Pedagogie Brasov an III


Test Autoevaluare: modul final - Sem 2 - 2010-2011 (14443)
Test adaugat de :etaN

1 ) (38 - ADEV/FALS) (a ai ales : )
   38. Potrivit competentelor pe care le implica in mod necesar profesia didactica, obiectivele generale si specifice ale practicii pedagogice sunt de esenta formativa.
  • Adevarat Fals
2 ) (1 - ADEV/FALS) (f ai ales : )
   1. Obiectivele cadru se realizeaza intr-un an scolar.
  • Adevarat Fals
3 ) (19 - ADEV/FALS) (a ai ales : )
   19. Participarea la activitatile metodice este o obligatie pentru profesor.
  • Adevarat Fals
4 ) (60 - ADEV/FALS) (a ai ales : )
   60. Valorificand pregatirea psihopedagogica si metodica realizata prin cursuri, practica pedagogica asigura unitatea dintre teorie si practica, determina viitorul dascal sa gandeasca pedagogic si il determina sa ia decizii de ameliorare a procesului
  • Adevarat Fals
5 ) (5 - ADEV/FALS) (a ai ales : )
   5. Evaluarea de la sfarsitul unitatii de invatare este cuprinsa in Planificarea calendaristica
  • Adevarat Fals
6 ) (94 - SINGLE SELECT) (3 ai ales : )
   Pentru realizarea unei strategii didactice exploratorii (bazata pe utilizarea de metode de explorare), obiectivele operationale se comunica :
  • 1. a inceputul orei
  • 2. pe parcursul predarii noilor continuturi
  • 3. la finalul orei
  • 4. nu se comunica
7 ) (54 - SINGLE SELECT) (3 ai ales : )
   In practica pedagogica, studentii:
  • 1. vor cunoaste drepturile si indatoririle pe care le presupune meseria de profesor
  • 2. vor invata sa identifice componentele procesului de invatamant
  • 3. ambele variante prezentate
8 ) (91 - SINGLE SELECT) (1 ai ales : )
   Un mijloc de invatamant utilizat in desfasurarea lectie, poate fi:
  • 1. dictionarul de specialitate
  • 2. munca cu manualul
  • 3. activitatea frontala
  • 4. expunere sistematica
9 ) (47 - ADEV/FALS) (f ai ales : )
   47. Pentru a atinge un nivel satisfacator al competentei didactice, nu toate activitatile formative si aprofundarile enumerate sunt considerate esentiale: observarea orelor profesorilor cu experienta (asistente la orele profesorilor-mentori); asistente la lectiile/activitatile practice tinute de colegi; proiectarea activitatilor didactice in colaborare cu mentorul, colegii si individual; reflectarea asupra lectiilor si evaluarea acestora de catre profesorii cu experienta, de catre colegi, autoevaluarea; analiza lectiilor; familiarizarea cu manualele existente si cu materialele suplimentare folosite in predarea disciplinei.
  • Adevarat Fals
10 ) (6 - SINGLE SELECT) (3 ai ales : )
   Obiectivele operationale ale lectiilor sunt:
  • 1. competentele profesorului
  • 2. competentele clasei
  • 3. performantele ce trebuie realizate de elevi pana la sfarsitul lectiei
11 ) (27 - SINGLE SELECT) (2 ai ales : )
   In Proiectul unitatii de invatare, numarul de ore proiectate trebuie sa corespunda cu numarul de ore stabilit prin:
  • 1. Planul de inavatamant
  • 2. Planificarea anuala
  • 3. Manual
  • 4. Trunchiul comun
  • 5. Curriculum la decizia scolii
12 ) (35 - ADEV/FALS) (a ai ales : )
   35. Toate achizitiile acumulate prin studiul disciplinelor de specialitate, psihopedagogice si metodice sunt mai bine intelese si devin durabile prin cunoasterea nemijlocita a proceselor educatiei, altfel spus prin contactul direct cu ambianta spirituala, culturala, unde se realizeaza instruirea si educarea copiilor si tinerilor in scoala, in sala de clasa, in laboratoare, in cabinete, cu grupa de copii, in gradinita, la activitati extradidactice etc.
  • Adevarat Fals
13 ) (44 - ADEV/FALS) (a ai ales : )
   44. Pe parcursul desfasurarii lectiei, studentii practicanti vor inregistra, in succesiunea lor fireasca, evenimentele ce au loc pe intregul parcurs al acesteia.
  • Adevarat Fals
14 ) (113 - SINGLE SELECT) (3 ai ales : )
   In practica pedagogica, studentii:
  • 1. sunt indrumati sa utilizeze programa scolara, planificarea calendaristica, proiectele de lectie ale profesorilor-mentori;
  • 2. intocmesc documente scolare necesare in predarea unei lectii
  • 3. ambele variante prezentate
15 ) (43 - ADEV/FALS) (a ai ales : )
   43. In etapa de inceput a practicii pedagogice (perioada de sensibilizare), are loc primul contact direct al studentului cu scoala si se urmareste cunoasterea de catre studentii practicanti a principalelor domenii ale activitatii din scoala.
  • Adevarat Fals

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: