Pedagogie Brasov an III


Test Autoevaluare: Licenta PEDAGOGIE 2010 FUNDAMENTELE PEDAGOGIEI dupa modificari - Sem 2 - 2007-2008 (1567)
Test adaugat de :etaN

1 ) (101 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Frumosul, ca scop, sta la baza:
    A. educatiei pentru arta
    B. educatiei ca arta
    C. educatiei prin arta
    D. educatiei despre arta
  • a. A
  • b. B
  • c. C
  • d. D
2 ) (82 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Modalitatile fundamentale de implicare a scolii in actiuni de parteneriat sunt:
    A. comunicarea intre casa si scoala
    B. asistarea familiilor pentru dezvoltarea calitatii de parinte
    C. voluntariatul
    D. colaborarea cu comunitatea
    E. luarea deciziilor
    F. invatarea in scoala
  • a. A+B+C+D+E
  • b. A+B+C+D+F
  • c. B+C+D+E+F
  • d. A+B+D+E+F
  • e. A+B+C+E+F
3 ) (113 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Acţiunile educaţionale permit:
    A. Organizare;
    B. Sistematizare;
    C. Structurare;
    D. Planificare
  • a. A+B+C
  • b. A+C+D
  • c. B+C+D
  • d. A+B+D
4 ) (83 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Strategiile functionale de cooperare scoala-comunitate sunt:
    A. sfatul (schimbul de experienta si opinii)
    B. participarea la luarea deciziilor
    C. responsabilitatea
    D. voluntariatul
  • a. A+B+C
  • b. A+C+D
  • c. B+C+D
  • d. A+B+D
5 ) (23 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Conştiinţa morală reprezintă o anumită modalitate de raportare a personalităţii umane la:
    A. Realitatea socială
    B. Realitatea naturală
    C. Sine
  • D. Grupul social
  • a. A+B
  • b. A+C
  • c. A+D
  • d. B+C
  • e. B+D
6 ) (59 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Paradigma educaţiei permanente are la bază proiectul social numit:
    A. instituţia educativă;
    B. societatea educativă;
    C. comunitatea educativă;
    D. personalitatea educativă;
  • a. A
  • b. B
  • c. C
  • d. D
7 ) (102 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Frumosul, ca mijloc, intemeiaza:
    A. educatia pentru arta
    B. educatia ca arta
    C. educatia prin arta
    D. educatia despre arta
  • a. A
  • b. B
  • c. C
  • d. D
8 ) (75 - MULTI SELECT) (D ai ales : )
   Caracteristicile educaţiei informale sunt:
    A. caracterul spontan;
    B. caracterul atractiv;
    C. absenţa restricţiilor şi standardelor;
    D. caracterul sistematic;
    E. caracterul nesistematic.
  • a. A+B+C+D
  • b. A+C+D+E
  • c. B+C+D+E
  • d. A+B+C+E
  • e. A+B+D+E
9 ) (91 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   In literatura de specialitate, constiinta morala mai este denumita:
    A. norma morala
    B. principiu moral
    C. profil moral
    D. convingere morala
  • a. A
  • b. B
  • c. C
  • d. D
10 ) (97 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Principiile educatiei intelectuale sunt:
    A. asigurarea interdependentei dintre cunostinte si capacităţi
    B. valorificarea prioritara a resurselor cognitive ale gandirii
    C. valorificarea prioritara a trasaturilor pozitive ale personalitatii
    D. respectarea particularitatilor individuale si de varsta ale elevilor
  • a. A+B+C
  • b. A+B+D
  • c. B+C+D
  • d. A+C+D
11 ) (27 - MULTI SELECT) (D ai ales : )
   Disciplina pedagogică specializată în studiul legităţilor şi modalităţilor de organizare a activităţilor în învăţământ prin adoptarea condiţiilor de muncă la elev este:
    A. istoria pedagogiei;
    B. sociologia educaţiei;
    C. pedagogia experimentală;
    D. ergonomia învăţământului ;
    E. pedagogia aplicată
  • a. A
  • b. B
  • c. C
  • d. D
  • e. E
12 ) (154 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Evidenţiind rolul educaţiei, M. Debesse afirma şi faptul că:
    A. Educaţia nu creează omul, ci îl ajută să creeze
    B. Educaţia nu creează omul, ci îl ajută să se creeze
    C. Educaţia creează omul şi îl ajută să creeze
    D. Educaţia nu creează omul şi nu îl ajută să creeze
  • a. A
  • b. B
  • c. C
  • d. D
13 ) (76 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Efectele „perverse” ale anumitor tipuri de acţiuni educaţionale apar atunci când:
    A. sunt în contradicţie cu valorile promovate de educaţia formală;
    B. sunt în concordanţă cu valorile promovate de educaţia formală;
    C. sunt în contradicţie cu valorile promovate de educaţia nonformală;
    D. sunt în concordanţă cu valorile promovate de educaţia informală.
  • a. A
  • b. B
  • c. C
  • d. D
14 ) (41 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Noile provocări lansate educaţiei de globalizarea acestui proces sunt:
    A. provocarea incluziunii sociale
    B. provocarea diviziunii sociale
    C. provocarea cunoaşterii
    D. provocarea descentralizării
    E. provocarea centralizării
    F. provocarea resurselor
  • a. A+B+C+E
  • b. A+C+D+E
  • c. A+C+D+F
  • d. A+D+E+F
15 ) (63 - MULTI SELECT) (D ai ales : )
   Principalele componente ale educaţiei permanente sunt:
    A. educaţia iniţială;
    B. educaţia secundară;
    C. educaţia adulţilor;
    D. educaţia difuză;
    E. educaţia informală.
  • a. A+B+C
  • b. A+C+E
  • c. B+C+D
  • d. A+C+D

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: