Pedagogie Brasov an III


Test Autoevaluare: FUNDAMENTELE PEDAGOGIEI - licenta - Sem 2 - 2010-2011 (9668)
Test adaugat de :etaN

1 ) (98 - MULTI SELECT) (d ai ales : )
   Educatia tehnologica reprezinta activitatea de formare-dezvoltare a personalitatii umane prin intermediul valorilor:
   A. moralei
   B. tehnicii
   C. stiintei
   D. stiintei aplicate
  • a. A
  • b. B
  • c. C
  • d. D
2 ) (90 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Obiectivul general al educatiei morale il constituie formarea:
   A. conduitei morale
   B. constiintei morale
   C. convingerilor morale
   D. judecatii morale
  • a. A
  • b. B
  • c. C
  • d. D
3 ) (64 - MULTI SELECT) (d ai ales : )
   Educatia adultilor urmareste:
   A. completarea educatiei initiale insuficiente;
   B. completarea cunostintelor generale;
   C. completarea cunostintelor primare;
   D. formarea profesionala continua;
   E. completarea cunostintelor secundare.
  • a. A+B+C
  • b. B+C+D
  • c. C+D+E
  • d. A+B+D
4 ) (72 - MULTI SELECT) (d ai ales : )
   Educatia nonformala se caracterizeaza prin:
   A. caracter optional;
   B. diferentierea continuturilor in functie de interesele si capacitatile participantilor;
   C. diferentierea modalitatilor de lucru dupa interesele si capacitatile participantilor;
   D. caracter spontan;
   E. valorifica intreaga experienta de invatare a participantilor
  • a. A+B+C+D
  • b. A+C+D+E
  • c. B+C+D+E
  • d. A+B+C+E
  • e. A+B+D+E
5 ) (138 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Educatia initiala cuprinde:
   A. Învatamântul prescolar;
   B. Învatamântul general-obligatoriu;
   C. Profesional;
   D. Vocational.
  • a. A+B
  • b. A+C
  • c. A+D
  • d. B+C
  • e. B+D
6 ) (29 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Educatia este un demers specific uman intrucat presupune existenta:
   A. tactului pedagogic
   B. aptitudinilor
   C. constiintei
   D. previziunii
  • a. A
  • b. B
  • c. C
  • d. D
7 ) (157 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Educatia formala este proiectata riguros pe:
   A. Cicluri
   B. Clase
   C. Niveluri
   D. Ani de studii
  • a. A+B+C
  • b. A+C+D
  • c. B+C+D
  • d. B+D+A
8 ) (26 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Aplicarea ciberneticii in cunoasterea si organizarea invatarii a dus la
   constituirea:
   A. psihologiei experimentale;
   B. psihologiei invatarii;
   C. instruirii programate;
   D. ergonomiei invatamantului
  • a. A
  • b. B
  • c. C
  • d. D
9 ) (112 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Principiul educatiei permanente evidentiaza faptul ca influentele educationale trebuie sa vizeze:
   A. Complementaritatea persoanei umane;
   B. Integralitatea;
   C. Universalitatea;
   D. Originalitatea.
  • a. A
  • b. B
  • c. C
  • d. D
10 ) (86 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Efectele pozitive asupra profesorilor ale parteneriatului scoala-familie, vizeaza:
   A. sporirea cunostintelor personalului didactic privind contextul socio-cultural al familiei elevului
   B. crearea unor atitudini adecvate fata de scoala
   C. sporirea cunostintelor personalului didactic privind contextul socio-cultural al comunitatii
   D. imbunatatirea climatului din clasa de elevi
  • a. A+B+C
  • b. A+C+D
  • c. B+C+D
  • d. A+B+D
11 ) (142 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Pedagogia, ca stiinta, a aparut si a evoluat datorita:
   A. Evolutiei stiintelor despre om si societate;
   B. Necesitaii orientarii scolare a tinerilor;
   C. Fundamentarii stiintifice a procesului de formare a personalitatii tinerilor;
   D. Perfectionarii metodelor de realizare a educatiei.
  • a. A
  • b. B
  • c. C
  • d. D
12 ) (106 - MULTI SELECT) (d ai ales : )
   Modalitatile practice prin care noile educatii pot fi implementate in programele educationale sunt:
   A. introducerea lor ca discipline distincte
   B. crearea de module tematice specifice noilor educatii
   C. receptivitatea si spiritul critic
   D. introducerea de mesaje care tin de aceste noi continuturi in cadrul disciplinei clasice
  • a. A+B+C
  • b. A+C+D
  • c. B+C+D
  • d. A+B+D
13 ) (15 - MULTI SELECT) (d ai ales : )
   Obiectul de studiu al pedagogiei este:
   A. formarea individului;
   B. specializarea individului;
   C. orientarea individului;
   D. educatia individului;
   E. profesionalizarea individului.
  • a. A
  • b. B
  • c. C
  • d. D
  • e. E
14 ) (153 - MULTI SELECT) (d ai ales : )
   Principalele perspective din care sunt abordate fenomenele educationale în literatura pedagogica sunt:
   A. Perspectiva axiologica
   B. Perspectiva antropocentrica
   C. Perspectiva psihosociologica
   D. Perspectiva sociocentrica
  • a. A+B
  • b. A+C
  • c. A+D
  • d. B+D
15 ) (43 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Reformele educationale in tarile membre ale U.E. trebuie sa urmareasca realizarea:
   A. societatii educationale
   B. economiei conduse de cunoastere
   C. tehnologiei bazate pe informatie
   D. culturii localizate
  • a. A+C+D
  • b. B+C+D
  • c. A+B+C
  • d. A+C+D

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: