Marketing si Afaceri Economice Internationale an II


Test Autoevaluare: Politici de Marketing - Sem 1 - 2009-2010 (3015)
Test adaugat de :pauleduardd

1 ) (53 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
    Care din urmatoarele enumerari nu reprezinta restrictii in problema realizarii ambalajului fizic?
  • a. natura chimica si structurala a produsului concret care trebuie trimis pe piata, conditiile climatice ale principalelor zone de desfacere, mijlocul de transport si cheltuielile de manipulare din locul de realizare a produslui pana in aceste zone
  • b. implicatiile privind marimea spatiilor necesare si chetuielile de expunere si stocare in unitatile de desfacere
  • c. deosebirile pe care le prezinta utilizarea dverselor materiale de ambalare
  • d. criteriile comerciale de clasificare a produselor
2 ) (179 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
    Stabilirea preturilor specifice se poate face pe mai multe cai. Care dintre urmatoarele nu este adevarata:
  • a. cost total
  • b. analiza marginala
  • c. in legatura cu segmentele cererii
  • d. analiza pragului de rentabilitate
3 ) (42 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
    Sunt denumite si cotatii:
  • a. preturile negociate
  • b. preturile de licitatie
  • c. preturile de bursa
  • d. preturile de tranzactie
4 ) (76 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
    In etapa examinarii de catre consiliu:
  • a. schitele alese se prezinta in fata consiliului, care le analizeaza pe baza criteriilor stabilite in platforma de marketing
  • b. nu se reduce numarul de variante de proiecte de ambalaj
  • c. intodeauna se gaseste un singur proiect care sa fie evident superior, si alegerea si recomandarile finale pot fi facute imediat
  • d. se stabileste platforma de marketing
5 ) (33 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
    Pretul unui produs afecteaza programul de marketing al unei intreprinderi.
  
  • Adevarat Fals
6 ) (54 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
    Ambalajul a devenit obiectul unor activitati cu deosebita creativitate si competitivitate din mai multe motive, exclusiv:
  • a. noile tehnologii
  • b. capriciile conducerii intreprinderii care realizeaza produsul
  • c. noile materiale
  • d. diferitele inovatii
7 ) (79 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
    In etapa definitivarii proiectului:
  • a. se fac modificari succesive pentru a elimina toate elementele negative si pentru a le valorifica mai bine pe cele pozitive
  • b. proiectul nu trece din nou prin consiliu si nu este apoi prezentat spre aprobare clientului
  • c. proiectul de ambalaj nu trebuie sa fie suficient de flexibil pentru a permite utilizarea a diferite materiale de de ambalare
  • d. proiectul de ambalaj nu trebuie sa poata fi adaptat pentru toate formele si dimensiunile de ambalaje necesare practic pentru familia produselor respective
8 ) (182 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
    Politica preturilor fata de pozitia geografica a clientului include:
  • a. preturile variabile
  • b. preturile traditionale
  • c. preturile de livrare uniforme
  • d. nici un raspuns nu este corect
9 ) (27 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
    Bunurile de noutate nu suporta nici o standardizare.
  
  • Adevarat Fals
10 ) (4 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
    In ceea ce priveste politica diversificarii gamei de produse prin exemplul, o fabrica ce produce penicilina va trece la fabricarea si a altor antibiotice, se intelege o modalitate de diversificare:
  • a. verticala
  • b. orizontala
  • c. laterala
11 ) (174 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
    Idei de produse noi nu pot proveni din:
  • a. analiza colectiilor de brevete
  • b. cercetari de marketing
  • c. cercetari in laboratoare
  • d. nici un raspuns nu este corect
12 ) (83 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
    Care dintre urmatoarele afirmatii nu este corecta?
  • a. in comparartie cu toate celelalte cai utilizate pentru lansarea unei noi marci functiunile ce revin ambalajului ca purtator al unui astfel de mesaj sunt din ce in ce mai complexe si mai variate
  • b. in mare parte prin intermediul ambalajului trebuie sa se actioneze pentru a atrage atentia asupra noii marci si a mentine un anumit nivel al vanzarilor
  • c. in contextul utilizarii diverselor mijloace de promovare al vanzarii, de reclama, de publicitate si vanzari efective nu trebuie sa se mai tina cont si de faptul ca tocmai ambalajul indeplineste rolul de a pregati intreaga campanie, de a acredita produsul si de a atrage publicul cumparator in favoarea lui
  • d. marca se foloseste in primul rand ca instrument al intensificarii comercializarii produsului respectiv
13 ) (8 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
    Marimea gamei determina cresterea vanzarilor dar este invers generatoare de costuri.
  
  • Adevarat Fals
14 ) (15 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
    S.C. FARMEC CLUJ fabrica 20 de sortimente de parfumuri.Aceasta varietate sortimentala a gamei de parfumuri este data de:
  • a. largimea gamei
  • b. profunzimea gamei
  • c. lungimea gamei
15 ) (77 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
    Care dintre urmatoarele afirmatii este incorecta?
  • a. in etapa validarii proiectului etapa cercetarea poate oferi o omologare a perspectivelor desfaceriilor evaluate anterior
  • b. ultimele variante nu sunt niciodata supuse unor investigatii de natura cercetarii de marketing
  • c. practic orice ambalaj proiectat cu grija pare bun pe biroul conducatorului intreprinderii
  • d. problema apare in a produce ambalajul care va avea efectele favorabile cele mai puternice in comparatie cu cele realizate de firmele concurente si alaturi de care va fi expus in rafturile si vitrinele unitatii de desfacere

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: