Marketing si Afaceri Economice Internationale an III


Test Autoevaluare: Managementul marcii siimaginii de marca - Sem 2 - 2010-2011 (10486)
Test adaugat de :pauleduardd

1 ) (36 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
    Prin afirmatia „Ne simtim datori sa ajutam comunitatile care ne dau atat de mult.”, Ray Kroc fondator McDonald's demonstraza:
  • a. inclinatia spre castigul imediat
  • c. inclinatia spre responsabilitatea sociala
  • b. inclinatia spre marketingul traditional
  • d. inclinatia spre marketing direct
2 ) (4 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
    Marca umbrela presupune folosirea aceleiasi marci pentru:
  • a. o gama de produse omogene
  • c. o gama de produse eterogene
  • b. o linie de produse
  • d. toate produsele unicat din firma
3 ) (164 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
    Proprietatile pe care trebuie sa le aiba un logo bun sunt:
  • a. coerenta
  • c. durabilitatea
  • b. bogatia semantica si emotionala
  • d. a+b+c
4 ) (95 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
    Nu este marca patronimica:
  • a. Borsec
  • c. Toyota
  • b. Ford
  • d. Guban
5 ) (157 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
    Marcile cele mai bune garanteaza:
  • a. protectia consumatorilor
  • c. calitatea bunurilor si serviciilor
  • b. protectia mediului
  • d. a+b
6 ) (32 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
    Sunt marci care desi vin primele in mintea oamenilor nu determina un comportament de cumparare, pentru ca nu servesc o nevoie stringenta sau sunt cunoscute tocmai pentru ca au un prost renume.
  • Adevarat Fals
7 ) (77 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
    Comunicarea prin marca se considera ca face parte din:
  • a. tehnicile de comunicare promotionala
  • c. tehnicile de comunicare interumana
  • b. tehnicile de comunicare continua
  • d. tehnicile de comunicare periodica
8 ) (39 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
    Marca-umbrela poate fi o strategie de marca adoptata de:
  • a. distribuitor
  • c. licentiator
  • b. producator
  • d. a si b
9 ) (121 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
    In topul general al marcilor de tara, in luna august 2005, realizat de Anholt-GMI, pe primul loc se afla:
  • a. Canada
  • c. Australia
  • b. SUA
  • d. Suedia
10 ) (2 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
    O marca trebuie sa readuca in memoria consumatorului anumite atribute ale produsului.
  • Adevarat Fals
11 ) (23 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
    Cele mai durabile componente ale unei marci sunt:
  • a. atributele si valorile
  • c. atributele si personalitatea
  • b. valorile si personalitatea
  • d. avantajele si valorile
12 ) (153 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
    Printre argumentele care pot sustine ca marcile sunt de fapt un aliat foarte bun al progresului social se numara:
  • a. marcile contribuie la cresterea loialitatii consumatorilio ceea ce duce la castiguri mai sigure ale companiei
  • b. marcile reprezinta un mecanism de incredere si de protectie a consumatorului
  • c. marcile creaza o presiune asupra responsabilitatii sociale a organizatiilor
  • d. a+b+c
13 ) (45 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
    Lansarea pe piata a unei marci noi pentru aceeasi categorie de produse este o strategie de marca numita:
  • a. extinderea liniei de produse
  • c. marci multiple
  • b. extinderea marcii
  • d. marci noi
14 ) (195 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
    Repozitionarea este necesara cand:
  • a. concurenta lanseaza marci asemanatoare reducand din cota de piata a firmei
  • c. o firma isi poate extinde activitatea si in alte domenii, marca devenind inadecvata
  • b. preferintele consumatorilor se schimba diminuandu-se cerere pentru marca respectiva
  • d. in toate variantele prezentate
15 ) (84 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
    Printre caracteristicile fortelor de vanzare se numara:
  • a. supletea si flexibiliatea in raport cu alte mijloace promotionale
  • b. gradul de selectivitate redus
  • c. numarul restrans de atributii
  • d. nici una din variantele enumerate mai sus nu este corecta

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: