Pedagogie Brasov an III


Test Autoevaluare: Licenta 2011 - Metode si tehnici de evaluare - Sem 2 - 2010-2011 (4891)
Test adaugat de :kek

1 ) (54 - MULTI SELECT) (e ai ales : )
   Efectul de ordine se referă la:
  • a. aprecierea rezultatelor elevului în funcţie de rezultatele grupului din care face parte elevul
  • b. influenţa aprecierii în funcţie de ecuaţia personală a examinatorului
  • c. influenţa aprecierii de mometul când are loc aprecierea
  • d. aprecierea rezultatelor în funcţie de trăsăturile de personalitate ale elevului
  • e. influenţa aprecierii în funcţie de ordinea subiecţilorla răspuns
2 ) (26 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Gradul de implicare al originalităţii subiectului este mare în cazul itemilor:
  • a. Obiectivi
  • b. Semiobiectivi
  • c. Rezolvare de probleme.
  • d. Cu răspuns de completare
  • e. Subiectivi
3 ) (38 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Itemii tip eseu liber sunt:
  • a. Obiectivi
  • b. Semiobiectivi
  • c. Subiectivi
  • d. Cu răspuns de completare
  • e. Rezolvare de probleme
4 ) (20 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Capacitatea de cercetare şi spiritul de observaţie se dezvoltă prin:
  • a. investigaţie
  • b. autoevaluare
  • c. portofoliul
  • d. fişa de observare a comportmentului
  • e. proiectul
5 ) (59 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Întrebările structurate evaluează:
  • a. gândirea creativă
  • b. capacitatea de a rezolva probleme
  • c. capacitatea de argumentare
  • d. capacitatea de utilizare alimbajului
  • e. gândirea critică
6 ) (45 - MULTI SELECT) (d ai ales : )
   Gradul de concordanţă între aprecierile făcute de evaluatori se numeşte:
  • a. validitate de conţinut
  • b. validitate de construct
  • c. validitate de criteriu de apreciere
  • d. obiectivitate
  • e. validitate de faţadă
7 ) (10 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Evaluarea „tradiţională” este:
  • a. evaluarea cumulativă
  • b. evaluarea formativă
  • c. evaluarea dinamică
  • d. evluarea externă
  • e. evaluare internă
8 ) (50 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Rezultatele şcolare cel mai greu de evaluat sunt:
  • a. capacităţile intelectuale
  • b. trăsăturile de personalitate
  • c. cunoştinţele
  • d. atitudini
  • e. competenţe
9 ) (30 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Capacitatăţile superioare sunt evaluate de itemii:
  • a. Obiectivi
  • b. Semiobiectivi
  • c. Subiectivi
  • d. Cu răspuns de completare
  • e. Rezolvare de probleme
10 ) (22 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Metoda de evaluare complementară care arată progresul elevilor este:
  • a. investigaţiea
  • b. autoevaluarea
  • c. portofoliul
  • d. fişa de observare a comportamentului
  • e. proiectul
11 ) (31 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Itemii care permit evaluarea exprimării scrise:
  • a. Obiectivi
  • b. Semiobiectivi
  • c. Subiectivi
  • d. Cu răspuns de completare
  • e. Rezolvare de probleme
12 ) (17 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   „Cartea de vizită” a elevului este:
  • a. protofoliul
  • b. probele scrise
  • c. investigaţi
  • d. probele orale
  • e. a probele practice
13 ) (49 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Rezultatele şcolare cel mai uşor de evaluat sunt:
  • a. capacităţile intelectuale
  • b. trăsăturile de personalitate
  • c. cunoştinţele
  • d. atitudini
  • e. competenţe
14 ) (60 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Eseu structurat evaluează:
  • a. gândirea reproductivă
  • b. capacitatea de a rezolva probleme
  • c. capacitatea de argumentare
  • d. capacitatea de utilizare alimbajului
  • e. gândirea critică
15 ) (33 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Itemii care necesită puţin timp pentru a fi produşi:
  • a. Obiectivi
  • b. Semiobiectivi
  • c. Subiectivi
  • d. Cu răspuns de completare
  • e. Rezolvare de probleme

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: