Pedagogie Brasov an II


Test Autoevaluare: Teoria si metodologia evaluarii - Sem 2 - 2010-2011 (142)
Test adaugat de :kek

1 ) (159 - DA/NU) (ab ai ales : )
  Itemii care au o validitate mai mare,dar o fidelitate mai scăzută sunt:
   a. semiobiectivi +
   b. subiectivi - -
   c. intrebari structurate
   d. obiectivi
  • DA NU
2 ) (143 - DA/NU) (b ai ales : )
  Functia formativă este caracteristică pentru :
   a. evaluarea initiala
   b. evaluarea continua\formativa
   c. evaluarea finala
  • DA NU
3 ) (135 - DA/NU) (b ai ales : )
  Autoevluarea este favorizata mai ales de:
  • DA NU
4 ) (44 - DA/NU) (d ai ales : )
  Obiectivitatea notarii este afectata mai ales la:
  • DA NU
5 ) (134 - DA/NU) (b ai ales : )
  Metoda de evaluare care permite un feed-back operativ este:
  • DA NU
6 ) (2 - DA/NU) (e ai ales : )
  Ca stiinta a evaluarii TPE, s-a constituit ca disciplina autonoma:
  • DA NU
7 ) (36 - DA/NU) ( ai ales : )
  Evaluarea care opereaza un sondaj atat in materie cat si printre elevi este evaluarea:
  • DA NU
8 ) (96 - DA/NU) (d ai ales : )
  Cu cat lungimea unui test creste cu atat scade:
  • DA NU
9 ) (173 - DA/NU) (a ai ales : )
  o formă indirectă de apreciere rezultatelor scolare este:
   a.lauda
   b. observatia critica
   c. mijloace nonverbale(gestica, mimica)
   d. ierarhizarea/ nevalid
   e. rostirea unor calificative
  • DA NU
10 ) (138 - DA/NU) (e ai ales : )
  Interinfluentele dintre evluare si invatare se evidentiaza cel mai bine in:
  • DA NU
11 ) (65 - DA/NU) (a ai ales : )
  Posibilitatea de ghicire a raspunsurilor este mare in cazul itemilor:
  • DA NU
12 ) (18 - DA/NU) (a ai ales : )
  De evaluarea personalului didactic,in primul rand raspund:
  • DA NU
13 ) (109 - DA/NU) (b ai ales : )
  Eroarea logica serefera la:
  • DA NU
14 ) (104 - DA/NU) (bc ai ales : )
  Sistemul numeric cel mai avantajos este cel cu :
  • DA NU
15 ) (95 - DA/NU) (c ai ales : )
  Evaluarea care utilizeza 1/3 din timpul afectat instruirii este evaluarea:
  • DA NU

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: