Pedagogie Brasov an III


Test Autoevaluare: T.M.E. -licenta - Sem 2 - 2010-2011 (1764)
Test adaugat de :etaN

1 ) (237 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Evaluarea initiala are functie, mai ales:
   a. Diagnostica
   b. De ierarhizare
   c. Prognostica
   d. De certificare
   e. De autoreglare
  • a. a
  • b. b
  • c. c
  • d. d
  • e. e
2 ) (238 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Evaluarea initiala se desfasoara:
   a. la inceputul unui program de instruire
   b. pe parcursul programului
   c. la sfarsitul unui program de instruire
   d. la inceputul semestrului
   e. tot timpul
  • a. a
  • b. b
  • c. c
  • d. d
  • e. e
3 ) (246 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Efectele reglatoare cele mai puternice le are:
   a. evaluarea cumulativa
   b. evaluarea formativa
   c. evaluarea finala
   d. evluarea
   e. evaluare interna
  • a. a
  • b. b
  • c. c
  • d. d
  • e. e
4 ) (286 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Itemii de completare sunt:
   a. Obiectivi
   b. Semiobiectivi
   c. Subiectivi
   d. rezolvare de probleme
   e. tip pereche
  • a. a
  • b. b
  • c. c
  • d. d
  • e. e
5 ) (245 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Evaluarea care se extinde si asupra procesului implicat in realizarea produsului este:
   a. evaluarea cumulativa
   b. evaluarea formativa
   c. evaluarea finala
   d. evluarea externa
   e. evaluare interna
  • a. a
  • b. b
  • c. c
  • d. d
  • e. e
6 ) (290 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Eseu structurat evalueaza:
   a. gandirea reproductiva
   b. capacitatea de a rezolva probleme
   c. capacitatea de argumentare
   d. capacitatea de utilizare alimbajului
   e. gandirea critica
  • a. a
  • b. b
  • c. c
  • d. d
  • e. e
7 ) (249 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Portofoliul se caracterizeaza prin faptul ca:
   a. permite un feed-back operativ
   b. evalueaza atat cunostinte, competente cat si aspecte ce tin de personalitatea elevilor
   c. evalueaza capacitatile/deprinderile de cercetare ale elevilor
   d. evalueza capacitatea de argumentare a elevilor
   e. evalueaza progresul elevilor
  • a. a
  • b. b
  • c. c
  • d. d
  • e. e
8 ) (257 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Capacitatea de rezolvare a problemelor noi este evaluata cu ajutorul itemilor:
   a. Obiectivi
   b. Semiobiectivi
   c. Subiectivi
   d. Cu raspuns de completare
   e. de asociere
  • a. a
  • b. b
  • c. c
  • d. d
  • e. e
9 ) (268 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Itemii tip eseu liber sunt:
   a. Obiectivi
   b. Semiobiectivi
   c. Subiectivi
   d. Cu raspuns de completare
   e. Rezolvare de probleme
  • a. a
  • b. b
  • c. c
  • d. d
  • e. e
10 ) (292 - MULTI SELECT) (2 ai ales : )
   Dintre metodele traditionale de evaluare, cele care asigura conditii similare de evaluare sunt :
  • 1. portofoliul
  • 2. probele scrise
  • 3. investigatii
  • 4. probele orale
  • 5. probele practice
11 ) (253 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Itemul este:
   a. intrebre+raspuns + criterii de apreciere
   b. intrebare+ raspunsul asteptat +forma acestuia
   c. intrebare+raspuns+ barem de notare
   d. intrebre+raspuns + descriptori de performanta
   e. intrebare+raspuns+forma
  • a. a
  • b. b
  • c. c
  • d. d
  • e. e
12 ) (248 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Proiectului se caracterizeaza prin faptul ca:
   a. permite un feed-back operativ
   b. evalueaza atat cunostinte, competente cat si aspecte ce tin de personalitatea elevilor
   c. evalueaza capacitatile/deprinderile de cercetare ale elevilor
   d. evalueza capacitatea de argumentare elevilor
   e. evalueaza progresul elevilor
  • a. a
  • b. b
  • c. c
  • d. d
  • e. e
13 ) (254 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Raspunsul este gata elaborat in cazul itemilor:
   a. Obiectivi
   b. Semiobiectivi
   c. Subiectivi
   d. Cu raspuns de completare
   e. Rezolvare de probleme
  • a. a
  • b. b
  • c. c
  • d. d
  • e. e
14 ) (294 - MULTI SELECT) (4 ai ales : )
   Obiectivitatea notarii, in cadrul metodelor traditionale de evaluare, este afectata mai ales la:
  • 1. portofoliul
  • 2. probele scrise
  • 3. investigatii
  • 4. probele orale
  • 5. probele practice
15 ) (273 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Calitatea unui test de a masura ceea ce isi propune sa masoare se numeste:
   a. validitate de continut
   b. validitate de construct
   c. validitate de criteriu de apreciere
   d. fidelitate
   e. validitate de fatada
  • a. a
  • b. b
  • c. c
  • d. d
  • e. e

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: