Marketing si Afaceri Economice Internationale an III


Test Autoevaluare: introducere in mk - licenta 2011 - Sem 2 - 2010-2011 (1662)
Test adaugat de :cristiansoare

1 ) (49 - MULTI SELECT) (D ai ales : )
   Un instrument al controlului strategic este auditul de marketing care se desfasoara:
  • a. numai in prima etapa a planului de
  • b. doar la finalul unui plan de marketing
  • c. numai in situatia in care activitatile de marketing marketing se dovedesc neprofitabile
  • d. ori de cate ori este necesara evaluarea pozitiei organizatiei fata de mediul de marketing
2 ) (76 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Printre componentele micromediului intreprinderii se numara:
  • a. echipamentele industriale
  • b. structura pe grupe de varsta a consumatorilor
  • c. furnizorii de forta de munca
  • d. resursele naturale utilizate
3 ) (21 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   La care dintre urmatoarele produse se poate practica pretul produsului captiv?
  • a. lama de ras
  • b. rumegus
  • c. frigider
  • d. lapte
4 ) (98 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   Este etapa a procesului de cumparare al intreprinderilor:
  • a. solicitarea de oferte
  • b. adoptarea timpurie a deciziei
  • c. testele de marketing
  • d. stabilirea programelor de actiune
5 ) (18 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Factorii interni care afecteaza preturile includ:
  • a. factorii micromediului
  • b. strategia de marketing mix
  • c. perceptiile consumatorului asupra pretului
  • d. costurile competitorilor
6 ) (102 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Strategia penetrarii se refera:
  • a. la fixarea unui pret initial scazut
  • b. la fixarea unui pret initial ridicat si se aplica doar in etapa de introducere a ciclului de viata al produsului
  • c. la fixarea unui pret initial scazut, aplicandu-se chiar si in fazele finale ale ciclului de viata al produsului
  • d. la fixarea unui pret initial scazut si se aplica doar in etapa de introducere a ciclului de viata al produsului
7 ) (55 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Este o metoda de analiza a portofoliului de afaceri curent:
  • a. SWOT
  • b. BCG
  • c. SMART
  • d. NBC
8 ) (54 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Care dintre urmatoarele este o definitie a declaratiei de misiune corecta si orientata catre piata:
  • a. Suntem o firma de prelucrare din industria chimica
  • b. Dorim sa devenim cea mai importanta firma din acest domeniu, producand articole de calitate superioara, insotite de cele mai bune servicii de intretinere si la cele mai mici preturi
  • c. Organizatia noastra isi propune sa aduca, in fiecare zi, cat mai multor oameni din intreaga lume, sanatate, prin alimente echilibrate nutritional si sanatoase
  • d. Noi furnizam servicii on-line
9 ) (81 - MULTI SELECT) (B ai ales : )
   Din ce categorie de factori care influenteaza comportamentul cumparatorului fac parte liderii de opinie:
  • a. culturali
  • b. sociali
  • c. personali
  • d. psihologici
10 ) (16 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Comerciantii pot combina mai multe dintre produsele lor si le pot oferi la un pret mai mic decat pretul de achizitie al fiecarui produs separat. Aceste produse formeaza un:
  • a. produs optional
  • b. produs captiv
  • c. produs legat
  • d. produs secundar
11 ) (65 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   A doua etapa a procesului decizional al cumparatorului o reprezinta:
  • a. cautarea informatiilor
  • b. recunoasterea nevoii
  • c. evaluarea alternativelor
  • d. analiza informatiilor
12 ) (22 - MULTI SELECT) (A ai ales : )
   La care dintre urmatoarele produse se poate practica pretul produsului captiv?
  • a. lentilele de ochelari
  • b. servetele
  • c. ciocolata
  • d. servicii bancare
13 ) (64 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Este etapa a planului de marketing:
  • a. platforma de marketing
  • b. generarea ideilor
  • c. strategiile de marketing
  • d. testarea produsului
14 ) (29 - MULTI SELECT) (C ai ales : )
   Caracteristica serviciilor care inseamna ca acestea nu pot fi depozitate pentru a fi vandute sau folosite ulterior este:
  • a. intangibilitatea serviciilor
  • b. variabilitatea serviciilor
  • c. perisabilitatea serviciilor
  • d. inseparabilitatea serviciilor
15 ) (88 - MULTI SELECT) (D ai ales : )
   Face parte din categoria factorilor psihologici care influenteaza comportamentul cumparatorului:
  • a. stilul de viata
  • b. obiceiuri de consum
  • c. nevoia
  • d. invatarea

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: