Marketing si Afaceri Economice Internationale an III


Test Autoevaluare: LICENTA MARKETING - Sem 2 - 2010-2011 (41443)
Test adaugat de :pauleduardd

1 ) (95 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Care dintre urmatoarele reprezinta metode indirecte de cercetare calitativa:
  • a. tehnicile proiective de constructie
  • b. interviul in profunzime
  • c. tehnicile explicative
  • d. observarea
2 ) (54 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
   Care dintre urmatoarele este o definitie a declaratiei de misiune corecta si orientata catre piata:
  • a. Suntem o firma de prelucrare din industria chimica
  • b. Dorim sa devenim cea mai importanta firma din acest domeniu, producand articole de calitate superioara, insotite de cele mai bune servicii de intretinere si la cele mai mici preturi
  • c. Organizatia noastra isi propune sa aduca, in fiecare zi, cat mai multor oameni din intreaga lume, sanatate, prin alimente echilibrate nutritional si sanatoase
  • d. Noi furnizam servicii on-line
3 ) (62 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Preturile care sunt practicate de mai multe firme reunite care urmaresc o politica de pret comuna se numesc:
  • a. preturi acord
  • b. preturi de cartel
  • c. preturi de lista
  • d. preturi de licitatie
4 ) (106 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Capacitatea unei persoane sau unui grup de persoane de a transmite idei, ganduri, sentimente, opinii unei alte persoane sau grup, in asa fel incat sa se poata obtine un anumit raspuns reprezinta:
  • a. relatii publice
  • b. comunicare
  • c. publicitate
  • d. informare
5 ) (65 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Care dintre urmatoarele bunuri va avea cel mai lung canal de distributie:
  • a. bunurile de larg consum
  • b. bunurile indezirabile
  • c. bunurile de lux
  • d. bunurile de folosinta indelungata
6 ) (18 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Factorii interni care afecteaza preturile includ:
  • a. factorii micromediului
  • b. strategia de marketing mix
  • c. perceptiile consumatorului asupra pretului
  • d. costurile competitorilor
7 ) (10 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Se mai numesc si bunuri de uz curent, in cazul bunurilor indistriale:
  • a. bunurile de consum
  • b. furniturile
  • c. bunuri speciale
  • d. bunuri comerciale
8 ) (82 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Face parte din metodelor de culegere si sistematizare a informatiilor:
  • a. chestionarul
  • b. scala
  • c. experimentul
  • d. baza de date
9 ) (112 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   O unitate de desfacere cu amanuntul este definita ca fiind:
  • a. unitatea in care produsele se vand unor intermediari
  • b. unitatea in care produsele se vand consumatorului sau utilizatorului final
  • c. unitatea in care produsele se vand producatorilor
  • d. unitatea in care produsele se vand direct de la poarta fabricii
10 ) (28 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
   In cazul in care o intreprindere vinde marfurile sale la preturi sub nivelul costurilor de productie aceasta va reprezenta:
  • a. politica pretului coborat
  • b. pret psihologic
  • c. politica de dumping
  • d. pret de cartel
11 ) (116 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Baza de date cu clienti este absolut necesara pentru a de putea realiza activitati de:
  • a. marketing social
  • b. marketing direct
  • c. promovarea vanzarilor
  • d. publicitate emotional
12 ) (120 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
   Sa se determine marimea unui esantion stiind ca populatia totala este de 20.000 persoane, probabilitatea de garantare a rezultatelor este de P=80%, valoarea coeficientului t=1,44, iar eroarea limita acceptata este de +/-2%.
  • a. 296
  • b. 2906
  • c. 3609
  • d. 1296
13 ) (15 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
   In ce stadiu se afla un produs, conform analizei BCG, daca cota relativa de piata este 0,5 iar rata de crestere a pietei este 5%:
  • a. dileme
  • b. vedete
  • c. vaci de muls
  • d. pietre de moara
14 ) (38 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Intrebarea de tipul “Considerati ca designul vazei de cristal Bohemia este atragator? Da/Nu” este:
  • a. diferentiala semantica
  • b. scala nominala dihotomica
  • c. scala ordinala multihotomica
  • d. scala metrica
15 ) (3 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Gradul de asociere dintre doua variabile nominale, fiecare in stare dihotomica, se determina cu ajutorul:
  • a. coeficientului de corelatie al lui Kendall
  • b. coeficientului de contingenta
  • c. coeficientului lui Spearman
  • d. coeficientului lui Pearson

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: