Marketing si Afaceri Economice Internationale an III


Test Autoevaluare: Web Marketing (Marketing pe internet) - Sem 2 - 2010-2011 (10391)
Test adaugat de :pauleduardd

1 ) (110 - SINGLE SELECT) (E ai ales : )
   Formatele acceptate de browsere pentru fisierele imagini sunt:
  • a. GIF
  • b. JPEG
  • c. BMP
  • d. TIFF
  • e. toate variantele sunt corecte
2 ) (17 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
   O cerinta pentru a face site-ul cunoscut , o reprezinta utilizarea instrumentelor de cautare pentru a gasi site-uri complementare?
  • Adevarat Fals
3 ) (4 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
   O cerinta pentru a face site-ul cunoscut , o reprezinta utilizarea instrumentelor de cautare pentru a gasi site-uri complementare.
  • Adevarat Fals
4 ) (3 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Strategiile de promovare pe Internet trebuiesc adaptate la:
  • a. piata companiei
  • c. potentialul companiei
  • b. piata si potentialul companiei
5 ) (103 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   DTD se mai numeste si:
  • a. modelul logic al documentelor
  • c. web browser pentru clienti
  • b. Mosaic
  • d. limbaj de programare
6 ) (22 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
   Pentru o companie prezenta pe Internet, crearea, respectiv dezvoltarea brandului este mai importanta decat pentru companiile prezente pe piata clasica?
  • Adevarat Fals
7 ) (88 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
   Pentru a crea si dezvolta o marca de valoare trebuie:
  • a. ca firma sa cunoasca profilul consumatorilor pe care ii vizeaza
  • b. ca firma sa exploateze toate canalele de distributie, utilizand cele mai noi tehnologii
  • c. ca oferta facuta de o firma sa fie cea mai vizibila componenta a primei pagini
  • d. toate variantele sunt corecte
8 ) (55 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
   Planul de afaceri, chiar daca include o componenta de marketing, trebuie obligatoriu completat cu un plan distinct de marketing.
  • Adevarat Fals
9 ) (49 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Exista o legatura invers proportionala intre dezvoltarea intranetului si dezvoltarea internetului.
  • Adevarat Fals
10 ) (35 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
   Construirea imaginii unei marci de succes implica in principal personalizare si credibilitate?
  • Adevarat Fals
11 ) (49 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Persoana responsabila cu administrarea unui site web se numeste:
  • a. webmaster
  • b. reach
  • c. switch
  • d. router
12 ) (9 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Elementul ce apare in majoritatea bannerelor publicitare prezente pe Internet poate fi :
  • a. denumirea motorului de cautare folosit
  • c. logo-ul site-ului
  • b. sloganul companiei
  • d. oferta periodica
13 ) (28 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
   Pentru transmiterea si receptionarea mesajelor e-mail pe Internet se pot utiliza:
  • a. Yahoo Mail
  • c. Hotmail
  • b. Outlook
  • d. a + b + c
14 ) (25 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Cei mai multi utilizatori de Internet la nivel mondial in anul 2005 se aflau in:
  • a. America de Nord
  • c. Europa
  • b. Asia
  • d. Africa
15 ) (39 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Campaniile de e-mail advertising trebuie sa aiba ca suport o lista de comenzi, cuprinzand adresele de e-mail ale consumatorilor vizati, care conform profilului lor pot fi interesati de produs/serviciu, marca, evenimentul sau compania in cauza.
  • Adevarat Fals

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: