Marketing si Afaceri Economice Internationale an III


Test Autoevaluare: introducere in mk - licenta 2011 - Sem 2 - 2010-2011 (1671)
Test adaugat de :cristiansoare

1 ) (49 - MULTI SELECT) (D ai ales : )
   Un instrument al controlului strategic este auditul de marketing care se desfasoara:
  • a. numai in prima etapa a planului de
  • b. doar la finalul unui plan de marketing
  • c. numai in situatia in care activitatile de marketing marketing se dovedesc neprofitabile
  • d. ori de cate ori este necesara evaluarea pozitiei organizatiei fata de mediul de marketing
2 ) (41 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Cand o societate comerciala introduce articole suplimentare intr-o categorie de produse data sub aceeasi denumire a marcii (cum ar fi arome, forme, culori, ingrediente sau dimensiuni de ambalaje noi), precum Albalact care introduce pe piata sub marca Zuzu 3 noi tipuri de iaurt: cu capsuni, cu piersici si caise, cu visine, strategia se va numi:
  • a. extinderea liniei de produse
  • b. extinderea marcii
  • c. marci noi
  • d. marci multiple (multimarci)
3 ) (56 - MULTI SELECT) (D ai ales : )
   In ceea ce priveste un site web, pentru a atrage noi vizitatori si pentru a incuraja reintoarcerea pe acelasi site, comerciantii pe internet inca de la construirea site-ului este necesar sa acorde atentie tuturor celor:
  • a.
  • 4. P
  • b.
  • c.
  • 7. P
  • d.
4 ) (108 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Modul in care consumatorii percep un produs real sau potential poarta numele de:
  • a. idee de produs
  • b. imagine a unui produs
  • c. concept de produs
  • d. prototipul produsului
5 ) (73 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Reprezinat un element al mixului de marketing din perspectiva unui producator de incaltaminte:
  • a. piata
  • b. planificarea
  • c. pretul
  • d. personalul
6 ) (43 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Henkel Germania foloseste diverse denumiri de marci pentru detergentii sai de vase: de exemplu detergentii de vase marca Pur si detergentii de vase marca Pril. In acest caz strategia de marca folosita se numeste:
  • a. marci noi
  • b. multimarci
  • c. extinderea marcii
  • d. extinderea liniei de produse
7 ) (89 - MULTI SELECT) (D ai ales : )
   Face parte din categoria surselor experimentale de informatii in vederea achizitionarii unui produs nou:
  • a. ambalajul
  • b. intermediarii de vânzari
  • c. organizatiile de consumatori
  • d. utilizarea produsului
8 ) (54 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Care dintre urmatoarele este o definitie a declaratiei de misiune corecta si orientata catre piata:
  • a. Suntem o firma de prelucrare din industria chimica
  • b. Dorim sa devenim cea mai importanta firma din acest domeniu, producand articole de calitate superioara, insotite de cele mai bune servicii de intretinere si la cele mai mici preturi
  • c. Organizatia noastra isi propune sa aduca, in fiecare zi, cat mai multor oameni din intreaga lume, sanatate, prin alimente echilibrate nutritional si sanatoase
  • d. Noi furnizam servicii on-line
9 ) (90 - MULTI SELECT) (D ai ales : )
   Formarea unor atitudini care determina consumatorul sa recepteze si sa interpreteze mesajele doar in masura in care acestea ii intaresc conceptiile anterioare se datoreaza:
  • a. orientarii comunicarii
  • b. retentiei selective
  • c. pozitionarii psihologice
  • d. deformarii selective
10 ) (14 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Multe companii care realizeaza noi produse stabilesc initial preturi ridicate pentru a cunoaste veniturile fiecarui segment al pietei. Aceasta strategie de stabilire a pretului se numeste:
  • a. stabilirea pretului prin sondarea pietei
  • b. stabilirea pretului prin patrunderea pe piata
  • c. stabilirea pretului de echilibru
  • d. stabilirea pretului de penetrare pe piata
11 ) (109 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Distributia cea mai larga o au:
  • a. produsele speciale
  • b. produsele comerciale
  • c. produsele de uz curent
  • d. produsele industriale
12 ) (3 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Marketingul tranzactiei este:
  • a. orientat mai ales pe termen lung
  • b. parte a marketingului relational
  • c. totalitatea cumparatorilor reali si potentiali ai unui produs
  • d. un concept sinonim cu cel de marketing societal
13 ) (65 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   A doua etapa a procesului decizional al cumparatorului o reprezinta:
  • a. cautarea informatiilor
  • b. recunoasterea nevoii
  • c. evaluarea alternativelor
  • d. analiza informatiilor
14 ) (92 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Care este ordinea corecta a etapelor procesului de adoptare in cazul produselor noi:
  • a. constientizarea, manifestarea interesului, evaluarea, testarea, adoptarea
  • b. identificarea problemei, definirea obiectivelor, evaluarea alternativelor, achizitionarea
  • c. recunoasterea nevoii, cautarea de informatii, evaluarea alternativelor, decizia de cumparare, disonanta cognitiva
  • d. atragerea atentiei, trezirea interesului, decizia de cumparare, evaluarea post-cumparare
15 ) (72 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   In general, consumatorul acumuleaza cea mai mare parte a informatiilor despre un produs prin intermediul:
  • a. surselor personale
  • b. surselor comerciale
  • c. surselor publice
  • d. surselor experimentale

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: