Manangement Financiar Contabil an III


Test Autoevaluare: Managementul Serviciilor - MFC CONSTANTA - Sem 1 - 2009-2010 (204)
Test adaugat de :aloveloman

1 ) (114 - SINGLE SELECT) (c ai ales : )
   In timpul sezonului estival cererea pentru serviciile oferite de un hotel de pe litoral depaseste capacitatea maxima de cazare a acestuia. Care dintre urmatoarele masuri este indicata a fi luata de managerul hotelului?
  • a. reducerea tarifelor hoteliere;
  • b. angajarea temporara de personal;
  • c. acordarea de prioritate clientilor fideli;
  • d. acordarea de concedii angajatilor.
2 ) (104 - SINGLE SELECT) (b ai ales : )
   Cererea pentru servicii de transport public are o elasticitate in functie de venituri:
  • a. mare;
  • b. mica;
  • c. medie;
  • d. nu este elastica in functie de venituri.
3 ) (58 - SINGLE SELECT) (a ai ales : )
   Ce concept teoretic este definit ca fiind ansamblu de activitati prin care sunt identificati, atrasi si fidelizati cei mai „buni” clienti?
  • a. managementul relatiei cu clientii;
  • b. marketing intern;
  • c. piramida inversa;
  • d. marketing comunicational integrat.
4 ) (117 - SINGLE SELECT) (a ai ales : )
   Precizati combinatia corecta Adevarat / Fals in cazul urmatoarelor afirmatii:
  1) Serviciile care se bazeaza mai mult pe personal decat pe echipament se adapteaza mai usor la fluctuatiile cererii.
  2) Pe masura ce creste gradul de complexitate al serviciului creste si influenta surselor personale de informare in decizia de cumparare.
  3) Serviciile satisfac, de regula, nevoi de ordin primar.
  • a. A, A, F
  • b. F, A, F
  • c. F, A, A
  • d. F, F, F
  • e. A, F, A
5 ) (49 - SINGLE SELECT) (d ai ales : )
   Care dintre urmatoarele reprezinta un avantaj al distributiei electronice a serviciilor?
  • a. posibilitatea crescuta a prestatorului de a comunica cu clientii;
  • b. un grad ridicat de confidentialitate a tranzactiilor;
  • c. un control ridicat asupra mediului de comunicatii;
  • d. reducerea costurilor de vanzare si distributie.
6 ) (90 - SINGLE SELECT) (a ai ales : )
   BCR ca marca a unei companii prestatoare de servicii financiar-bancare reprezinta:
  • a. o marca – umbrela;
  • b. o marca specifica unei linii de servicii;
  • c. o marca individuala;
  • d. o marca de tip comercial.
7 ) (38 - SINGLE SELECT) (a ai ales : )
   In ce consta promovarea vanzarilor ca mijloc promotional in servicii?
  • a. acordarea unor stimulente cumparatorilor;
  • b. prezentarea indirecta a unui mesaj in legatura cu un serviciu de catre orice platitor identificat;
  • c. cultivarea unor contacte directe cu diferite categorii de public, in scopul obtinerii sprijinului acestora in vanzarea serviciilor companiei;
  • d. organizarea de pavilioane proprii la targuri si expozitii.
8 ) (68 - SINGLE SELECT) (b ai ales : )
   Rezultatul comparatiei dintre ceea ce consumatorul a dorit de la compania prestatoare de servicii si ceea ce a primit este definitia:
  • a. eterogenitatii serviciilor;
  • b. calitatii serviciilor;
  • c. necesitatilor clientilor;
  • d. proiectarii serviciilor
9 ) (70 - SINGLE SELECT) (b ai ales : )
   Cum se numeste neconcordanta intre calitatea ceruta de client, prezenta in proiectul serviciului dar nerealizata practic de furnizor?
  • a. cerinte nesatisfacute;
  • b. noncalitate;
  • c. calitate aleatoare;
  • d. supracalitate;
  • e. risipa.
10 ) (120 - SINGLE SELECT) (b ai ales : )
   Turistul poate fi definit ca:
  • a. orice persoana care se deplaseaza in afara locului sau de resedinta;
  • b. vizitator temporar care sta cel putin o noapte in locul vizitat;
  • c. vizitator temporar ce sta mai putin de 24 de ore in locul vizitat;
  • d. orice persoana care se deplaseaza in afara locului sau de resedinta pentru mai putin de 12 luni.
11 ) (1 - SINGLE SELECT) (b ai ales : )
   Care este ponderea aproximativa a sectorului tertiar in P.I.b. -ul celor mai dezvoltate tari?
  • a. 50 - 60%
  • b. 60 -70%
  • c. 40 - 50%
  • d. 70 - 80%
  • e. 30 - 40%
12 ) (87 - SINGLE SELECT) (d ai ales : )
   O persoana intentioneaza sa isi faca abonament la un anumit club sportiv, intrucat stie ca acolo merg cei mai importanti oameni de afaceri din orasul sau. Ce functie a indeplinit marca clubului sportiv in aceasta situatie?
  • a. functia de specificitate;
  • b. functia de garantie;
  • c. functia distinctiva;
  • d. functia de personalizare;
  • e. functia ludica.
13 ) (76 - SINGLE SELECT) (c ai ales : )
   Managerul unui cabinet de cosmetica investeste o suma importanta pentru dotarea cabinetului cu aparatura moderna dar angajeaza personal fara experienta. Drept urmare, vanzarile serviciilor de cosmetica oferite scad. Ce tip de eroare a facut managerul respectiv:
  • a. eroare de proiectare a serviciului;
  • b. eroare in formularea standardului de calitate;
  • c. eroare ce decurge din identificarea gresita a necesitatilor consumatorilor;
  • d. eroare in procesul de pregatire a personalului.
14 ) (36 - SINGLE SELECT) (b ai ales : )
   Care dintre urmatoarele elemente nu se inscriu in cadrul sistemului comunicational al unei firme prestatoare de servicii?
  • a. personalul de contact;
  • b. canalele de distributie;
  • c. activitatea de promovare a vanzarilor;
  • d. suportul fizic al prestatiei.
15 ) (123 - SINGLE SELECT) (a ai ales : )
   Cea mai recomandata dintre formele poiliticii de comunicare in turism este:
  • a. comunicarea verbala;
  • b. publicitatea;
  • c. relatiile publice;
  • d. promovarea vanzarilor.

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: