Marketing si Afaceri Economice Internationale an III


Test Autoevaluare: Marketingul Serviciilor - Sem 2 - 2010-2011 (9855)
Test adaugat de :pauleduardd

1 ) (64 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Mediul demografic influenţează
  • a. mai puţin piaţa educaţională
  • c. nu influenteaza
  • b. mai mult
2 ) (25 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   . Pentru serviciile internationale care necesita un grad scazut de contact, se poate recurge la
  • a. standardizare
  • b. adaptare
3 ) (70 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   În cadrul sportului de performanţă avem de-a face cu persoane ce îşi declară apartenenţa la un club, asociaţie sportivă, orice alt tip de organizaţie ce are ca obiect de activitate sportul sau la o ramură sportivă, unde practică exerciţii fizice cel puţin o dată pe săptămână.
  • Adevarat Fals
4 ) (6 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   . Etapele procesului decizional in comportamentul consumatorului sunt:
1Perceptia nevoii.
2Procesul de formare si manifestare a atitudinilor (evaluarea variantelor).
3Procesul de informare-invatare.
4Procesul comportamentului manifestat (efectiv).
5Comporamentul post-cumparare
  • Adevarat Fals
5 ) (70 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
   Serviciile educaţionale ce pot fi oferite într-o instituţie şcolară sunt:
  • a. cursuri, seminarii , conferinţe activităţi extraşcolare
  • c. toate variantele
  • b. sesiuni de comunicări stiintifice, spectacole , activităţi culturale în biblioteci ;
6 ) (36 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Elementul care dă valoare unei opere culturale:
  • a. comportamentul consumatorului
  • c. .cererea ei
  • b. calitatea creaţiei respective
7 ) (14 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Turistul, este considerat a fi orice persoană care traversează o tară, chiar dacă ramâne mai mult de 24 ore, cu conditia ca toate opririle să fie de scurtă durată si să aibe alte motive decât turistice.
  • Adevarat Fals
8 ) (44 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
   Clientii bancari de marime mijlocie (respectiv întreprinderile mijlocii)
apeleaza mai frecvent la serviciile bancare, au mai multe nevoi financiare decât
întreprinzatorii afacerilor mici si, prin urmare, vor solicita o gama mai complexa de
servicii.
  • Adevarat Fals
9 ) (21 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Prin materializarea serviciilor într-un produs, accesul pe pieţe străine se poate dovedi mai uşor. Această soluţie este deosebit de atractivă atunci când barierele vamale la servicii sunt
  • a. mai mici decât cele pentru comerţul cu mărfuri
  • b. mai mari decât cele pentru comerţul cu mărfuri
10 ) (133 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   In general, plata serviciului se face:
  • a. inaintea prestatiei
  • b. dupa prestatie
11 ) (19 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
  
In transporturile de utilitate publica intra:
  • a. caile ferate, fluviale si maritime, rutiere, transportul aerian si transportul de calatori.
  • b. transportul corespondentei, faxul, transmisiunile telefonice
12 ) (38 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Deciziile manageriale din domeniul resurselor umane trebuie adaptate intotdeauna personalitatii si trasaturilor clientilor.
  • Adevarat Fals
13 ) (116 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Modelul Rosenberg arata ca:
  • a. atitudinea subiectului fata de un obiect reprezinta intensitatea si directia efectului atitudinal indus de obiect.
  • b. atitudinile pot fi prevazute prin analiza convingerilor si evaluarilor.
14 ) (8 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
   De obicei, comportamentul de consum este dobandit, adica invatat.
  • Adevarat Fals
15 ) (65 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Biroul executiv este unitatea structurală de baza a facultăţii, care reuneşte cadre didactice şi cercetători ştiinţifici de la discipline înrudite şi care realizează activităţi de învăţământ şi de cercetare ştiinţifică.
  • Adevarat Fals

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: