Marketing si Afaceri Economice Internationale an III


Test Autoevaluare: Managementul marcii siimaginii de marca - Sem 2 - 2010-2011 (10486)
Test adaugat de :pauleduardd

1 ) (123 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
    Auditul de marca in cadrul procesului de creare a marcii de tara este o etapa imediat premergatoare:
  • a. alcatuirii grupului de lucru
  • b. crearii strategiei de marca
  • c. implementarii strategiei de marca
  • d. fazei preliminare a crearii marcii de tara
2 ) (182 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
    Reprezinta extinderea marcii:
  • a. Dove
  • c. Poiana marca a Kraft Suchard
  • b. Ursus
  • d. Dacia
3 ) (151 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
    Marca distribuitorului se mai numeste:
  • a. marca detailistului, a magazinului sau marca privata
  • c. emblema
  • b. marca plastica
  • d. marca obligatorie
4 ) (20 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
    AROMAR reprezinta:
  • a. o reprezentare grafica
  • c. un nume patronimic
  • b. un logo iconografic
  • d. Asociatia Romana de Marketing
5 ) (10 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
    Dreptul de folosire a unei indicatii geografice nu poate sa faca obiectul nici unei transmiteri.
  • Adevarat Fals
6 ) (109 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
    Marca de lux, ca si caracteristici, se aseamana cu:
  • a. marca patronimica
  • c. logo-ul
  • b. grifa
  • d. marca plastica
7 ) (176 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
    Extinderea marcii implica urmatoarele riscuri:
  • a. daca un produs dezamageste consumatorii imaginea negativa se poate rasfrange si asupra celorlalte produse
  • b. numele marcii ar putea sa nu corespunda cu noul produs
  • c. extinderea exagerata poate duce la diminuarea interesului cumparatorului fata de marca
  • d. a+b+c
8 ) (168 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
    Marca unei nise de piata:
  • a. nu este cunoscuta de un numar substantial de consumatori
  • c. a+b
  • b. are un grad de recunoastere crescut
  • d. nici un raspuns corect
9 ) (76 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
    Pentru a se considera ca are loc comunicarea este suficient:
  • a. sa se transmita un mesaj
  • b. sa se determine un feed-back
  • c. sa se realizeze informarea consumatorului
  • d. consumatorul sa ia decizia de achizitionare a unui bun
10 ) (32 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
    Sunt marci care desi vin primele in mintea oamenilor nu determina un comportament de cumparare, pentru ca nu servesc o nevoie stringenta sau sunt cunoscute tocmai pentru ca au un prost renume.
  • Adevarat Fals
11 ) (198 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
    AMA reprezinta:
  • a. Asociatia Americana in domeniul Marcilor
  • c. Asociatia Americana de Marketing
  • b. Asociatia de Marketing Direct
  • d. Asiciatia de Marketing Anteprenorial
12 ) (28 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
    Dupa titularul dreptului de marca, marca pot fi:
  • a. marca individuala
  • c. marca facultativa
  • b. marca simpla
  • d. marca de serviciu
13 ) (163 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
    Atunci cand se creaza logo-ul trebuie sa se tina cont de:
  • a. povestea firmei, de cultura organizationala si de alti factori ce tin de organizatie
  • b. reprezentarea logo-ului care trebuie sa fie o reprezentare credibila, clara a misiunii firmei, a obiectului ei de activitate
  • c. asteptarile destinatarilor
  • d. a+b+c
14 ) (29 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
    Dupa numarul semnelor folosite, marca pot fi:
  • a. marca individuala
  • c. marca facultativa
  • b. marca simpla
  • d. marca de serviciu
15 ) (86 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
    Importanta utilizarii relatiilor publice din perspectiva comunicarii despre marca se refera la:
  • a. sublinierea unor valente sociale ale marcii, corelarea valorilor marcii cu valorile culturii de consum
  • b. sublinierea unor valente sociale ale marcii, cresterea notorietatii „top of mind”
  • c. corelarea valorilor marcii cu valorile culturii de consum, comunicarea avantajelor concurentiale
  • d. cresterea notorietatii „top of mind”, comunicarea avantajelor concurentiale

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: