Geografie an II


Test Autoevaluare: DPPD - Metodica (Didactica) Specialitatii B - Sem 2 - 2009-2010 (293)
Test adaugat de :riusma

1 ) (12 - ADEV/FALS) (A ai ales : )
   Cunoasterea elevilor necesita colaborarea cu cabinetele de asistenta psihopedagogica.
  • Adevarat Fals
2 ) (34 - ADEV/FALS) (A ai ales : )
   Din perspectiva modurilor de organizare a continutului, se poate vorbi de predare simultana,
predare in echipe de profesori.
  • Adevarat Fals
3 ) (33 - ADEV/FALS) (A ai ales : )
   Scopurile lectiei pot coincide cu obiectivele de referinta/competentele specifice.
  • Adevarat Fals
4 ) (24 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Invatarea prin cunoasterea produs (transmiterea culturii: continuturile supuse asimilarii sunt
scopuri, obiective ale invatarii, nu schimbarea, transformarea in planul formarii intelectuale) este
o perspectiva ce se coreleaza cu:
  • a. dimensiunea informativa a procesului de invatamant
  • b. dimensiunea formativa a procesului de invatamant
  • c. procesul de invatamant in integralitatea sa
5 ) (11 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Ariile curriculare constituie:
  • a. structura sistemului de invatamant
  • b. grupari ale disciplinelor de studiu
  • c. curriculum la decizia scolii
  • d. ciclurile curriculare
6 ) (4 - ADEV/FALS) (A ai ales : )
   Didactica specialitatii realizeaza adaptarea principiilor, finalitatilor, continutului, metodologiei,
formelor de organizare pentru fiecare disciplina scolara.
  • Adevarat Fals
7 ) (6 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Didactica specialitatii are o preocupare exclusiv practica.
  • Adevarat Fals
8 ) (8 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Un obiectiv este operational daca formuleaza, cel putin, urmatoarele trei conditii:
  • a. comportament, performanta, criteriul de testare
  • b. comportament, performanta, conditiile in care se va produce comportamentul
  • c. comportament, performanta, restrictiile performantei
  • d. comportament, performanta, restrictiile comportamentului
9 ) (23 - SINGLE SELECT) (A ai ales : )
   Sugestiile metodologice constituie o componenta importanta in:
  • a. programele scolare pentru liceu (clasele X-XIII)
  • b. planificarea calendaristica anuala
  • c. programele scolare pentru invatamantul primar, gimnazial si clasa a IX-a
  • d. proiectul unei unitati de invatare
10 ) (21 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Precizati care este documentul cel mai important pentru un profesor-diriginte:
  • a. catalogul clasei
  • b. caietul profesorului-diriginte
  • c. proiectul anual de activitate educativa
  • d. proiectul semestrial de activitate educativa
  • e. scenarii de lectii la dirigentie
11 ) (41 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Obiectivele operationale sunt prevazute de programa scolara.
  • Adevarat Fals
12 ) (6 - SINGLE SELECT) (B ai ales : )
   Strategia didactica este rezultatul combinarii optime dintre:
  • a. metode, procedee, mijloace de invatamant
  • b. metode, mijloace de invatamant, forme de organizare a activitatii elevilor
  • c. metode, continuturi, mijloace de invatamant
  • d. continuturi, mijloace de invatamant, forme de organizare
13 ) (3 - ADEV/FALS) (F ai ales : )
   Didactica specialitatii isi dobandeste propriul statul prin obiectul de studiu.
  • Adevarat Fals
14 ) (9 - ADEV/FALS) (A ai ales : )
   Aria curriculara Consiliere si orientare are ore obligatorii la toate clasele din invatamantul
preuniversitar.
  • Adevarat Fals
15 ) (13 - SINGLE SELECT) (C ai ales : )
   Planificarea calendaristica anuala se realizeaza:
  • a. pe lectii
  • b. pe capitole
  • c. pe unitati de invatare
  • d. pe structuri mixte, la alegerea profesorului

Intrebari: Sesiune noua de invatare:   Afisare tip nou: