Marketing si Afaceri Economice Internationale an I


Test Autoevaluare: mk soc- pol grila 1 - Sem 2 - 2010-2011 (78)
Test adaugat de :pauleduardd

1 ) (170 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Din contraprestatiile solicitate de organizatiile sociale, taxele practicate de universitatile particulare reprezinta:
  • a. contraprestatii directe pentru acoperirea unor costuri
  • b. contraprestatii indirecte pentru acoperirea unor costuri
  • c. contraprestatii directe imateriale
  • d. contraprestatii indirecte imateriale
2 ) (50 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
   Pentru a cunoaste si modela comportamentul electoral, sunt utilizate modele operationale care coreleaza, prin relatii probabilistice, decizia electorala cu caracteristicile socio-demografice ale individului.Acestea sunt:
  • a. modele psiho-sociologice;
  • c. modele socio-demografice
  • b. modele de inspiratie psihanalitica
  • d. modele atitudinale
3 ) (143 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
   Gradul de utilizare a politicii de pret in organizatiile culturale este:
  • a. inalt
  • b. mediu-inalt
  • c. mediu
  • d. mediu-scazut
  • e. scazut
4 ) (24 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
   Acele persoane dispuse sa sprijine, prin efectuarea unor activitati cu caracter voluntar activitatea unei organizatii sociale sau campania electorala a unui candidat fac parte din:
  • a. subscriptori
  • b. prescriptori
  • c. grupurile tinta
  • d. militanti
5 ) (36 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
   Organizatiile sociale si politice pun un accent mai mare, comparativ cu intreprinderile, pe relatiile personalizate, decat pe comunicatia de masa.
  • Adevarat Fals
6 ) (165 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Componenta cantitativa a imaginii, care, in marketingul electoral se exprima ca procent al alegatorilor care au auzit de respectivul candidat, iar in marketingul social, ca procent al persoanelor care au auzit de organizatia in cauza, este:
  • a. notorietatea
  • d. claritatea imaginii
  • b. continutul imaginii
  • e. istoricul imaginii
  • c. intensitatea imaginii
7 ) (117 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Candidatul care se prezinta ca un anti-erou, cu un stil decontractat, tineresc, surazator, care incearca sa seduca, in mai mare masura decat sa convinga, adopta o imagine de:
  • a. erou;
  • b. lider seducator;
  • c. parinte intelept al natiunii
  • d. om obisnuit;
  • e. parinte al natiunii cu autoritate eroico-paterna
8 ) (93 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   In cercetarea calitativa sunt folosite tehnici specifice de colectare a informatiei, precum "inventarierea caracteristicilor", care face parte din categoria:
  • a. tehnicilor de asociere
  • c. tehnicilor de intuitive
  • b. tehnicilor de rationale
  • d. tehnicilor de exprimare
9 ) (119 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Cand o circumscriptie sustine, in mod traditional un anumit partid, candidatul respectivului partid trebuie sa le reaminteasca alegatorilor ca el - si nu altcineva - este reprezentantul partidului in cauza a-i determina sa se prezinte la vot fara a fi nevoie de eforturi materiale si financiare, se aplica:
  • a. strategia apartenentei partinice;
  • b. strategia crearii unei imagini pozitive;
  • c. strategia coplesirii oponentilor prin resurse financiare;
  • d. strategia crearii unei distinctii ideologice;
  • e. strategia constituirii de diverse coalitii;
10 ) (17 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Mediul asupra caruia intreprinderile nu isi propun, in general, sa actioneze, urmarind doar sa se adapteze la cerintele lui, dar asupra caruia organizatiile sociale si politice urmaresc sa-si puna amprenta prin modificare anumitor aspecte este:
  • a. mediul politico-institutional;
  • c. mediul economic;
  • b. meniul socio-demografic
  • d. mediul tehnologic.
11 ) (46 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
   Perceptia este un proces foarte complex, care reuneste actiuni de constatare, intelegere si judecare a diversilor stimuli.
  • Adevarat Fals
12 ) (59 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
   In functie de locul de desfasurare, cercetarile de marketing social-politic pot fi:
  • a. exploratorii, instrumentale, descriptive, explicative sau predictive;
  • b. cercetari calitative si cercetari cantitative;
  • c. cercetari de teren si cercetari de birou;
  • d. cercetari neutre si cercetari proprii;
13 ) (118 - SINGLE SELECT) (E ai ales : )
   Candidatul care se prezinta sever, dar drept, capul intelept al unei familii care numara milioane de membri, conducatorul revolutionar sau fauritorul independentei nationale, foarte apropiat de imaginea de erou, adopta o imagine de:
  • a. erou;
  • b. lider seducator;
  • c. parinte intelept al natiunii
  • d. om obisnuit;
  • e. parinte al natiunii cu autoritate eroico-paterna
14 ) (20 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
   √én cazul marketingului electoral, pretul unui candidat este reprezentat de gradul de acceptare a respectivului candidat in randul electoratului.
  • Adevarat Fals
15 ) (16 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
   Participarea cu pavilion national la targuri si expozitii internationale se incadreaza in categoria:
  • a. activitatilor de marketing electoral
  • b. activitatilor pur politice
  • c. activitatilor de marketing al puterilor publice
  • d. activitatilor de marketing politic international

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: