Marketing si Afaceri Economice Internationale an III


Test Autoevaluare: LICENTA MARKETING - Sem 2 - 2010-2011 (41407)
Test adaugat de :pauleduardd

1 ) (54 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Obiectivul strategiei de marketing se caracterizeaza cu ajutorul:
  • a. unui scop
  • b. unei atitudini
  • c. unei cote de piata
  • d. unei ipoteze
2 ) (79 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Procesul de adoptare a deciziei de cumparare a unui consumator cuprinde urmatoarea etapa:
  • a. evaluarea variantelor
  • b. platforma de marketing
  • c. selectia ideilor
  • d. stabilirea obiectivelor
3 ) (40 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Vanzarile experimentale in cazul dezvoltarii noilor produse nu se pot aplica mai ales in cazul:
  • a. utilajelor industriale
  • b. pantofilor
  • c. furniturilor
  • d. bunurilor de larg consum
4 ) (68 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Care sunt, in aceasta ordine, valorile pentru latime, lungime si profunzime (adancime), in cazul gamei sortimentale a unui magazin care are 4 linii de produse la raionul cosmetice: crema de maini (3 sortimente), crema de zi (4 sortimente), crema de noapte (2 sortimente) creion de ochi (6 sortimente).
  • a. 4; 15; 3; 4; 2; 6
  • b. 3; 4; 2; 6; 4; 15
  • c. 4; 3; 4; 2; 6; 15
  • d. 2; 3; 4; 6; 15; 4
5 ) (78 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
   Concurenta perfecta presupune existenta in cadrul pietei a urmatoarei conditii:
  • a. eterogenitatea produsului
  • b. un numar cat mai mic de vanzatori si de cumparatori
  • c. atomicitatea
  • d. conditionarea intrarii factorilor de productie pe piata
6 ) (8 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   In procesul decizional al cumparatorului poate sa se manifeste o stare de disconfort numita:
  • a. retentie selectiva
  • b. disonanta cognitiva
  • c. atentie aleatorie
  • d. satisfactie
7 ) (32 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Segmentele de piata, pentru a putea fi considerate eficiente trebuie sa fie:
  • a. substantiale
  • b. mici
  • c. eterogene
  • d. concurente
8 ) (74 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Nu este etapa a procesului decizional al cumparatorului:
  • a. cautarea informatiilor
  • b. generarea ideilor
  • c. evaluarea alternativelor
  • d. recunoasterea nevoii
9 ) (50 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Auditul de marketing se focalizeaza asupra:
  • a. tuturor factorilor care influenteaza mediul intern al organizatiei
  • b. tuturor factorilor care influenteaza mediul de marketing al organizatiei, precum si a impactului lor asupra situatiei organizatiei
  • c. tuturor factorilor care influenteaza mediul extern al organizatiei
  • d. tuturor factorilor care influenteaza departamentul de marketing al organizatiei
10 ) (48 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Magazinul Mega Image reprezinta:
  • a. o asociatie cooperatista
  • b. un detailist
  • c. un lant voluntar
  • d. un sistem vertical administrat
11 ) (94 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
   Faptul ca un cumparator achizitioneaza de fiecare data apa minerala la sfarsit de saptamana de la Metro reprezinta:
  • a. motivatie latenta
  • b. intentie de cumparare
  • c. obicei de cumparare
  • d. recunoastere a nevoii
12 ) (86 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
   In cazul producatorului de bere United Romanian Bereprod Breweries, care a ales sa comunice despre produsul sau Carlsberg ca este “probabil cea mai buna bere din lume” acest demers reprezinta un efort
specific de:
  • a. segmentare a pietei
  • b. tintire a pietei
  • c. pozitionare pe piata
  • d. mix de marketing
13 ) (90 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Coeficientul de contigenţă masoara corelatia in cazul scalei:
  • a. nominale
  • b. ordinale
  • c. interval
  • d. proportionale
14 ) (50 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
   Face parte din categoria indicatorilor concomitenti:
  • a. rata inflatiei
  • b. cursul de schimb
  • c. rata somajului
  • d. ritmul constructiilor
15 ) (30 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
   Caracteristica serviciilor care consta in aceea ca, calitatea serviciilor este diferita in functie de cine le furnizeaza, cand, unde si cum sunt furnizate este reprezentata de:
  • a. intangibilitatea serviciilor
  • b. inseparabilitatea serviciilor
  • c. variabilitatea serviciilor
  • d. perisabilitatea serviciilor

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: