Limba si Literatura Romana an III


Test Autoevaluare: Examen final - modulul pedagogic - Sem 2 - 2009-2010 (3397)
Test adaugat de :dragomirangela

1 ) (29 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Fisele de lectura constituie curriculum suport numai pentru elevi.
  • Adevarat Fals
2 ) (1 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Activitatile de invatare din curriculumul disciplinei se refera la:
- continuturile de predat
- activitatile organizate pentru insusirea continuturilor
  • a. a
  • b. b
  • c. a+b
3 ) (13 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Pentru asigurarea claritatii si corectitudinii explicatiilor realizam predarea strict dupa manual.
  • Adevarat Fals
4 ) (26 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Mijloacele de invatamant necesare se consemneaza in:
  • a. planificarea anuala
  • b. planificarea semestriala
  • c. proiectul unitatii de invatare
  • d. nu se consemneaza
5 ) (54 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   In practica pedagogica, studentii:
  • a. vor cunoaste drepturile si indatoririle pe care le presupune meseria de profesor
  • b. vor invata sa identifice componentele procesului de invatamant
  • c. ambele variante prezentate
6 ) (17 - MULTI SELECT) (c ai ales : )
   Corectarea caietelor elevilor se realizeaza:
  • a. in timpul lectiei
  • b. in timpul verificarii cunostintelor transmise in lectia anterioara
  • c. in afara lectiei, cu organizarea unui moment special de analiza
7 ) (48 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Practica pedagogica nu face parte din Modulul psihopedagogic desfasurat in cadrul Departamentului pentru Pregatirea Personalului Didactic.
  • Adevarat Fals
8 ) (77 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   In Fisa de asistenta se mentioneaza “Unitatea de invatare” din care face parte lectia :
  • a. dupa consultarea planificarii anuale, cu sprijinul profesorului mentor
  • b. nu este obligatoriu
9 ) (35 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   Practica pedagogica cuprinde urmatoarele genuri de activitati:
  • a. activitatea de cunoastere generala a scolii; activitati de observatie si analiza a lectiilor sustinute de mentorii din scolile de aplicatie; activitati instructiv-educative practice: sustinerea lectiilor de proba si finale, de catre studenti; elaborarea caietului de practia pedagogica (ce include planificari, fise de analiza, planuri de lectie, fisa psihopedagogica a unui elev, evaluare)
  • b. efectuarea planificarii calendaristice pentru fiecare clasa la care se sustin lectii de proba de catre studenti; realizarea de material didactic pentru orele profesorului mentor
  • c. participarea la olimpiadele scolare ale elevilor; participarea la orele de pregatire suplimentara pentru concursurile scolare
10 ) (25 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   In programa scolara pentru gimnaziu, activitatile de invatare sunt urmarite in relatie cu:
  • a. continuturile
  • b. obiectivele de referinta
  • c. obiectivele cadru
  • d. competentele specifice
  • e. comptentele generale
11 ) (41 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Studentii care s-au inscris la modulul de pregatire psihopedagogica si metodica efectueaza practica pedagogica:
  • a. inainte sa urmeze disciplina Didactica specialitatii
  • b. dupa ce urmeaza disciplina Didactica specialitatii
  • c. nu are importanta daca au urmat sau nu disciplina Didactica specialitatii
12 ) (21 - MULTI SELECT) (b ai ales : )
   Curriculum disciplinei cuprinde:
- obiectivele cadru
- obiectivele de referinta
- obiectivele operationale ale lectiilor
  • a. a
  • b. a+b
  • c. b
  • d. c
13 ) (69 - MULTI SELECT) (a ai ales : )
   In evaluarea rezultatelor invatarii, cadrul didactic trebuie sa actioneze constant pentru:
  • a. sporirea obiectivitatii
  • b. cresterea subiectivitatii
  • c. asigurarea unui echilibru dezirabil intre obiectivitate si subiectivitate
14 ) (96 - MULTI SELECT) (d ai ales : )
   Evaluarea randamentului scolar, intr-o strategie de evaluare formativa, se realizeaza, de catre profesor:
  • a. la inceputul orei
  • b. in transmiterea noilor continuturi;
  • c. la finalul orei
  • d. pe tot parcursul orei
15 ) (8 - ADEV/FALS) (A ai ales : )
   Metodele de predare se stabilesc in functie de obiectivele operationale ale lectiilor
  • Adevarat Fals

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: