Marketing si Afaceri Economice Internationale an III


Test Autoevaluare: Marketingul Serviciilor - Sem 2 - 2010-2011 (9853)
Test adaugat de :pauleduardd

1 ) (88 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Managementul resurselor umane este un proces care constă în :
  • a. asigurarea si dezvoltarea resurselor umane
  • c. nicio varianta
  • b. motivarea si menţinerea resurselor umane
  • d. asigurarea si dezvoltarea resurselor umane, motivarea si menţinerea resurselor umane
2 ) (70 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   În cadrul sportului de performanţă avem de-a face cu persoane ce îşi declară apartenenţa la un club, asociaţie sportivă, orice alt tip de organizaţie ce are ca obiect de activitate sportul sau la o ramură sportivă, unde practică exerciţii fizice cel puţin o dată pe săptămână.
  • Adevarat Fals
3 ) (58 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
   Grupa prestatiilor suplimentare inmarketingul serviciilor este formata din:
  • a. servicii de cazare,
  • c. petrecere a timpului liber
  • b. masa
  • d. nicio varianta
4 ) (63 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
   Starea socială poate determina
  • a. apetitul faţă de educaţie
  • c. dezinteresul faţă de educaţie
  • b. dezinteresul faţă de educaţie
  • d. apetitul faţă de educaţie, dezinteresul faţă de educaţie
5 ) (99 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Distribuţia exclusivă in turism implică:
  • a. selecţionarea unui număr limitat de agenţi (intermediari) distribuitori, in acest caz, firma turistică poate controla mai bine segmentele de piaţă cărora li se adresează produsele sale, realizând şi un cost mai scăzut al distribuţiei
  • c. organizarea şi utilizarea unui număr mai mare de unităţi de distribuţie, care asigură vânzarea produsului turistic al unui ofertant.
  • b. utilizarea reţelei de distribuţie a unui singur intermediar pe o anumită piaţă sau arie geografică
6 ) (28 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
  
Formarea unor echipe de lucru potrivit princiilor de munca in grup duce la necomunicare intre ele si la impartirea de responsabilitati
  • Adevarat Fals
7 ) (34 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Marketing sportiv practicat la nivelul unor asociatii sportive este
  • a. la nivel macro
  • b. la nivel micro
8 ) (1 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Promovarea la locul vanzarii se utilizeaza de catre firmele de transport
  • a. calatori
  • b. marfuri
9 ) (59 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
   Alcatuiesc grupa serviciilor social - culturale suplimentare:
  • a. cercetarea stiintifica (fundamentala si aplicativa ),
  • c. prestarea unor servicii in cadrul practicii studentilor
  • b. activitati de microproductie si comerciale,
  • d. nicio varianta
10 ) (125 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Exista doi factori care pot sa intervina intre intentia de cumparare si decizia de cumparare:
  • a. atitudinea celorlalti si factorii conjuncturali neprevazuti
  • b. comportamentul de cumparare orientat spre varietate si comportamentul de cumparare orientat spre reducerea disonantei
11 ) (7 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Comportamentul de cumparare al unui consumator este influentat de factori culturali, sociali, personali si psihologici. Factorii personali sunt cei care exercita cea mai ampla si mai profunda influenta.
  • Adevarat Fals
12 ) (50 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Un individ cu o educatie superioara are mai putina încredere în sistemul bancar
si în serviciile bancare, preferând sa detina o dovada materiala a existentei
banilor.
  • Adevarat Fals
13 ) (31 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
   .Obiectivele operationale ale strategiei de personal, de natura tactica si administrativa, au in vedere activitatile vizind conducerea zilnica a grupurilor de munca.
  • Adevarat Fals
14 ) (35 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
  
Strategia de personal orientata valoric arata ca posibilitatile de asigurare cu resursele umane influenteaza semnificativ strategia firmei, functia de personal contribuind semnificativ la stabilirea obiectivelor firmei si la realizarea acestora.
  • Adevarat Fals
15 ) (115 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Modelul Fishbein arata ca:
  • a. atitudinea subiectului fata de un obiect reprezinta intensitatea si directia efectului atitudinal indus de obiect.
  • b. atitudinile pot fi prevazute prin analiza convingerilor si evaluarilor.

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: