Psihologie Brasov an III


Test Autoevaluare: DEPARTAMENTUL PENTRU PREGATIREA PERSONALULUI DIDACTIC - Examen final 2013 - Sem 2 - 2012-2013 (1518)
Test adaugat de :lara

1 ) (221 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
   Ca orice sistem, scoala constituie o unitate:
  • a. comuna;
  • b. definita;
  • c. distincta de mediul sau de existenta.
  • A. a
  • B. a+c
  • C. b+c
  • D. b
2 ) (81 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Clasa de elevi nu are norme proprii, care se respecta de membrii grupului.
  • A. adevarat
  • B. fals
3 ) (199 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Resursele unitatii de invatare sunt:
  • a. mijloacele de invatamant
  • b. metodele de invatamant
  • c. fisele de evaluare
  • d. formele de organizare a activitatii elevilor
  • e. timpul de invatare
  • A. a+b+d+e
  • B. a+b+c
  • C. a+c+d+e
4 ) (22 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Educatia informala se realizeaza prin contactele directe ale individului cu mediul social.
  • A. adevarat
  • B. fals
5 ) (82 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Profesorul nu se raporteaza la normele implicite ale clasei de elevi.
  • A. adevarat
  • B. fals
6 ) (19 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Numarul de ore minim si maxim sunt prevazute prin proiectul unitatii de invatare.
  • A. adevarat
  • B. fals
7 ) (108 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Profesorul de tip empatic este preocupat sa:
  • A. puna in aplicare obiectivele didactice
  • B. identifice problemele emotionale si motivationale ale elevilor
  • C. reprezinte un factor activ in dezvoltarea elevilor
8 ) (72 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   In cadrul exersarii asistate de computer subiectului i se pun la dispozitie programe specializate care il ajuta sa isi fixeze cunostintele.
  • A. adevarat
  • B. fals
9 ) (225 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Realitatile dominante din viata unei scoli sunt (ar trebui sa fie):
  • a. munca individuala intensa;
  • b. gandire colectiva divergenta;
  • c. concurenta;
  • d. climat favorabil creatiei si gandirii imaginative.
  • A. c
  • B. a+b+c+d
  • C. a
  • D. a+b
10 ) (202 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
   Primul program utilizat in predarea informaticii a fost elaborat in perioada:
  • A. 1938-1942
  • B. 1966-1972
  • C. 1959-1963
11 ) (159 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
   Finalitatile procesului de invatamant sunt:
  • A. obiective generale, intermediare si concrete;
  • B. obiective generale, specifice si operationale;
  • C. idealul, scopurile si obiectivele;
  • D. performantele si competentele;
  • E. cunostintele, priceoerile si deprinderile
12 ) (38 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Activitatea de evaluare nu influenteaza componentele structurii procesului de invatamant.
  • A. adevarat
  • B. fals
13 ) (165 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Metoda cu ajutorul careia, prin intrebari succesive, elevii sunt condusi spre dobandirea de cunostinte noi este:
  • A. problematizarea
  • B. conversatia euristica
  • C. conversatia introductiva
  • D. conversatia de clasificare
  • E. conversatia de aprofundare
14 ) (205 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Interactiunea elev-computer permite:
  • a. diversificarea strategiei didactice
  • b. facilitarea accesului elevului la informatii ample
  • c. asamblarea noilor sisteme de calcul
  • A. a+b+c
  • B. a+b
  • C. b+c
15 ) (139 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   In perioada prescolaritatii, cea mai productiva dezvoltare intelectuala are loc in conditiile in care:
  • A. copilul beneficiaza de modelul grupului de copii
  • B. copilul beneficiaza de modelul grupului de adulti
  • C. copilul este supus unor influente special

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: