limitelor behaviorismului watsonian
  • a. a+b
  • b. b
14 ) (23 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Procesarea de tip inductiv asigura:
   1. descoperirea a ceea ce este comun mai multor cazuri individuale
   2. identificarea obiectelor in contextul lor natural
   3. trecerea de la individual la general
  • a. 1 + 2
  • b. 2 + 3
  • c. 1 + 3
15 ) (94 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Deosebirea intre emotie si sentiment rezida in:
   1. obiectul de referinta
   2. durata
   3. semnificatie
   4. intensitate
  • a. 1 + 3
  • b. 2 + 4
  • c. 3 + 4

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: