Pedagogie Brasov an III


Test Autoevaluare: EDUCATIA ADULTILOR - Sem 2 - 2010-2011 (7767)
Test adaugat de :etaN

1 ) (16 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
   Sistemul danez pentru educatia adultilor cuprinde toate formele de instruire si educatie a adultilor:
  1.scoli serale pentru adulti.
  2.organizatii pentru tineret.
  3.cluburi de tineret.
  4.asociatii sportive.
  • a. 1+3+4
  • b. 2+3+4.
  • c. 1+2+3+4.
2 ) (10 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
   Principiile pedagogiei adultilor ,sunt fie proprii,fie particularizate fiind generate,de specificul domeniului,asigurind baza pentru ordonarea si sistematizarea procesului educativ la adulti.
  • Adevarat Fals
3 ) (60 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Regulile dezbaterii sunt:
  1.definirea consistenta a conceptelor,ideilr principiilor.
  2.modalitatea de abordare sa fie in acord cu nivelul de intelegere al participantilor.
  3.sa se poata anticipa atitudinea participantilor fata de dezvoltare.
  • a. 1+2
  • b. 1+2+3
  • c. 2+3
4 ) (27 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Metoda de invatare reprezinta modalitatea de actiune cu ajutorul careia participanti ,in mod independent,isi insusesc cunostiintele,isi formeaza priceperi si deprinderi.
  • Adevarat Fals
5 ) (2 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Prima Conferinta Internationala de Educatie a Adultilor are loc in:
  • a. 1946.
  • b. 1949.
  • c. 1948
6 ) (11 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
   Principiul accesibilitatii impune pe linga alcatuirea programelor in functie de cerintele specifice si organizarea si desfasurarea activitatilor educative astfel incit activitatea pedagogica sa permita participarea active a tuturor persoanelor carora li se adreseaza.
  • Adevarat Fals
7 ) (38 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
   Modelul CAL este alcatuit din urmatoarele clae de variabile:
  1.caracteristici personale.
  2.caracteristici impersonale.
  3.caracteristici situationale.
  • a. 1+2
  • b. 2+3
  • c. 1+3
8 ) (5 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
   Educatia adultilor urmareste:
     1.Invatarea profesionala.
     2.Imbogatirea cunostiintelor.
     3.Dezvoltarea aptitudinilor.
  • a. 1+2
  • b. 1+3
  • c. 1+2+3.
9 ) (15 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Obiectivele principale ale scolilor superioare daneze :
     1.largirea orizonturilor populatiei adulte.
     2.satisfacerea nevoilor intelectuale.
     3.Iluminarea omului.
  • a. 1+2.
  • b. 1+2+3.
  • c. 1+3
10 ) (12 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Principiul accesibilitatii poate asigura singur eficienta actului pedagogic,fara sa se sprijine pe principiul diferentierii activitatii.
  • Adevarat Fals
11 ) (49 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
   Metoda Sinelg:
  1.este o metoda utila pentru realizarea unei invatari eficiente si durabile.
  2.are ca scop mentintinea implicarii active a gindirii participantilor in citirea unui text.
  3.monitorizeaza gradul de intelegere a unui continut de idei.
  • a. 1+2
  • b. 1+3.
  • c. 1+2+3
12 ) (68 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
   Cercetatorul trebuie sa clarifice de la inceput:
  1.ce urmeaza sa cerceteze(obiectul observatiei).
  2.in ce scop sa observe.
  3.cit timp v_a dura observatia.
  4.unde are loc observatia.
  5.cum se v_a desfasura aceasta.
  • a. 1+2+3+4.
  • b. 2+4+5
  • c. 1+2+4+5
13 ) (13 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Finalitatile actiunilor educative sunt legate de:
     1.ameliorarea culturala.
     2.utilitatea practica si difuzarea informatiilor
  • a. 1
  • b. 1+2
  • c. 2.
14 ) (9 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Adultul ,indiferent de tipul de invatare pe care_l urmeaza isi dezvolta urma toarele laturi ale personalitatii:
     1.cea intelectuala.
     2.cea morala.
     3.profesionala.
     4.sociala
  • a. 1+3+4
  • b. 1+2+3+4
  • c. 2+3+4
15 ) (9 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Principiile pedagogiei adultilor nu se diferentiaza de principiile pedagogiei scolare.
  • Adevarat Fals

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: