Marketing si Afaceri Economice Internationale an I


Test Autoevaluare: mk soc- pol grila 1 - Sem 2 - 2010-2011 (78)
Test adaugat de :pauleduardd

1 ) (27 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Organizatiile religioase sunt:
  • a. organizatii orientate pe “beneficial public”;
  • b. organizatii centrate pe actiuni politice menite a convinge guvernul;
  • c. organizatii bazate pe principiul “beneficial reciproc” al membrilor lor;
  • d. organizatii bazate pe beneficiul propriu.
2 ) (108 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
   In situatia in care un candidat se confrunta cu o cerere excesiva, rolul marketingului este de:
  • a. distrugere a cererii
  • c. regularizare a cererii
  • b. mentinere a cererii
  • d. reducere a cererii
3 ) (15 - ADEV/FALS) (T ai ales : )
   In marketingul social, finalitatea activitatii este mai complexa, iar succesul sau esecul nu pot fi masurate strict in termeni financiari.
  • Adevarat Fals
4 ) (90 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
   In cercetarea calitativa sunt folosite tehnici specifice de colectare a informatiei, precum "jocul de roluri", care face parte din categoria:
  • a. tehnicilor de asociere
  • c. tehnicilor de completare
  • b. tehnicilor de constructie
  • d. tehnicilor de exprimare
5 ) (102 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
   Utilizarea cercetarilor cantitative in domeniul electoral a dat nastere unei serii de controverse, precum:
  • a. esantioanele utilizate sunt nereprezentative in sens statistic
  • b. sondajele de opinie efectuate adesea pe strada, il iau pe respondent prin surprindere, cerandu-i sa raspunda rapid si transant la intrebari formulate prea complex despre probleme simple, precum alegerea unui candidat
  • c. sondajele de opinie efectuate adesea pe strada, restrang posibilitatile de raspuns ale celor intervievati
  • d. sondajele preelectorale deformeaza rezultatele reale ale scrutinului, datorita faptului ca alegatorii au tendinta de a “miza pe castigator”
6 ) (40 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   In comportamentul consumatorului, intre stimuli si reactia individului intervine
  • a. motivatia
  • b. perceptia
  • c. procesul de invatare
7 ) (140 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Gradul de utilizare a politicii de produs in organizatiile religioase este:
  • a. inalt
  • b. mediu-inalt
  • c. mediu
  • d. mediu-scazut
  • e. scazut
8 ) (44 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
   Unul dintre cele patru modele de schimbare a comportamentului consumatorului identificate de Philip Kotler care presupune ca persoanele culeg mai intai informatii despre produsul social si dupa aceea isi manifesta o anumita atitudine se numeste:
  • a. Puterea de receptionare
  • c. invat – cumpar – simt
  • b. Cumpar – simt – invat
  • d. invat – simt – cumpar
9 ) (4 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
   Stabiliti care dintre urmatoarele grupari contine afirmatii valabile pentru aplicarea marketingului social:
    1) se aplica organizatiilor, persoanelor, locurilor, ideilor, bunurilor si serviciilor
    2) schimburile sunt de natura financiara
    3) finalitatea activitatii este mai complexa, iar succesul sau esecul nu pot fi masurate strict in termeni financiari
    4) beneficiile sunt corelate cu platile facute
    5) se adreseaza, in cele mai multe cazuri, unor segmente de piata cu o putere de cumparare redusa
    6) se adreseaza doar segmentelor de piata profitabile
    7) piata are o singura componenta: relatia cu clientul
  • a. 1+3+7
  • b. 2+4+6
  • c. 1+4+7
  • d. 1+3+5
10 ) (170 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Din contraprestatiile solicitate de organizatiile sociale, taxele practicate de universitatile particulare reprezinta:
  • a. contraprestatii directe pentru acoperirea unor costuri
  • b. contraprestatii indirecte pentru acoperirea unor costuri
  • c. contraprestatii directe imateriale
  • d. contraprestatii indirecte imateriale
11 ) (131 - SINGLE SELECT) (E ai ales : )
   În functie de resursele disponibile, candidatul poate aborda:
  • a. strategie diferentiata, nediferentiata sau concentrata;
  • b. strategia promovarii ideilor, strategia maximizarii scorului sau strategia castigarii alegerilor;
  • c. strategie deschisa sau strategie inchisa;
  • d. strategie pozitiva, strategie negativa sau strategie pasiva;
  • e. strategia austeritatii, strategia echilibrului sau strategia coplesirii adversarului.
12 ) (141 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Gradul de utilizare a politicii de produs in organizatiile de caritate este:
  • a. inalt
  • b. mediu-inalt
  • c. mediu
  • d. mediu-scazut
  • e. scazut
13 ) (45 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Unul dintre cele patru modele de schimbare a comportamentului consumatorului identificate de Philip Kotler care presupune ca indivizii accepta intai o opinie sau un model comportamental bazat pe experienta proprie si isi modifica atitudinea fata de produsul respectiv in functie de situatie se numeste:
  • a. Puterea de receptionare
  • c. invat – cumpar – simt
  • b. Cumpar – simt – invat
  • d. invat – simt – cumpar
14 ) (62 - SINGLE SELECT) (D ai ales : )
   Cecetarile cunoscute si sub numele de anchete selective sau sondaje de opinie, care se desfasoara pe esantioane de mari dimensiuni, reprezentative, rezultatele putand fi generalizate la intreaga colectivitate sunt:
  • a. cercetarile neutre
  • c. cercetarile proprii
  • b. cercetarile calitative
  • d. cercetarile cantitative
15 ) (117 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Candidatul care se prezinta ca un anti-erou, cu un stil decontractat, tineresc, surazator, care incearca sa seduca, in mai mare masura decat sa convinga, adopta o imagine de:
  • a. erou;
  • b. lider seducator;
  • c. parinte intelept al natiunii
  • d. om obisnuit;
  • e. parinte al natiunii cu autoritate eroico-paterna

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: