Geografie an II


Test Autoevaluare: DPPD - Pedagogie II (T.M.I. + T.M.E.) - Sem 1 - 2009-2010 (568)
Test adaugat de :riusma

1 ) (4 - ADEV/FALS) (A ai ales : )
   Principiile procesului de invatamant constituie normativitatea activitatii didactice.
  • Adevarat Fals
2 ) (74 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
   Proiectarea predarii eficiente presupune realizarea urmatoarelor operatii pedagogice specifice:
  • a. Formularea obiectivelor, comunicarea interactiva a continutului; indrumarea activitatii elevilor; aprecierea rezultatelor obtinute.
  • b. Selectarea continutului, comunicarea interactiva a continutului; indrumarea activitatii elevilor; aprecierea rezultatelor obtinute.
  • c. Comunicarea interactiva a continutului; indrumarea activitatii elevilor; aprecierea rezultatelor obtinute.
3 ) (113 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Perceperea materialului didactic este bine sa se faca prin intermediul a cat mai multor analizatori. Aceasta este o cerinta comuna pentru:
  • a. metoda exercitiului si principiul insusirii temeinice
  • b. metoda demonstratiei si principiul corelatiei dintre senzorial si rational (principiul intuitiei)
  • c. metoda explicatiei si principiul respectarii particularitatilor de varsta si individuale (principiul accesibilitatii)
  • d. metoda modelarii si principiul legarii teoriei de practica
  • e. metoda jocului de rol si principiul conexiunii inverse
4 ) (65 - ADEV/FALS) (A ai ales : )
   Strategia didactica reprezinta o modalitate de abordare a predarii, invatarii si evaluarii, ce consta intr-o combinare optima a metodelor, mijloacelor si formelor de organizare a procesului instructiv-educativ.
  • Adevarat Fals
5 ) (7 - ADEV/FALS) (A ai ales : )
   O metoda de invatamant poate deveni, intr-o situatie noua, procedeu al altei metode.
  • Adevarat Fals
6 ) (120 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Acuratetea si asezarea in pagina, efortul depus de elev, gradul de constiinciozitate primeaza fata de obiectivele evaluarii in:
  • a. eroarea logica (eroarea constanta)
  • b. efectul de ordine
  • c. efectul halo
  • d. notarea eticheta
  • e. efectul de ancorare
7 ) (1 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   „Procesul de invatamant este singura forma de organizare a activitatii instructiv-educative”
  • Adevarat Fals
8 ) (40 - ADEV/FALS) (A ai ales : )
   Operatiile sau conceptele care definesc actul evaluativ sunt masurarea si aprecierea.
  • Adevarat Fals
9 ) (48 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Activitatile evaluative sunt capabile sa realizeze cunoasterea si aprecierea schimbarilor produse la elevi in planul achizitiilor cognitive, celelalte achizitii din planul personalitatii, fiind masurate prin alte instrumente.
  • Adevarat Fals
10 ) (67 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Proiectarea unitatii de invatare nu se identifica cu proiectarea unui sistem de lectii.
  • Adevarat Fals
11 ) (12 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Modelul utilizat in metoda modelarii poate fi un obiect concret, la dimensiuni reale.
  • Adevarat Fals
12 ) (61 - ADEV/FALS) (A ai ales : )
   Afirmatia: „Ionescu Roxana are media anuala 9,10 ; este prima din clasa.” Este o evaluarea normativa.
  • Adevarat Fals
13 ) (86 - SINGLE SELECT) (E ai ales : )
   Una din caracteristicile elevului care invata eficient este:
  • a. Provine dintr-un mediu social mai avantajat decat alti copii.
  • b. Are o baza materiala mai buna decat alti copii.
  • c. Are frati si surori.
  • d. Ii place muzica.
  • e. Isi controleaza sentimentele in maniera adecvata.
14 ) (93 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Ce metoda consta in etalarea unor situatii tipice, reprezentative pentru o clasa de fenomene, ale caror trasaturi sunt cercetate?
  • a. Studiul de caz.
  • b. Simularea (Joc de rol).
  • c. Metoda cubului.
  • d. Expunerea.
15 ) (58 - ADEV/FALS) (A ai ales : )
   Principala diferenta dintre evaluarea criteriala si evaluarea normativa consta in modul in care sunt interpretate rezultatele.
  • Adevarat Fals

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: