Pedagogie Brasov an III


Test Autoevaluare: grila LICENTA -2011-iunie - Sem 2 - 2010-2011 (20875)
Test adaugat de :etaN

1 ) (244 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Evaluarea resimtita ca un autentic act de evaluare de catre elevi este:
   a. evaluarea initiala
   b. evaluarea formativa
   c. evaluarea finala
   d. evluarea externa
   e. evaluare interna
  • a. a
  • b. b
  • c. c
  • d. d
  • e. e
2 ) (105 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Noile educatii vizeaza:
   A. noi metode de abordare a fenomenului educational
   B. noi mijloace de realizare a educatiei
   C. noi tipuri de continuturi educationale
   D. noi mijloace de comunicare profesor-elev
  • a. A
  • b. B
  • c. C
  • d. D
3 ) (86 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Efectele pozitive asupra profesorilor ale parteneriatului scoala-familie, vizeaza:
   A. sporirea cunostintelor personalului didactic privind contextul socio-cultural al familiei elevului
   B. crearea unor atitudini adecvate fata de scoala
   C. sporirea cunostintelor personalului didactic privind contextul socio-cultural al comunitatii
   D. imbunatatirea climatului din clasa de elevi
  • a. A+B+C
  • b. A+C+D
  • c. B+C+D
  • d. A+B+D
4 ) (240 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Evaluarea traditionala este:
   a. evaluarea cumulativa
   b. evaluarea formativa
   c. evaluarea dinamica
   d. evluarea externa
   e. evaluare interna
  • a. a
  • b. b
  • c. c
  • d. d
  • e. e
5 ) (26 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Aplicarea ciberneticii in cunoasterea si organizarea invatarii a dus la
   constituirea:
   A. psihologiei experimentale;
   B. psihologiei invatarii;
   C. instruirii programate;
   D. ergonomiei invatamantului
  • a. A
  • b. B
  • c. C
  • d. D
6 ) (190 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Printre metodele conversative se numara :
   a) explicatia
   b) problematizarea
   c) povestirea
   d) jocul de rol
   e) proiectul
  • a. a+c
  • b. b
  • c. c
  • d. d
  • e. e
7 ) (76 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Efectele perverse ale anumitor tipuri de actiuni educationale apar atunci cand:
   A. sunt in contradictie cu valorile promovate de educatia formala;
   B. sunt in concordanta cu valorile promovate de educatia formala;
   C. sunt in contradictie cu valorile promovate de educatia nonformala;
   D. sunt in concordanta cu valorile promovate de educatia informala.
  • a. A
  • b. B
  • c. C
  • d. D
8 ) (212 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   O strategie eficienta este conditionata, mai ales de:
   a. metodele folosite
   b. mijloacele didactice utilizate
   c. competenta profesorului
   d. potentialul elevilor
   e. disciplina predata
  • a. a
  • b. b
  • c. c
  • d. d
  • e. e
9 ) (120 - MULTI SELECT) (e ai ales : )
   Educatia individualizata, specifica paradigmei triplizarii educatiei, implica:
   A. Centrarea procesului educational pe profesor;
   B. Realizarea unor programe educationale diferentiate;
   C. Realizarea unor programe educationale standard;
   D. Situarea elevului în centrul procesului educational.
  • a. A+B
  • b. A+C
  • c. A+D
  • d. B+C
  • e. B+D
10 ) (65 - MULTI SELECT) (d ai ales : )
   In sens temporal, educatia permanenta cuprinde:
   A. formarea profesionala continua;
   B. educatia recurenta;
   C. educatia extinsa;
   D. educatia compensatorie;
   E. alfabetizarea;
   F. educatia pentru timpul liber.
  • a. A+B+C+D+E
  • b. B+C+D+E+F
  • c. A+C+D+E+F
  • d. A+B+D+E+F
11 ) (250 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Capacitatea de cercetare si spiritul de observatie se dezvolta prin:
   a.investigatie
   b. autoevaluare
   c. portofoliul
   d. fisa de observare a comportmentului
   e.proiectul
  • a. a
  • b. b
  • c. c
  • d. d
  • e. e
12 ) (15 - MULTI SELECT) (d ai ales : )
   Obiectul de studiu al pedagogiei este:
   A. formarea individului;
   B. specializarea individului;
   C. orientarea individului;
   D. educatia individului;
   E. profesionalizarea individului.
  • a. A
  • b. B
  • c. C
  • d. D
  • e. E
13 ) (60 - MULTI SELECT) (d ai ales : )
   Societatea educativa se defineste prin:
   A. invatare continua;
   B. responsabilitate fata de propria autoformare;
   C. evaluare centrata mai mult pe constatarea nereusitelor decat pe confirmarea progreselor;
   D. participare civica si munca in echipa;
   E. parteneriat social.
  • a. A+B+C+D
  • b. A+C+D+E
  • c. B+C+D+E
  • d. A+B+D+E
14 ) (109 - MULTI SELECT) (d ai ales : )
   Educatia pentru comunicare si mass-media vizeaza:
   A. asigurarea accesului tinerilor la noi coduri de lectura a mesajelor
   B. dezvoltarea capacitatii tinerilor de a amenda si neutraliza informatiile false
   C. intelegerea punctului de vedere al altuia
   D. dezvoltarea competentelor de comunicare cu ceilalti
  • a. A+B+C
  • b. A+C+D
  • c. B+C+D
  • d. A+B+D
15 ) (273 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Calitatea unui test de a masura ceea ce isi propune sa masoare se numeste:
   a. validitate de continut
   b. validitate de construct
   c. validitate de criteriu de apreciere
   d. fidelitate
   e. validitate de fatada
  • a. a
  • b. b
  • c. c
  • d. d
  • e. e

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: