Pedagogie Brasov an III


Test Autoevaluare: modul final - Sem 2 - 2010-2011 (14450)
Test adaugat de :etaN

1 ) (116 - SINGLE SELECT) (1 ai ales : )
   In Fisa de asistenta se mentioneaza Obiectivele operationale ca rubrica individuala, inainte de consemnarea datelor privind desfasurarea lectiei:
   a) dupa consultarea cu profesorul mentor
   b) la sfarsitul orei sau dupa etapa de Comunicare a temei si a unor obiective
   c) Nu este obligatorie acesta precizare
  • 1. a+b
  • 2. b+c
  • 3. a+c
2 ) (67 - SINGLE SELECT) (3 ai ales : )
   Stimularea si dezvoltarea creativitatii se realizeaza prin utilizarea metodelor de tip:
  • 1. expozitiv
  • 2. algoritmic
  • 3. euristic
3 ) (104 - SINGLE SELECT) (3 ai ales : )
   Masor progresul realizat de elevi la sfarsitul unei lectii prin actiuni specifice strategiilor de evaluare formativa prin:
  • 1. fisa de evaluare cu itemi care urmaresc obiectivele lectiei anterioare
  • 2. doua-trei intrebari din continuturile-cheie, oferind explicatii suplimentare in cazul raspunsurilor gresite
  • 3. un set de intrebari centrate pe obiectivele lectiei predate, tinand cont de nivelul initial de realizare
4 ) (90 - SINGLE SELECT) (3 ai ales : )
   In formularea obiectivelor atitudinale, in proiectul de lectie, verbele adecvate sunt:
  • 1. sa defineasca, sa caracterizeze
  • 2. sa clasifice, sa analizeze
  • 3. sa manifeste, sa exprime
  • 4. sa reprezinte, sa denumesca
5 ) (19 - SINGLE SELECT) (4 ai ales : )
   In lectie pot fi folosite urmatoarele mijloace de invatamant:
   a) dictionarul
   b) manualul
   c) activitatea frontala
   d) calculatorul
   e) toate variantele
  • 1. a+b+c
  • 2. b+c+d
  • 3. d+e
  • 4. a+b+d
6 ) (82 - SINGLE SELECT) (3 ai ales : )
   Lectiile de formare de priceperi si deprinderi au ca scop principal:
  • 1. dezvoltarea capacitatii de asimilare a cunostintelor
  • 2. dezvoltarea capacitatii de organizare si selectie a informatiei
  • 3. dezvoltarea capacitatii de a aplica in practica cele invatate
7 ) (51 - SINGLE SELECT) (3 ai ales : )
   La sfarsitul activitatii de practica pedagogica, studentii urmeaza a fi in masura sa:
  • 1. intocmeasca documentele curriculare stabilite cu profesorii-mentori din scolile de aplicatie
  • 2. sustina lectiile de proba si lectiile finale, la clasele din scolile de aplicatie, dupa recomandarile profesorilor-mentori
  • 3. ambele variante prezentate
8 ) (77 - SINGLE SELECT) (1 ai ales : )
   In Fisa de asistenta se mentioneaza Unitatea de invatare din care face parte lectia :
  • 1. dupa consultarea planificarii anuale, cu sprijinul profesorului mentor
  • 2. nu este obligatoriu
9 ) (63 - SINGLE SELECT) (3 ai ales : )
   Proiectarea pedagogica a activitatilor didactice se realizeaza pe baza:
  • 1. programei scolare a ariei curriculare si a ghidurilor metodologice
  • 2. programei scolare a disciplinei si a manualelor alternative
  • 3. programei scolare a disciplinei, a manualului scolar si a ghidurilor metodologice
10 ) (97 - SINGLE SELECT) (1 ai ales : )
   In Planificarea anuala din invatamantul general obligatoriu sunt formulate de catre profesor:
  • 1. unitatile de invatre
  • 2. obiectivele de referinta
  • 3. obiectivele cadru
  • 4. obiectivele operationale
11 ) (103 - SINGLE SELECT) (2 ai ales : )
   In momentul fixarii cunostintelor, urmaresc ca
   a) elevii sa-mi redea informatiile numai asa cum le-am transmis eu
   b) elevii sa foloseasca informatiile in situatii diverse
   c) elevii sa-mi dea raspunsuri scurte si rapide
  • 1. a
  • 2. b
  • 3. c
  • 4. a+b+c
  • 5. b+c
12 ) (92 - SINGLE SELECT) (4 ai ales : )
   In proiectul de lectie, mentionam:
  • 1. obiectevele operationale
  • 2. metode de invatamant
  • 3. mijloace de invatamant
  • 4. toate variantele
13 ) (7 - SINGLE SELECT) (4 ai ales : )
   Metodele pot fi:
   a) centrate pe actiunea profesorului
   b) centrate, deopotriva, pe actiunea profesorului si a elevilor
   c) centrate, cu precadere, pe actiunea elevilor
   d) centrate pe materialul didactic
  • 1. a
  • 2. b
  • 3. c
  • 4. a+b+c
14 ) (117 - SINGLE SELECT) (1 ai ales : )
   In Fisa de asistenta se consemneaza Scopurile lectiei :
   a) dupa consultarea cu profesorul mentor
   b) concomitent cu desfasurarea orei, fiind deduse pe baza activitatilor desfasurate de elevi
   c) nu este obligatorie precizarea/formularea acestora
  • 1. a+b
  • 2. a+c
  • 3. b+c
15 ) (16 - SINGLE SELECT) (2 ai ales : )
   Profesorul valorifica eficient valentele educative ale disciplinelor prin:
  • 1. intocmirea unui cod de reguli de comportament
  • 2. transmitere de cunostinte (informare) si formarea de convingeri si comportamente
  • 3. atentionarea permanenta a celor care nu au un comportament adecvat

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: