Pedagogie Brasov an II


Test Autoevaluare: Teoria instruirii - Sem 1 - 2010-2011 (5082)
Test adaugat de :kek

1 ) (52 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Printre metodele conversative se numără :
  • a. explicatia
  • b. demonstratia
  • c. problematizarea
2 ) (13 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Printre metodele conversative se numără:
  • a. explicatia
  • b. demonstratia
  • c. problematizarea
3 ) (37 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   A doua etapă a proiectării didactice, conform algoritmului propus de I.Jinga şi I.
Negreţ o reprezintă:
  • a. precizarea obiectivelor
  • b. stabilirea resurselor educationale
  • c. stabilirea strategiei educationale
4 ) (22 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Raţionamentul ipotetico-deductiv , conform teoriei lui Piaget, apare în stadiul :
  • a. preoperational
  • b. opertiilor concrete
  • c. operatiilor formale
5 ) (53 - MULTI SELECT) (bf ai ales : )
   Printre metodele conversative se enumeră :
  • a. exercitiul
  • b. problematizarea
  • c. jocul de rol
  • d. demonstratia
  • e. prelegerea
  • f. conversatia
6 ) (20 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Studiul de caz face parte din categoria metodelor
  • a. bazate pe actiune reală
  • b. interogative
  • c. expositive
7 ) (86 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Strategia didactică este:
  • a. modul de combinare a metodelor,
  • b. modul de combinare a metodelor si mijloacelor didactice
  • c. modul de abordare al educatiei
  • d. modul de concepere a instruirii
  • e. modul de predare si evluare al profeosrului
8 ) (21 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Autorul teoriei genezei operaţiilor intelectuale este :
  • a. J. Piaget
  • b. J. Bruner
  • c. I.P. Galperin
9 ) (48 - MULTI SELECT) (abc ai ales : )
   Una din limitele instruirii programate este:
  • a. neglijeaza dimensiunea afectiva a invatarii
  • b. nu lasa loc dezvoltarii si manifestarii creativitatii
  • c. prin fragmentarea materiei se pierde viziunea de ansamblu
10 ) (84 - MULTI SELECT) (d ai ales : )
   Predarea pe echipe/ grupuri este specifică didacticii:
  • a. traditionale
  • b. moderne
  • c. postmoderne
  • d. constructiviste
  • e. actuale
11 ) (8 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Instruirea este:
  • a. activitatea specifică realizată în cadrul procesului de învătământ
  • b. formarea –dezvoltarea permanentă a personalitătii
  • c. proces de dobândire a cunostintelor în diverse contexte didactice si extradidactice
12 ) (100 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Stilul permisiv formează:
  • a. spiritul de disciplina al elevilor
  • b. responsbilitatea elevilor
  • c. creativitatea elevilor
  • d. spiritul de echipa
  • e. spiritual de competitie
13 ) (114 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Proiectarea tradiţională este centrată pe :
  • a. continuturi
  • b. competente
  • c. obiective operationle
  • d. obiective cognitive
  • e. deprinderi
14 ) (69 - MULTI SELECT) (e ai ales : )
   Metodele care generează pasivism elevilor sunt metodele:
  • a. conversative
  • b. de actiune
  • c. de stimulre a creativitatii
  • d. bazate pe comunicarea scrisa
  • e. expozitive
15 ) (105 - MULTI SELECT) (e ai ales : )
   La clasele mici este indicat stilul:
  • a. centrat pe performante
  • b. democrat
  • c. liber
  • d. centrat pe relatii
  • e. autoritar

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: