Pedagogie Brasov an II


Test Autoevaluare: Teoria si metodologia evaluarii - Sem 2 - 2010-2011 (142)
Test adaugat de :kek

1 ) (68 - DA/NU) (c ai ales : )
  Itemii care permit evaluarea exprimarii scrise sunt:
  • DA NU
2 ) (136 - DA/NU) (c ai ales : )
  Autoevaluarea are efecte formative mai ales asupra:
  • DA NU
3 ) (44 - DA/NU) (d ai ales : )
  Obiectivitatea notarii este afectata mai ales la:
  • DA NU
4 ) (119 - DA/NU) (b ai ales : )
  Itemii de completare sunt:
  • DA NU
5 ) (172 - DA/NU) (abc ai ales : )
  caracterul relativ al evaluării ține de:
   a. variabilitatea aprecierii
   b. imprecizia masurarii
   c. modul de concepere al probei
   d. personalitatea evaluatorului
  • DA NU
6 ) (171 - DA/NU) (a ai ales : )
  Elaborarea raționamentelor, a capacității de argumentare evidențiaza:
   a.capacitatile intelectuale
   b. trasaturile de personalitate
   c. cunostinte
   d. atitudinile
   e. competentele
  • DA NU
7 ) (113 - DA/NU) (b ai ales : )
  Una din modalitatile de optimizare a distorsiunilor in evaluarile orale o reprezinta:
  • DA NU
8 ) (97 - DA/NU) (b ai ales : )
  Rezultatele scolare cel mai greu de evaluat sunt:
  • DA NU
9 ) (81 - DA/NU) (c ai ales : )
  Atunci cand performanta subiectului este evaluata in raport cu propriile performante vorbim de o evaluare:
  • DA NU
10 ) (174 - DA/NU) (b ai ales : )
  Evaluarea realizată prin instrumente nestandardizate este o evaluare:
   a. evaluare formala
   b. evaluare informala
   c. evaluare nonformala
  • DA NU
11 ) (143 - DA/NU) (b ai ales : )
  Functia formativă este caracteristică pentru :
   a. evaluarea initiala
   b. evaluarea continua\formativa
   c. evaluarea finala
  • DA NU
12 ) (60 - DA/NU) (b ai ales : )
  Itemul este:
  • DA NU
13 ) (115 - DA/NU) (c ai ales : )
  Pentru a elimina efectul de contrast in cazul lucrarilor scrise se recomanda:
  • DA NU
14 ) (18 - DA/NU) (a ai ales : )
  De evaluarea personalului didactic,in primul rand raspund:
  • DA NU
15 ) (108 - DA/NU) (c ai ales : )
  Efectul “Pigmalion” se refera la:
  • DA NU

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: