Manangement Financiar Contabil an III


Test Autoevaluare: Managementul Serviciilor - MFC CONSTANTA - Sem 1 - 2009-2010 (204)
Test adaugat de :aloveloman

1 ) (108 - SINGLE SELECT) (c ai ales : )
   Personalul companiei prestatoare de servicii si capacitatile acesteia sunt utilizate la un nivel corespunzator atunci cand:
  • a. cererea pentru servicii depaseste capcitatea optima a ofertei;
  • b. cererea pentru servicii depaseste capacitatea maxima a ofertei;
  • c. cererea pentru servicii este la nivelul optim al ofertei;
  • d. cererea este mai mica decat oferta.
2 ) (40 - SINGLE SELECT) (a ai ales : )
   Fiind date doua locatii, A si B, profilate pe servicii de alimentatie publica. Locatia A ofera clientilor un ambient mai placut decat locatia B (liniste, dotari elagante etc. ) Pretul platit de clienti in locatia A este mai mare decat cel platit in locatia B, pentru acelasi produs. Presupunand ca se inregistreaza acelasi nivel al costurilor, ce anume acopera diferenta de pret pe care o platesc clientii?
  • a. efectele senzoriale pozitive pe care le ofera locatia A, fata de locatia B;
  • b. consumul de timp mai mare in locatia B, fata de locatia A;
  • c. eforturile fizice suplimentare pe care le fac clientii in locatia B fata de locatia A;
  • d. eforturile psihice suplimentare pe care le fac clientii in locatia B fata de locatia a.
3 ) (109 - SINGLE SELECT) (d ai ales : )
   Resursele productive ale unei firme prestatoare de servicii raman neutilizate in situatia in care:
  • a. cererea pentru servicii este egala cu capacitatea maxima a ofertei;
  • b. cererea pentru servicii depaseste capacitatea optima a ofertei;
  • c. cererea pentru servicii depaseste capacitatea maxima a ofertei;
  • d. cererea este mai mica decat oferta.
4 ) (131 - SINGLE SELECT) (c ai ales : )
   Precizati combinatia corecta Adevarat / Fals in cazul urmatoarelor afirmatii:
  1) Puterea de cumparare a populatiei are o influenta invers proportionala asupra cererii turistice.
  2) Cele mai multe dintre companiile prestatoare de servicii apeleaza la publicitatea prin tiparituri.
  3) Un nivel redus de concentrare al productiei determina cresterea tarifelor turistice.
  • a. A, A, F
  • b. F, A, F
  • c. F, A, A
  • d. F, F, F
  • e. A, F, A
5 ) (37 - SINGLE SELECT) (d ai ales : )
   In care dintre componentele mixului promotional se inscriu conferintele de presa pe care le organizeaza o companie prestatoare de servicii pentru a-si prezenta oferta?
  • a. publicitate;
  • b. promovarea vanzarilor;
  • c. comunicatiile personale;
  • d. relatii publice;
6 ) (129 - SINGLE SELECT) (a ai ales : )
   Care dintre urmatoarele reprezinta un avantaj al distributiei indirecte a serviciilor turistice?
  • a. turistul percepe un risc mai mic decat in cazul distributiei directe;
  • b. firma turistica poate controla in mod direct piata, mentinand o legatura stransa cu clientii;
  • c. efortul de marketing mai eficient deoarece informatiile transmit intr-un timp mult mai scurt;
  • d. sunt identificate mai rapid preferintele consumatorilor.
7 ) (92 - SINGLE SELECT) (a ai ales : )
   Care dintre urmatoarele reprezinta un dezavantaj al folosirii marcilor pentru o linie de servicii?
  • a. exista limite in ceea ce priveste posibilitatile de inovare;
  • b. trebuie sa se aloce un buget propriu fiecarui tip de serviciu din cadrul liniei;
  • c. serviciile noi introduse in linie nu pot beneficia de reclama facuta liniei;
  • d. apar dificultati in patrunderea pe noi segmente de piata.
8 ) (105 - SINGLE SELECT) (a ai ales : )
   Cererea pentru servicii turistice are o elasticitate in functie de venituri:
  • a. mare;
  • b. mica;
  • c. medie;
  • d. nu este elastica in functie de venituri.
9 ) (115 - SINGLE SELECT) (a ai ales : )
   In perioada de extrasezon cererea pentru serviciile hoteliere oferite de un hotel de pe litoral este mai mica decat capacitatea de cazare a acestuia. Care dintre urmatoarele masuri este indicata a fi luata de managerul hotelului?
  • a. reducerea tarifelor;
  • b. acordarea de prioritate clientilor fideli;
  • c. practicarea unor tarife nepreferentiale;
  • d. angajarea temporara de personal.
10 ) (77 - SINGLE SELECT) (c ai ales : )
   O institutie financiara ofera o gama de produse si servicii financiare performante, insa personalul de contact nu reuseste sa ofere potentialilor clienti toate detaliile necesare pentru a-i convinge sa investeasca. Despre ce tip de eroare este vorba?
  • a. eroare in proiectarea serviciului;
  • b. eroare ce decurge din identificarea gresita a necesitatilor consumatorului;
  • c. eroare de pregatire a personalului;
  • d. eroare in definirea standardului de calitate.
11 ) (62 - SINGLE SELECT) (b ai ales : )
   Precizati combinatia corecta Adevarat / Fals in cazul urmatoarelor afirmatii:
  1) In cadrul piramidei inverse, personalul de contact este considerat elementul fundamental pentru esecul sau succesul companiei.
  2) Pentru o companie prestatoare de servicii, clientii buni, sunt cei care participa semnificativ la vanzarile companiei.
  3) Crosselling-ul este o strategie de vanzare care da posibilitatea prestatorului sa vanda cea mai scumpa dintre variantele in care este prezentat un serviciu
  • a. A, F, F
  • b. A, A, F
  • c. A, A, A
  • d. F, A, A
  • e. F, F, A
12 ) (126 - SINGLE SELECT) (a ai ales : )
   O forma a relatiilor publice pe care o poate practica o firma prestatoare de servicii turistice este:
  • a. implicarea firmei de turism in sustinerea unor activitati cu caracter social sau umanitar ;
  • b. difuzarea de mesaje despre serviciile oferite prin intermediul presei scrise;
  • c. reduceri de tarife in extrasezon;
  • d. publicarea si difuzarea de ghiduri turistice.
13 ) (71 - SINGLE SELECT) (d ai ales : )
   Cum se numeste calitatea specificata in proiect si realizata practic, dar neceruta de client sau calitatea furnizata de proiectare dar neceruta de client si nerealizata practic?
  • a. cerinte nesatisfacute;
  • b. noncalitate;
  • c. calitate aleatoare;
  • d. supracalitate;
  • e. risipa.
14 ) (95 - SINGLE SELECT) (c ai ales : )
   Procesul prin care se proiecteaza imaginea unei marci astfel incat clientii sa inteleaga ce reprezinta marca proprie in raport cu cele ale concurentilor se numeste:
  • a. alegerea tipului de marca;
  • b. elaborarea strategiei de marca;
  • c. pozitionarea marcii;
  • d. stabilirea numelui marcii;
  • e. stabilirea functiilor marcii.
15 ) (44 - SINGLE SELECT) (c ai ales : )
   Care dintre urmatoarele reprezinta un dezavantaj al distributiei serviciilor prin canale directe?
  • a. se pot inregistra variatii mari in calitatea serviciului prestat;
  • b. riscul perceput de consumatori este mai mare decat in cazul distributiei prin canale indirecte;
  • c. riscul financiar suportat de catre compania prestatoare este mai mare decat in cazul utilizarii canalelor indirecte;
  • d. pot aparea neclaritati in impartirea atributiilor si riscurilor.

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: