Pedagogie Brasov an III


Test Autoevaluare: grila LICENTA -2011-iunie - Sem 2 - 2010-2011 (20877)
Test adaugat de :etaN

1 ) (130 - MULTI SELECT) (d ai ales : )
   Societatea educativa(societatea care invata) se defineste prin:
   A. Responsabilitate fata de propria autoformare;
   B. Învatare
   C. Existenta unor oportunitati educationale limitate;
   D. Participare civica si munca în echipa;
   E. Parteneriat social.
  • a. A+B+C+D
  • b. A+C+D+E
  • c. B+C+D+E
  • d. A+B+D+E
2 ) (161 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Educatia vizeaza:
   a) dezvoltarea fiintei umane
   b) informarea persoanei
   c) activitatea de formare-dezvoltare a personalitatii umane
   d) formarea personalitatii
   e) dezvoltarea intelectuala a persoanei
  • a. a+e
  • b. b+d
  • c. c
  • d. d
  • e. e
3 ) (230 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Proiectarea traditionala este centrata pe :
   1. Continuturi
   2. competente
   3. obiective operationle
   4.obiective cognitive
   5. deprinderi
  • a. 1
  • b. 2
  • c. 3
  • d. 4
  • e. 5
4 ) (201 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Printre metodele expozitive intalnim:
   a. descrierea
   b. conversatia
   c. exercitiul
   d. jocul de rol
   e. proiectul
  • a. a
  • b. b
  • c. c
  • d. d
  • e. e
5 ) (285 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Eseul structurat face parte din categoria itemilor :
   a. Obiectivi
   b. Semiobiectivi
   c. Subiectivi
   d. rezolvare de probleme
   e. tip pereche
  • a. a
  • b. b
  • c. c
  • d. d
  • e. e
6 ) (247 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Cartea de vizita a elevului este:
   a. protofoliul
   b. probele scrise
   c. investigatia
   d. probele orale
   e. a probele practice
  • a. a
  • b. b
  • c. c
  • d. d
  • e. e
7 ) (216 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Stilul didactic permisiv se caracterizeaza prin:
   a. libertate mare acordata elevilor
   b. asumarea responsabilitatii totale profesorului
   c. relationarea unidirectionala profesor - elev
   d. asumarea responsabilitatii de catre elevi
   e. formarea spiritului critic al elevilor
  • a. a
  • b. b
  • c. c
  • d. d
  • e. e
8 ) (89 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Definirea conceptului de continut general al educatiei trebuie sa vizeze:
   A. natura specifica
   B. valoarea pedagogica fundamentala
   C. contextual social
   D. obiectivul general urmarit
  • a. A+B+C
  • b. A+B+D
  • c. B+C+D
  • d. A+C+D
9 ) (221 - MULTI SELECT) (E ai ales : )
   Didactica este:
   1) teoria predarii
   2) practica procesului de invatamant
   3) arta de a educa oamenii
   4) arta de a-i invata pe altii
   5) teoria procesului de invatamant
  • a. 1
  • b. 2
  • c. 3
  • d. 4
  • e. 5
10 ) (59 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Paradigma educatiei permanente are la baza proiectul social numit:
   A. institutia educativa;
   B. societatea educativa;
   C. comunitatea educativa;
   D. personalitatea educativa;
  • a. A
  • b. B
  • c. C
  • d. D
11 ) (101 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Frumosul, ca scop, sta la baza:
   A. educatiei pentru arta
   B. educatiei ca arta
   C. educatiei prin arta
   D. educatiei despre arta
  • a. A
  • b. B
  • c. C
  • d. D
12 ) (92 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   In literatura de specialitate, constiinta morala practica mai este denumita:
   A. conduita morala
   B. comportament moral
   C. pricepere morala
   D. deprindere morala
  • a. A+B
  • b. A+C
  • c. A+D
  • d. B+C
  • e. B+D
13 ) (84 - MULTI SELECT) (d ai ales : )
   Efectele pozitive asupra elevilor ale parteneriatului scoala- familie, vizeaza:
   A. imbogatirea cunostintelor
   B. cresterea calitatii temelor pentru acasa
   C. motivatia crescuta a elevilor pentru invatare
   D. imbunatatirea climatului scolar
   E. alegerea potrivita a profesiunii
  • a. A+B+C+D
  • b. A+B+D+E
  • c. B+C+D+E
  • d. A+B+C+E
14 ) (153 - MULTI SELECT) (d ai ales : )
   Principalele perspective din care sunt abordate fenomenele educationale în literatura pedagogica sunt:
   A. Perspectiva axiologica
   B. Perspectiva antropocentrica
   C. Perspectiva psihosociologica
   D. Perspectiva sociocentrica
  • a. A+B
  • b. A+C
  • c. A+D
  • d. B+D
15 ) (242 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Evaluarea care este centrata pe greseli, lacune este:
   a. evaluarea cumulativa
   b. evaluarea formativa
   c. evaluarea dinamica
   d. evluarea externa
   e. evaluare interna
  • a. a
  • b. b
  • c. c
  • d. d
  • e. e

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: